Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Om man provat snusat en gång, märker tandläkaren det på direkten?

Inte jag som snusar då snus smakar blää!

Självklart inte.

Möjligen ifall det var det sista du gjorde innan du gick in på mottagningen och han/hon känner det på din andedräkt.

Men fasen guardian!

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir inte av en gång iallafall, så du kan ta det lugnt, tjuvsnusarn där :mellow:. men om du snusat konstant "normal konsumtion" i kanske en månad, så märks det garanterat <_<

Haha you got me! :confused::(

Men fint, har gjort det ett par gånger men då kan jag känna mig säker :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har däremot snusat i tre år, men tandläkaren har inte sagt ett ord om det, antingen är han blind, eller bara utvecklingsstörd :confused:

Eller så syns det inte. Eller så skiter han i det eftersom det är fullt lagligt att snusa, och ja 50 cent, även för minderåriga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon med aftonbladet plus som kan "dra" ut denna artikel?

http://www.aftonbladet.se/sofismode/articl....ab?teaser=true

tack på förhand.

Grabbarna på Flashback är snälla dom:

http://uppladdning.net/bilder/blandat/69d5...75d4a264c15.png

:confused:

Edit: Rekommenderar deras Aftonbladet i PDF-format varje dag.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir inte av en gång iallafall, så du kan ta det lugnt, tjuvsnusarn där :confused: . men om du snusat konstant "normal konsumtion" i kanske en månad, så märks det garanterat :D

Nja.

Vissa syns det aldrig på och kommer således aldrig att göra heller. Beror helt på vad man har för tandkött och saliv.

Jag har inga synliga men på tandköttet och har ändå snusat i över 8 år. Däremot har jag fått ärrbildningar på insidan av överläppen och skinnfliken är halvt som halvt borta. Kan antagligen fixas om man snusar lite på sned, men jag gillar att ha dom precis i framkant. Det är lätt att man får en snusgrop om man snusar på sidan också, vilket man inte får av att snusa i framkant då näsbenet är där och motarbetar en snusgrop.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! Skulle vara tacksam för lite hjälp. Jag lyckades igår få något sorts barr (kanske granbarr, kanske något annat) fast i tummen. Nii vet ju hur svårt det är att få ut sådana små 'saker'. Precis som man får en träflis. Saken är nu att den har krypit sig in helt i skinnet och jag ser bara toppen och det gör rätt ont när jag rör någonting med tummen. Frågan är hur jag får bort den?

--

Förresten, passar på att fråga: Är aftonbladet nere för er också? Har varit nere för mig sedan igår.

--

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! Skulle vara tacksam för lite hjälp. Jag lyckades igår få något sorts barr (kanske granbarr, kanske något annat) fast i tummen. Nii vet ju hur svårt det är att få ut sådana små 'saker'. Precis som man får en träflis. Saken är nu att den har krypit sig in helt i skinnet och jag ser bara toppen och det gör rätt ont när jag rör någonting med tummen. Frågan är hur jag får bort den?

--

Nål + Pincett ? :o

Btw, Aftonhoran ligger uppe..

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...