The Dude Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) Om man provat snusat en gång, märker tandläkaren det på direkten? Inte jag som snusar då snus smakar blää! Självklart inte. Möjligen ifall det var det sista du gjorde innan du gick in på mottagningen och han/hon känner det på din andedräkt. Men fasen guardian! Redigerad 28 april, 2008 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Tänkte mest på om det fräter i tandköttet, men då måste man ha snusat en längre period eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Tänkte mest på om det fräter i tandköttet, men då måste man ha snusat en längre period eller? Det blir inte av en gång iallafall, så du kan ta det lugnt, tjuvsnusarn där . men om du snusat konstant "normal konsumtion" i kanske en månad, så märks det garanterat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Det blir inte av en gång iallafall, så du kan ta det lugnt, tjuvsnusarn där . men om du snusat konstant "normal konsumtion" i kanske en månad, så märks det garanterat Haha you got me! Men fint, har gjort det ett par gånger men då kan jag känna mig säker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Var kan man hitta hela klippet ur Friends när Phoebe lär Joey gitarrackord? http://www.youtube.com/watch?v=uqzWE5kyk90 efter 7 min Vet inte om det är hela klippet du ville ha men det är en del i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Haha you got me! Men fint, har gjort det ett par gånger men då kan jag känna mig säker Jag har däremot snusat i tre år, men tandläkaren har inte sagt ett ord om det, antingen är han blind, eller bara utvecklingsstörd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag har däremot snusat i tre år, men tandläkaren har inte sagt ett ord om det, antingen är han blind, eller bara utvecklingsstörd Eller så syns det inte. Eller så skiter han i det eftersom det är fullt lagligt att snusa, och ja 50 cent, även för minderåriga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Eller så syns det inte. Eller så skiter han i det eftersom det är fullt lagligt att snusa, och ja 50 cent, även för minderåriga. Jaaa Var bara lite fundersam men då är det chill asså Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jaaa Var bara lite fundersam men då är det chill asså Ja, du behöver nog inte oroa dig för att tandläkaren ska bry sej, tror knappast att dom bits! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Någon med aftonbladet plus som kan "dra" ut denna artikel? http://www.aftonbladet.se/sofismode/articl....ab?teaser=true tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Någon med aftonbladet plus som kan "dra" ut denna artikel? http://www.aftonbladet.se/sofismode/articl....ab?teaser=true tack på förhand. Grabbarna på Flashback är snälla dom: http://uppladdning.net/bilder/blandat/69d5...75d4a264c15.png Edit: Rekommenderar deras Aftonbladet i PDF-format varje dag. Redigerad 29 april, 2008 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Det blir inte av en gång iallafall, så du kan ta det lugnt, tjuvsnusarn där . men om du snusat konstant "normal konsumtion" i kanske en månad, så märks det garanterat Nja. Vissa syns det aldrig på och kommer således aldrig att göra heller. Beror helt på vad man har för tandkött och saliv. Jag har inga synliga men på tandköttet och har ändå snusat i över 8 år. Däremot har jag fått ärrbildningar på insidan av överläppen och skinnfliken är halvt som halvt borta. Kan antagligen fixas om man snusar lite på sned, men jag gillar att ha dom precis i framkant. Det är lätt att man får en snusgrop om man snusar på sidan också, vilket man inte får av att snusa i framkant då näsbenet är där och motarbetar en snusgrop. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Hur kommer det sig att varenda jävla gång någon klåfingrig idiot sitter vid min dator så försvinner min gammla session med alla flikar jag hade uppe? Går det att få tillbaka den på något sätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Nån som vet hur mycket snus man får ta med in i USA? Vill gärna ha en sida där man ser hur mycket tobak man får ta med i olika länder, nån som vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Nån som vet hur mycket snus man får ta med in i USA? Vill gärna ha en sida där man ser hur mycket tobak man får ta med i olika länder, nån som vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 (redigerad) Hej! Skulle vara tacksam för lite hjälp. Jag lyckades igår få något sorts barr (kanske granbarr, kanske något annat) fast i tummen. Nii vet ju hur svårt det är att få ut sådana små 'saker'. Precis som man får en träflis. Saken är nu att den har krypit sig in helt i skinnet och jag ser bara toppen och det gör rätt ont när jag rör någonting med tummen. Frågan är hur jag får bort den? -- Förresten, passar på att fråga: Är aftonbladet nere för er också? Har varit nere för mig sedan igår. -- Redigerad 1 maj, 2008 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 (redigerad) Hej! Skulle vara tacksam för lite hjälp. Jag lyckades igår få något sorts barr (kanske granbarr, kanske något annat) fast i tummen. Nii vet ju hur svårt det är att få ut sådana små 'saker'. Precis som man får en träflis. Saken är nu att den har krypit sig in helt i skinnet och jag ser bara toppen och det gör rätt ont när jag rör någonting med tummen. Frågan är hur jag får bort den? -- Nål + Pincett ? Btw, Aftonhoran ligger uppe.. Redigerad 1 maj, 2008 av Saleen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Nål + Pincett ? Btw, Aftonhoran ligger uppe.. Har provat pincett, fungerar inte. Hur menar du att man ska gör med nålen, sticka in den under barret? AB ligger uppe nu igen. Den var nere, i alla fall för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Jag letar efter olika myter med skepp inblandade. Typ skepp, skatter osv. Lite National Treasure myter typ. Skriv gärna Wikipedia länken! Tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Jag letar efter olika myter med skepp inblandade. Typ skepp, skatter osv. Lite National Treasure myter typ. Skriv gärna Wikipedia länken! Tack! http://sv.wikipedia.org/wiki/Bermudatriangeln http://en.wikipedia.org/wiki/Bermuda_Triangle I och för sig inte bara skepp/fartyg, men de finns med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts