thotim Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Jo...precis, räckte det inte att fråga det i en tråd? Skrev först i denna. Sedan tänkte jag att det passade bättre i Datorhjälpstråden. Men det skadar väl ingen att posta i två trådar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Vet inte om jag vågar fråga dethär pga att ett rykte över mig kan skapas... ÄÄH, skit samma! Är det nån som vet vad filmen heter där en tjej springer runt typ halvnaken hela filmen? Det utspelar sig på en strand i stor sett.... och filmen har några år på nacken. (såg den när jag var runt 12 år senast, är 19 nu) Tror storyn är att 2 pers har blivit strandsatta på ön, men det är bara en ren gissning från vad jag minns av scenerna ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Vet inte om jag vågar fråga dethär pga att ett rykte över mig kan skapas... ÄÄH, skit samma! Är det nån som vet vad filmen heter där en tjej springer runt typ halvnaken hela filmen? Det utspelar sig på en strand i stor sett.... och filmen har några år på nacken. (såg den när jag var runt 12 år senast, är 19 nu) Tror storyn är att 2 pers har blivit strandsatta på ön, men det är bara en ren gissning från vad jag minns av scenerna ^^ Misstänker att det kan vara Blue Lagoon http://www.imdb.com/title/tt0080453/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Misstänker att det kan vara Blue Lagoon http://www.imdb.com/title/tt0080453/ Ja nu när du säger det, så tror jag faktiskt att det kan stämma ^^ EDIT: Jajjemen, den är det tack ^^ Redigerad 7 augusti, 2006 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Nja misstänker att det är denna som menas. http://www.youtube.com/watch?v=oUmlLqkUHd0 Handlar mest om att han använder HHO gas till en skärbrännare men han har även konverterat en bill till att gå delvis på väte. Fördelen med att använda väte som bränsle är att avgaserna är vatten men dess stora nackdel är att det krävs mer energi för att ta isär vattenmolekylerna än vad det ger. Nej, jag tror det sändes på Discovery Ch. för ungefär 2 veckor sen. Honda eller Hyundai. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Vad betyder IMO? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Vad betyder IMO? IMO=In my Opinion=I min åsikt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Heter det äppel eller äpple? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Heter det äppel eller äpple? Jag säger iallafall jämnt äpple. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) IMO=In my Opinion=I min åsikt Tack så mkt @AntiClimax: Äpple heter det. Fast man säger ju äppelträd, äppelpaj, äppelskrutt Redigerad 8 augusti, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Blir det mycket segare om man spelar ett spel över internet, samtidigt som man tankar? (Jag är ju ganska ny på de här grejerna, som ni kanske vet) Redigerad 9 augusti, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Blir det mycket segare om man spelar ett spel över internet, samtidigt som man tankar? (Jag är ju ganska ny på de här grejerna, som ni kanske vet) Om du spelar ett spel på internet samtidigt som du tankar bör din ping öka ganska mycket. Varför kan inte jag svara på men så är det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Blir det mycket segare om man spelar ett spel över internet, samtidigt som man tankar? (Jag är ju ganska ny på de här grejerna, som ni kanske vet) Det beror ju på din bandbredd och hur mycket av den man använder, säg att nedladdningen endast tar 20% av bandbredden till nedladdning (för att det kanske då är serverns max) av ditt 100 mbit, då har du 80% kvar till annat som förmodligen inte spelet kommer att kräva. Med snabbare hastigheter idag kan man nästan aldrig använda sin fulla bandbredd, och därför är den enda fördelen att man kan tanka från flera håll i samma hastighet. Detta beror ju på att stället man tankar ifrån inte kan skicka filer så snabbt att hela din bandbredd används. Men vid lägre bandbredd så att båda programen inte kan utnyttja sin maxhastighet, kan det bli försämrade hastigheter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Blir det mycket segare om man spelar ett spel över internet, samtidigt som man tankar? (Jag är ju ganska ny på de här grejerna, som ni kanske vet) Det beror på. Tankar du rätt snabbt får du oftast mycket lägre ping i cs. KalleR tipsade mig om Netlimiter så att man kan begränsa hastighet. Det fuckade upp datorn för mig (förmodligen sbs för en gångs skull) men du kanske lyckas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ge mig en gratis webhosting som låter mig ladda upp mp3 (som jag själv har skapat). Inget jävla soundclick-skit, ska kunna länka direkt. Gärna ingen trafikgräns heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ge mig en gratis webhosting som låter mig ladda upp mp3 (som jag själv har skapat). Inget jävla soundclick-skit, ska kunna länka direkt. Gärna ingen trafikgräns heller. Seconded. Ro hit med en länk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Seconded. Ro hit med en länk. Rapidshare ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Seconded. Ro hit med en länk. http://starbase.se/upload Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Bor det monster under sängen? - Nej, det är en myt för att skrämma småbarn. Varför är det bara tjejer som ser normala ut med långt hår? - För att idealtjejen har långt hår, och vi är vana att se tjejer med långt hår. Ett tag tyckte man det inte såg normalt ut med tjejer med byxor. Varför har tjejer komplex för små bröst? - För att idealtjejen ska ha stora bröst. Varför skriver jag hela tiden varför? - För att du ställer frågor, vilket topicen är till för. Varför kan inte skåningar säga R? - Av samma anledning som du talar på ett visst sätt - dialekt. Varför får man punktering på cykeldäck? - För att gummit slits ut, eller för att du åker på något vasst. Varför är månen rund? - Ingen som vet, ingen som vet. Varför är inte jorden platt? - Den skulle vara för slående lik en pizza. Varför är Jupiter gjord av gas och inte fast materia? - Finns säkert en bra teori kring det, men jag är för lat för att leta upp den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Rapidshare ? Går tyvärr inte att direktlänka dit. http://starbase.se/upload Du är bäst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts