Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Manhunt 2: Släppt, men det verkade inte bli en succé.

Va, är det släpp?

Det som skulle vara så våldsamt?

Ettan var ju sjukt bra, då bör ju tvåan vara lika bra. Underligt att man inte hört att det släppts när det var sånt snack om dett INNAN det släpptes. Skall köpa det direkt idag i så fall...

Ringde GAME och du har rätt. De tar inte in det.

Blir så förbannad.

Vem f*n är dem att avgöra vad som är för våldsamt eller ej, för mig.

Guud vad jag ogillar sådant.

Blir till att köpa det via nätet då..

Tack för ditt svar. =)

Är det enbart till PS 2?

orka köpa det då.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.augie.edu/dept/mdfl/cercle/reviews.html

Om de är lätta vet jag inte, då jag inte direkt kan franska. Studerar du franska kan du ju också ta en engelsk recension, Babelfiska den, och rätta felen för hand!

Tack för hemsidan. Den verkar bra (får gå igenom den på förmiddagen).

Har inte använt babbelfisken sen den råkade översätta "ligga (ned)" till "ligga (sex)", menmen, en andra chans kanske... :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för hemsidan. Den verkar bra (får gå igenom den på förmiddagen).

Har inte använt babbelfisken sen den råkade översätta "ligga (ned)" till "ligga (sex)", menmen, en andra chans kanske... :confused:

Det varför han sa att du skulle rätta den själv. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktad till er lite mer fotomänniskor, ni andra få såklart svara också om ni tror er veta.

Jag har hemprov typ. Vi får fråga människor och kolla nätet och shit. Så jag tänkte fråga er små sötnosar här.

Frågan jag vill ha svar på är denna: Du ska ta ett porträtt på din kompis i studion och bestämmer dig för att exponera på f8 för att få lagom långt skärpedjup. Vad mäter du upp för bländarvärden i skugga och högdager för att få ett negativ med "bra" omfång?

Någon ska vara f11 och någon f5.6 men jag kommer bara inte på vilken som ska vara vilken just nu. :confused:

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...