Vice. Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Manhunt 2: Släppt, men det verkade inte bli en succé. Va, är det släpp? Det som skulle vara så våldsamt? Ettan var ju sjukt bra, då bör ju tvåan vara lika bra. Underligt att man inte hört att det släppts när det var sånt snack om dett INNAN det släpptes. Skall köpa det direkt idag i så fall... Ringde GAME och du har rätt. De tar inte in det. Blir så förbannad. Vem f*n är dem att avgöra vad som är för våldsamt eller ej, för mig. Guud vad jag ogillar sådant. Blir till att köpa det via nätet då.. Tack för ditt svar. =) Är det enbart till PS 2? orka köpa det då. Redigerad 27 april, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Jepp enbart till PS2 och Wii Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Finns det någon sida med mode tips för personer med prisklassen 0-1000kr? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Finns det någon sida med mode tips för personer med prisklassen 0-1000kr? Myrorna.se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Resident Evil (2002)Resident Evil: Apocalypse (2004)Resident Evil: Extinction (2007)Biohazard 4D Executer (2000)Resident Evil: Degeneration (2008) Någon som vet när RE 4 på film kommer? Vad är: Biohazard 4D Executer (2000) <LI>Resident Evil: Degeneration (2008) Är det fortsättningar eller något på filmerna? Vice@ 2009 Redigerad 27 april, 2008 av kobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Var kan man hitta lätta texter, typ filmrecensioner och sånt, på franska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Var kan man hitta lätta texter, typ filmrecensioner och sånt, på franska? http://www.augie.edu/dept/mdfl/cercle/reviews.html Om de är lätta vet jag inte, då jag inte direkt kan franska. Studerar du franska kan du ju också ta en engelsk recension, Babelfiska den, och rätta felen för hand! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 http://www.augie.edu/dept/mdfl/cercle/reviews.html Om de är lätta vet jag inte, då jag inte direkt kan franska. Studerar du franska kan du ju också ta en engelsk recension, Babelfiska den, och rätta felen för hand! Tack för hemsidan. Den verkar bra (får gå igenom den på förmiddagen). Har inte använt babbelfisken sen den råkade översätta "ligga (ned)" till "ligga (sex)", menmen, en andra chans kanske... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Tack för hemsidan. Den verkar bra (får gå igenom den på förmiddagen). Har inte använt babbelfisken sen den råkade översätta "ligga (ned)" till "ligga (sex)", menmen, en andra chans kanske... Det varför han sa att du skulle rätta den själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Åh, du är en trucker? Yes det är jag fråga! fråga! fråga! får man köra EU moped på vanligt B-körkort eller måste man ta förarlicens? jag har visserligen licensen, men en polare tjatar om att man får köra på B-körkort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Yes det är jag fråga! fråga! fråga! får man köra EU moped på vanligt B-körkort eller måste man ta förarlicens? jag har visserligen licensen, men en polare tjatar om att man får köra på B-körkort Räcker med vanligt körkort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) Jag har hört av en kompis att Udo Dirkschneider (stavning?), f.d sångare i Accept är gay. Är detta sant? Redigerad 28 april, 2008 av Renard Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Resident Evil (2002) Resident Evil: Apocalypse (2004) Resident Evil: Extinction (2007) Biohazard 4D Executer (2000) Resident Evil: Degeneration (2008) Någon som vet när RE 4 på film kommer? Vad är: Biohazard 4D Executer (2000) <LI>Resident Evil: Degeneration (2008) Är det fortsättningar eller något på filmerna? Vice@ 2009 Kan du inte engelska? Klickar du på länkarna så står de ju precis vad det är! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Resident Evil (2002)Resident Evil: Apocalypse (2004)Resident Evil: Extinction (2007)Biohazard 4D Executer (2000)Resident Evil: Degeneration (2008) Någon som vet när RE 4 på film kommer? Vad är: Biohazard 4D Executer (2000) <LI>Resident Evil: Degeneration (2008) Är det fortsättningar eller något på filmerna? Vice@ 2009 Bio~ är en 4D film på 19 minuter som från början var Japan-only. Degen~ är en CGI som ska släppas i år. Ingen av dessa är en uppföljare till RE triologin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) Riktad till er lite mer fotomänniskor, ni andra få såklart svara också om ni tror er veta. Jag har hemprov typ. Vi får fråga människor och kolla nätet och shit. Så jag tänkte fråga er små sötnosar här. Frågan jag vill ha svar på är denna: Du ska ta ett porträtt på din kompis i studion och bestämmer dig för att exponera på f8 för att få lagom långt skärpedjup. Vad mäter du upp för bländarvärden i skugga och högdager för att få ett negativ med "bra" omfång? Någon ska vara f11 och någon f5.6 men jag kommer bara inte på vilken som ska vara vilken just nu. Redigerad 28 april, 2008 av Bubbli Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Var kan man hitta hela klippet ur Friends när Phoebe lär Joey gitarrackord? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Var kan man hitta hela klippet ur Friends när Phoebe lär Joey gitarrackord? Detta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Detta? Nja, när Phoebe berättar vad hon kallar ackorden och hur man ska spela dem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) Om man provat snusat en gång, märker tandläkaren det på direkten? Redigerad 28 april, 2008 av 50 cent Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Om man provat snusat en gång, märker tandläkaren det på direkten? Inte jag som snusar då snus smakar blää! Knappast. kanske om du sitter på mottagningen och du hör i högtalaren "50 cent kan gå till rum 13" *spott ut, gå in* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts