kattälskaren Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Varför kan jag inte adda Tweak på msn?! Vi har försökt i över en månad nu, utan resultat. Jag lägger till honom, och ingenting händer på hans sida. Jag tar bort honom från mina hotmailkontakter och msnlistan för att låta honom försöka, och ingenting händer. Sen byter vi, så att han tar bort mig, och går igenom samma procedur igen, men absolut inte ett skit händer. Jag vill ju ha Tweak . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Vi har försökt i över en månad nu, utan resultat. Jag lägger till honom, och ingenting händer på hans sida. Jag tar bort honom från mina.. --- Jag ska byta ifrån Telia till (tele2) comviq på min mobil, ville behålla mitt gamla telefonnummer och dom sa att det skulle ta 2 veckor. Fattade inte så mycker, hursomhellst - förra veckan fick jag ett sms. "Din portering av *NUMMER* till Tele2 är godkänts. Portering kommer att ske 2008-04-25 03:00:00. Välkommentill Tele2. MVH Tele2". Innebär denna "portering" att jag behåller mitt simkort och det enda jag rly behöver göra är att dagen efter gå in på Ica och köpa en värdebevis för t.ex comviq kompis och allt fungerar som det ska? <3 Eller cyklar jag naken ute i skogen nu? .____. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Vem är detta är detta nån användare som Hultan har gjort? För den har varit medlem sen 2002 Test1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Vem är detta är detta nån användare som Hultan har gjort? För den har varit medlem sen 2002 Test1 Seriöst är du så dum på riktigt?? Och ja jag är allvarlig med frågan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Seriöst är du så dum på riktigt?? Och ja jag är allvarlig med frågan. Jag vet att det är en Test användare eller vad man ska säga. Men vem äre som har det där kontot Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Jag vet att det är en Test användare eller vad man ska säga. Men vem äre som har det där kontot Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) Jag vet att det är en Test användare eller vad man ska säga. Men vem äre som har det där kontot Seriöst är du så dum på riktigt?? Och ja jag är allvarlig med frågan. Fuzz ju Pee See Redigerad 22 april, 2008 av Friberg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Jag vet att det är en Test användare eller vad man ska säga. Men vem äre som har det där kontot Jag såklart, vem annars? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) edit: Jag gör en tråd istället. Redigerad 22 april, 2008 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Det är en testanvändare såklart, som är till för att man ska kunna experimentera med forumfunktioner. Hon (!) blev just varnad av Whoopee, men jag tyckte det inte riktigt var befogat så nu är hon nere på noll varningar igen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Det är en testanvändare såklart, som är till för att man ska kunna experimentera med forumfunktioner. Hon (!) blev just varnad av Whoopee, men jag tyckte det inte riktigt var befogat så nu är hon nere på noll varningar igen Så diplomatiskt av dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Det är en testanvändare såklart, som är till för att man ska kunna experimentera med forumfunktioner. Hon (!) blev just varnad av Whoopee, men jag tyckte det inte riktigt var befogat så nu är hon nere på noll varningar igen Så ni leker bara med varningsystemet. huh!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Vad står "i" för när det gäller mobiler. Tex K530i eller K570i. Vad betyder det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Vad står "i" för när det gäller mobiler. Tex K530i eller K570i. Vad betyder det? Är inte säker, men tror att det började med Nokia. När de gjorde en uppgradering av en telefon lade de oftast till WAP (Internet) som då inte var standard, och därför betydde i:et just "Internet". Nokia 6210 blev 6210i t.ex., och då fanns det alltså WAP på den senare. Sen har det väl hakat på och fortsatt som en grej för att det skall se tufft ut. Är som sagt inte säker dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Så ni leker bara med varningsystemet. huh!? Hey, hellre henne än dig, right? Nämen, vi måste ju lära oss hur det funkar så vi inte råkar banna folk utan anledning eller whatever. Ganska självklart. P-C: Mmmmmmm, syrliga sarkasmer, min favorit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) P-C: Mmmmmmm, syrliga sarkasmer, min favorit. *smask smask* Omöjliga att tröttna på är dom också! *smask smask* Redigerad 23 april, 2008 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Omöjliga att tröttna på är dom också! Åja, även nånting välsmakande kan bli tröttsamt. GTFO. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Blargh Redigerad 23 april, 2008 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Exakt hur fungerade det där Frys-ölen-på-en-sekund-tricket? Har för mig att KalleR hade gjort det, men kan minnas fel. =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Exakt hur fungerade det där Frys-ölen-på-en-sekund-tricket? Har för mig att KalleR hade gjort det, men kan minnas fel. =/ http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry951876 (om du scrollar ner lite på den sidan har Foo en formel till dig) Edit: Jag har själv sökt runt en del på nätet innan Stell svarade på min fråga i tråden, men jag hittade ingen bra förklaring på varför det blir som det blir, så jag fick tro på det Stell sa. Hittar du något kan du gärna säga till dock, jag är fortfarande nyfiken! Edit2: Kom på att det kanske inte alls var detta du var ute efter att veta, men jag låter det stå ändå, utifall att. Redigerad 23 april, 2008 av felshoe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts