Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Varför kan jag inte adda Tweak på msn?! Vi har försökt i över en månad nu, utan resultat. Jag lägger till honom, och ingenting händer på hans sida. Jag tar bort honom från mina hotmailkontakter och msnlistan för att låta honom försöka, och ingenting händer. Sen byter vi, så att han tar bort mig, och går igenom samma procedur igen, men absolut inte ett skit händer. Jag vill ju ha Tweak :unsure:.

gay-43286_999792_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har försökt i över en månad nu, utan resultat. Jag lägger till honom, och ingenting händer på hans sida. Jag tar bort honom från mina..

:unsure:

---

Jag ska byta ifrån Telia till (tele2) comviq på min mobil, ville behålla mitt gamla telefonnummer och dom sa att det skulle ta 2 veckor. Fattade inte så mycker, hursomhellst - förra veckan fick jag ett sms. "Din portering av *NUMMER* till Tele2 är godkänts. Portering kommer att ske 2008-04-25 03:00:00. Välkommentill Tele2. MVH Tele2".

Innebär denna "portering" att jag behåller mitt simkort och det enda jag rly behöver göra är att dagen efter gå in på Ica och köpa en värdebevis för t.ex comviq kompis och allt fungerar som det ska? <3

Eller cyklar jag naken ute i skogen nu?

.____.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en testanvändare såklart, som är till för att man ska kunna experimentera med forumfunktioner. Hon (!) blev just varnad av Whoopee, men jag tyckte det inte riktigt var befogat så nu är hon nere på noll varningar igen :lol:

Så diplomatiskt av dig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en testanvändare såklart, som är till för att man ska kunna experimentera med forumfunktioner. Hon (!) blev just varnad av Whoopee, men jag tyckte det inte riktigt var befogat så nu är hon nere på noll varningar igen :lol:

Så ni leker bara med varningsystemet. huh!? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad står "i" för när det gäller mobiler. Tex K530i eller K570i. Vad betyder det?

Är inte säker, men tror att det började med Nokia. När de gjorde en uppgradering av en telefon lade de oftast till WAP (Internet) som då inte var standard, och därför betydde i:et just "Internet". Nokia 6210 blev 6210i t.ex., och då fanns det alltså WAP på den senare.

Sen har det väl hakat på och fortsatt som en grej för att det skall se tufft ut. Är som sagt inte säker dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt hur fungerade det där Frys-ölen-på-en-sekund-tricket?

Har för mig att KalleR hade gjort det, men kan minnas fel. =/

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry951876

(om du scrollar ner lite på den sidan har Foo en formel till dig)

:)

Edit: Jag har själv sökt runt en del på nätet innan Stell svarade på min fråga i tråden, men jag hittade ingen bra förklaring på varför det blir som det blir, så jag fick tro på det Stell sa. Hittar du något kan du gärna säga till dock, jag är fortfarande nyfiken!

Edit2: Kom på att det kanske inte alls var detta du var ute efter att veta, men jag låter det stå ändå, utifall att.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...