Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Det är jag helt säker på att det finns. Har sett det någonstans..
Tänktänktänk!

Det finns ju folk som gjort om PS3-kontrollern till 360-layout, så varför inte. Kanske inte finns att köpa, men det borde ju gå att göra själv om man tycker 360-kontrollern är skönare.

top_998558_0.jpg

Ja, det vore ju en idé, men fan så mycket bökigare än om det skulle gå att köpa färdigt.

Jag gillar formen på X360-kontrollen, men en handkontroll med samma layout skulle funka lika bra >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns/fanns någon rysk mördare som käkade könsorgan, inälvor och dylikt.

Han var gift och hade barn. Vad hette han?

Hörde om honom för ett tag sedan och skulle vilja wikipedia lite mer om honom. =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte ha en såndär lista därnere, utan att de bara ligger bredvid varandra. Normalt, liksom. Nu är det pilar och grejer. Hur får jag bort det?

Högerklicka på aktivitetsfältet, egenskaper.

Klicka ur "Gruppera liknande knappar", så tror jag det ska funka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte ha en såndär lista därnere, utan att de bara ligger bredvid varandra. Normalt, liksom. Nu är det pilar och grejer. Hur får jag bort det?

Vet inte exakt vilken lista du menar, men något utav dessat två lösningar borde funka.

1) Högerklicka på remsan. Klicka på Properties. Kryssa i "Lock The Taskbar".

Om det inte fungerar

2) Gå in på samma sak. Kryssa ur "Group Similar Task Buttons"

Kan vara så att inget av dära fungerar, men värt ett försök om jag tror jag vet vilket problemet är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det brukar bli sådär om man har tillräckligt många fönster öppnade efter varandra. Då får inte alla plats på en rad och då blir det en ny för de som ligger sist.

Lite svårt att förklara, men du förstår väl hur jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...