Kebab Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Vad tusan är det här? Borde systemåterställning hjälpa? (Ad-Aware hittar inget) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Det är jag helt säker på att det finns. Har sett det någonstans..Tänktänktänk! Det finns ju folk som gjort om PS3-kontrollern till 360-layout, så varför inte. Kanske inte finns att köpa, men det borde ju gå att göra själv om man tycker 360-kontrollern är skönare. Ja, det vore ju en idé, men fan så mycket bökigare än om det skulle gå att köpa färdigt. Jag gillar formen på X360-kontrollen, men en handkontroll med samma layout skulle funka lika bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Det finns ju folk som gjort om PS3-kontrollern till 360-layout, så varför inte. Kanske inte finns att köpa, men det borde ju gå att göra själv om man tycker 360-kontrollern är skönare. Fungerar verkligen vänstra styrspaken på den? Eller har de verkligen byggt om den, inte bara bytt skal? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Fungerar verkligen vänstra styrspaken på den? Eller har de verkligen byggt om den, inte bara bytt skal? Japp, nix! Finns video om du följer länken + dess källa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 (redigerad) Det finns/fanns någon rysk mördare som käkade könsorgan, inälvor och dylikt. Han var gift och hade barn. Vad hette han? Hörde om honom för ett tag sedan och skulle vilja wikipedia lite mer om honom. =) Redigerad 19 april, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 (redigerad) *gone* Redigerad 19 april, 2008 av Boomer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag vill inte ha en såndär lista därnere, utan att de bara ligger bredvid varandra. Normalt, liksom. Nu är det pilar och grejer. Hur får jag bort det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag vill inte ha en såndär lista därnere, utan att de bara ligger bredvid varandra. Normalt, liksom. Nu är det pilar och grejer. Hur får jag bort det? Det skulle kunna hjälpa med högerklick på startmenyraden -> "lås aktivitetsfälten". Not too sure though. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Nej, så var det inte, men tack ändå! . Jag högerklickade och tog "Justera språkfältets plats" och då försvann det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag vill inte ha en såndär lista därnere, utan att de bara ligger bredvid varandra. Normalt, liksom. Nu är det pilar och grejer. Hur får jag bort det? Högerklicka på aktivitetsfältet, egenskaper. Klicka ur "Gruppera liknande knappar", så tror jag det ska funka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag vill inte ha en såndär lista därnere, utan att de bara ligger bredvid varandra. Normalt, liksom. Nu är det pilar och grejer. Hur får jag bort det? Vet inte exakt vilken lista du menar, men något utav dessat två lösningar borde funka. 1) Högerklicka på remsan. Klicka på Properties. Kryssa i "Lock The Taskbar". Om det inte fungerar 2) Gå in på samma sak. Kryssa ur "Group Similar Task Buttons" Kan vara så att inget av dära fungerar, men värt ett försök om jag tror jag vet vilket problemet är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Solen är tillbaka till trakterna! den här gången stannar den till under helgen och resten av veckan! Är detta rätt skrivet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Solen är tillbaka till trakterna! den här gången stannar den till under helgen och resten av veckan! Är detta rätt skrivet? Solen är tillbaka i trakterna. Den här gången stannar den under helgen och även resten av veckan...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Hur gammal måste man vara för att intaga alkohol i Kina? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Hur gammal måste man vara för att intaga alkohol i Kina? Vad ska du åka dit för? Sup i hemlighet i källaren om du inte är myndig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 (redigerad) Nej, inte så.. men Kina brukar ju vara sträng på det mesta så jag tänkte under OS så kanske man måste vara 33 istället för 18. ( för att dricka på en bar alltså) ska nämligen dit till OS Redigerad 20 april, 2008 av chucky.swe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Hur gammal måste man vara för att intaga alkohol i Kina? http://en.wikipedia.org/wiki/Legal_drinking_age Ingen gräns för att dricka, 18 för att köpa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Hur mycket väger en normalstor häst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Hur mycket väger en normalstor häst? Är väl nånstans mellan 300 kg till 1 ton.. Beroende på ålder osv.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag vill inte ha en såndär lista därnere, utan att de bara ligger bredvid varandra. Normalt, liksom. Nu är det pilar och grejer. Hur får jag bort det? Det brukar bli sådär om man har tillräckligt många fönster öppnade efter varandra. Då får inte alla plats på en rad och då blir det en ny för de som ligger sist. Lite svårt att förklara, men du förstår väl hur jag menar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts