Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Har en HD-Ready tv på 20" (LG M208WA-BZ) som jag kan koppla in i min dator via DVI

Upplösningarna jag har att välja mellan är 800x600, 1024x768, 1280x960, 1280x1024 samt 1680x1050

Eftersom tv'n bara är HD-R så borde ju max upplösning vara 1280x720..

Klarar skärmen av att visa 1280x960 / 1680x1050 eller kan det bli problem i längden?

Har även fått in störningar när jag spelar upp filmer på den, små vita streck och så, mest i kanterna. Trodde hittills att det berodde på att mitt grafikkort är kasst (gammalt skit) men kan det vara felet med upplösningarna som gör det?

gtasajten enlighten me!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju inte något substantiv som heter internet, så därför betraktas det väl bara som ett namn. Som stavas med versal. >_<

Åh, jag har alltid trott att det heter "ett internet".. Men.. nej, det är klart att det inte är så.

När byter Volvo V70 från gamla till nya karossen?

Edit:

Har de inte redan gjort det? Tycker man ser dem på vägarna hela tiden. Eller det kanske är V50?

Hur länge ligger ett paket kvar på posten innan man får böter för att inte ha hämtat ut det?

Två veckor är det, va? Är inte alls säker, men det var det som kom upp i huvudet direkt när jag såg frågan.

Finns det handkontroller till PS2 som har samma layout för "spakarna" som Xbox, alltså att det sitter en joystick till vänster och styrkorset nere till vänster.?

Det är jag helt säker på att det finns. Har sett det någonstans..

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det handkontroller till PS2 som har samma layout för "spakarna" som Xbox, alltså att det sitter en joystick till vänster och styrkorset nere till vänster.?

Det finns ju folk som gjort om PS3-kontrollern till 360-layout, så varför inte. Kanske inte finns att köpa, men det borde ju gå att göra själv om man tycker 360-kontrollern är skönare.

top_998558_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, du menar första generationen (bytte till tredje nu 2008)

1997-2000 producerades dom :cry:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Volvo_V70

edit: >_< på första generationen btw

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...