Corleone Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 I S N I T T. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Hur många mjölkpaket öppnar man i snitt i hela sitt liv ? Jag skulle tippa på att man öppnar ett mjölkpaket..åtminstånde var tredje dag. Medellivslängden för män i Sverige ligger väl nånstans vid 77 år? (Om jag inte minns fel). Så man lever i snitt 28105 dagar i sitt liv. Dividerar man det med 3 så får man fram.. 9368. Och då inser man att det låter ganska jävla mycket? Och sen inser man att man av förklarliga själ inte öppnar några mjölkpaket i åldern 0-8 år, och måste då räkna bort de dagarna. Och sen inser man att det faktiskt är sommarlov och att hjärnan inte direkt är i sin fulla glans, så att säga. Och då inser man också att man borde låta såna här frågor vara och lämna över till experterna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Bor det monster under sängen? Varför är det bara tjejer som ser normala ut med långt hår? Varför har tjejer komplex för små bröst? Varför skriver jag hela tiden varför? Varför kan inte skåningar säga R? Varför får man punktering på cykeldäck? Varför är månen rund? Varför är inte jorden platt? Varför är Jupiter gjord av gas och inte fast materia? -varför- . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Har speglar nån speciell färg? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Bor det monster under sängen? - Har aldrig vågat kolla under min... kanske är sant! Varför är det bara tjejer som ser normala ut med långt hår? Det är bara en vanesak... Varför kan inte skåningar säga R? Svarar på den i möt forumiten.. du har ju frågat mig de där! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Varför skriver jag hela tiden varför? Fråga spegeln Varför får man punktering på cykeldäck? Dom är gjorda av gummi, det skärs sönder av vassa saker, förr hade man trädäck, men det höll inget vidare Varför är månen rund? Det har med dragningskraften att göra, jag orkar inte förklara nu Varför är inte jorden platt? samma sak som ovanstående Varför är Jupiter gjord av gas och inte fast materia? ingen kommentar -varför- . Såja, mina svar är s.k FETA Redigerad 6 augusti, 2006 av Valle-Ball Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Bor det monster under sängen? - Absolut! Varför har tjejer komplex för små bröst? - Kanske för att dom vill känna sig mer kvinnliga om dom har större byst Varför skriver jag hela tiden varför? - För att du undrar Varför kan inte skåningar säga R? - Kan dom visst Iallafall dom flesta ifrån Malmö. Varför får man punktering på cykeldäck? - Eftersom vassa föremål kan åka igenom däcket, och därefter göra punktering på gummit inuti däcket som är fyllt med luft Varför är månen rund? För att du ser att den inte är platt Varför är inte jorden platt? - För att den är rund Varför är Jupiter gjord av gas och inte fast materia? - Det är väl så planeten är uppbyggd tydligen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Varför får man punktering på cykeldäck? Dom är gjorda av gummi, det skärs sönder av vassa saker, förr hade man trädäck, men det höll inget vidare Kan ju inte ha varit speciellt bekvämt att att cykla med heller . --- Varför byter MTV sändningstid på Wildboyz hela tiden? Ibland är det 23.30 (som det var förut) och ibland är det 23. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Kan ju inte ha varit speciellt bekvämt att att cykla med heller . --- Varför byter MTV sändningstid på Wildboyz hela tiden? Ibland är det 23.30 (som det var förut) och ibland är det 23. Brukar vara olika på olika dagar. På Söndag sänds Viva La Bam kl 21 t.e.x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Om majsolja kommer från majs, varifrån kommer då barnolja ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Om majsolja kommer från majs, varifrån kommer då barnolja ? Hahaha! Vänta... det där var hemskt ju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Någon som vet vad Te has vuelto betyder? (Ja, det är spanska) Skulle behöva veta ganska snart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Varför får man punktering på cykeldäck? Dom är gjorda av gummi, det skärs sönder av vassa saker,[R] förr hade man trädäck, men det höll inget vidareFETA Läste inte så noga, trodde du syftade på skåningar. Redigerad 7 augusti, 2006 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Någon som vet vad Te has vuelto betyder? (Ja, det är spanska) Skulle behöva veta ganska snart Det betyder: Du har kommit tillbaka. Te syftar på dig. has har. vuelto kommit tillbaka / återvänt. Garanterar inte att det är rätt. Redigerad 7 augusti, 2006 av thotim Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Det betyder: Du har kommit tillbaka. Te syftar på dig. has har. vuelto kommit tillbaka / återvänt. Garanterar inte att det är rätt. Tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Får också ett jättestort leende när du klickar på länken i min signatur och ser filmen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Undrar om någon vet hur man gör så att länkarna man klickar på i MSN öppnas i Mozilla Firefox istället för Internet Explorer. Kändes onödigt att skapa ny tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Undrar om någon vet hur man gör så att länkarna man klickar på i MSN öppnas i Mozilla Firefox istället för Internet Explorer. Kändes onödigt att skapa ny tråd. Är det inte bara sätta Firefox som standarwebbläsare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Är det inte bara sätta Firefox som standarwebbläsare? Jo...precis, räckte det inte att fråga det i en tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Haha nu ser jag att grabben har frågat i två trådar. Ja har man tålamod så har man. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts