eXotic Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Vad är det som finns i mitten av galaxer där det är som ljusast? Eudoros sa gud, men jag känner tvivel. Gud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Vad är det som finns i mitten av galaxer där det är som ljusast? Eudoros sa gud, men jag känner tvivel. Spot the irony, skitstövfel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Spot the irony, skitstövfel. ? Va? Jag trodde du var troende. Ehm... OnT: Är Eudoros troende? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Hur uttalas SlewME? (Sloomii eller?) Hur uttalas Vice.? (Det står i hans intervju med sig själv att det ska vara Vise som i "Vice VD för företaget", men jag har då alltid tänkt "Vajjs" som i Vice City ) Varför är varenda offentlig toalett med hel- och halvspolning felkopplad? Den helfyllda cirkeln på spolarknappen betyder ju "mycket", den halvfyllda "lite". Ändå måste man trycka tvärtom för att det ska komma mycket vatten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Hur uttalas SlewME? (Sloomii eller?)Jag vet inte om det stämmer men jag säger "slew" med samma E-ljud som i engelskans "chew" och sedan bara ett vanligt "me" på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 ? Va? Jag trodde du var troende. Ehm... OnT: Är Eudoros troende? Nej. Jag vet inte om det stämmer men jag säger "slew" med samma E-ljud som i engelskans "chew" och sedan bara ett vanligt "me" på det. Slewbacca? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Vad är det som finns i mitten av galaxer där det är som ljusast? Eudoros sa gud, men jag känner tvivel. Eudoros sa till mig att det som fanns i mitten var det där du vet att vi snackade om förut som vi inte fick snacka om och när vi snackade om det vi inte fick snacka om blev du sur för att du inte tyckte att det vi snackade om var passande. Du vet det, va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Vad är det som finns i mitten av galaxer där det är som ljusast? Eudoros sa gud, men jag känner tvivel. Alla sprialgalaxer roterar runt ett så kallat supermassivt svart hål. http://en.wikipedia.org/wiki/Supermassive_black_hole Redigerad 15 april, 2008 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Så, hur uttalas Eudoros då? Judårås? Redigerad 15 april, 2008 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Så, hur uttalas Eudoros då? Judårås? Ejduradås. Umm-bert-o. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Så, hur uttalas Eudoros då? Judårås? Jag har alltid uttalat det "evvdårås". Men vet inte egentligen... Pee-see. Redigerad 15 april, 2008 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Ejduradås. Umm-bert-o. Pii-Cii Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Pii-Cii Pee-see heter det väl ändå här i Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Pee-see heter det väl ändå här i Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Vem var det igentligen som kom på att när klockan är 13.00 är den 1 och när den är kl. 14.00 är den 2 lika så med kl. 15.00 = 3 kl. 16.00 = 4 etc. Men i England/USA när klockan blir 1 på eftermiddagen så har de 01.00PM lika så med 2 så blir det 02.00PM. Hoppas detta inte blev för krångligt Redigerad 15 april, 2008 av agent47 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Så, hur uttalas Eudoros då? Judårås? Ju-Du-Ross, så sa dom i Troja. Men tack för era svar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Ju-Du-Ross, så sa dom i Troja. Men tack för era svar. Han i Troja heter Eudorus, inte Eudoros. Redigerad 15 april, 2008 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Vem var det igentligen som kom på att när klockan är 13.00 är den 1 och när den är kl. 14.00 är den 2 lika så med kl. 15.00 = 3 kl. 16.00 = 4 etc. Men i England/USA när klockan blir 1 på eftermiddagen så har de 01.00PM lika så med 2 så blir det 02.00PM. Hoppas detta inte blev för krångligt Vem som kom på det? Henrik Schyffert tror jag det var. --- Häng-kibåjj. () Ny fråga: Är mitt nick så svårstavat som man ser att folk verkar tycka? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Han i Troja heter Eudorus, inte Eudoros. Va .. vänta .. Eudoros? What the .. ? Jag har ALLTID trott du hetat Eudorados .. vilken mindbender. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Va .. vänta .. Eudoros? What the .. ? Jag har ALLTID trott du hetat Eudorados .. vilken mindbender. Eudorados är ju knappt nära. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts