Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Hur uttalas SlewME? (Sloomii eller?)

Hur uttalas Vice.? (Det står i hans intervju med sig själv att det ska vara Vise som i "Vice VD för företaget", men jag har då alltid tänkt "Vajjs" som i Vice City >_< )

Varför är varenda offentlig toalett med hel- och halvspolning felkopplad? Den helfyllda cirkeln på spolarknappen betyder ju "mycket", den halvfyllda "lite". Ändå måste man trycka tvärtom för att det ska komma mycket vatten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det som finns i mitten av galaxer där det är som ljusast? Eudoros sa gud, men jag känner tvivel. >_<

Eudoros sa till mig att det som fanns i mitten var det där du vet att vi snackade om förut som vi inte fick snacka om och när vi snackade om det vi inte fick snacka om blev du sur för att du inte tyckte att det vi snackade om var passande. Du vet det, va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem var det igentligen som kom på att när klockan är 13.00 är den 1 och när den är kl. 14.00 är den 2 lika så med kl. 15.00 = 3 kl. 16.00 = 4 etc. Men i England/USA när klockan blir 1 på eftermiddagen så har de 01.00PM lika så med 2 så blir det 02.00PM. Hoppas detta inte blev för krångligt

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem var det igentligen som kom på att när klockan är 13.00 är den 1 och när den är kl. 14.00 är den 2 lika så med kl. 15.00 = 3 kl. 16.00 = 4 etc. Men i England/USA när klockan blir 1 på eftermiddagen så har de 01.00PM lika så med 2 så blir det 02.00PM. Hoppas detta inte blev för krångligt

Vem som kom på det? Henrik Schyffert tror jag det var.

---

Häng-kibåjj. (:cry:)

Ny fråga: Är mitt nick så svårstavat som man ser att folk verkar tycka?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...