Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Hur var historian med grim och grim back?

Vice

Ett nytt försök

post-6197-1208197728_thumb.jpg

Behövde en paus från skolarbeten och därav censuren.

Ganska övertygad om att det är epostadressen på msn:en som den kommer ihåg. Inte internet inloggningen på hotmail. Men skall prova när jag kommer hem. tack för tipset. =)

Men är det INGEN som har det så som jag menar, med 2 elelr flera namn som man bara kan trycka på?

Jag hittar inte bilden med George Bush som ser ledsen/bekymrad ut, med en caption som säger "Why must we post things twice". Vore bra att ha till hands ibland, jag har letat och letat men inte hittat nåt :ph34r:

Nu fick du ju tag i den men kolla min mapp på beffo. Jag sparar alla roliga/coola bilder och har börjat få en hel del nu. Ligger i mappen "dissar" med en hel del andra eh, ja "dissar". =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska övertygad om att det är epostadressen på msn:en som den kommer ihåg. Inte internet inloggningen på hotmail. Men skall prova när jag kommer hem. tack för tipset. =)

Men är det INGEN som har det så som jag menar, med 2 elelr flera namn som man bara kan trycka på?

Nu fick du ju tag i den men kolla min mapp på beffo. Jag sparar alla roliga/coola bilder och har börjat få en hel del nu. Ligger i mappen "dissar" med en hel del andra eh, ja "dissar". =)

Det finns ju nåt som heter inloggningsassistenten öfr windows live konton eller nåt liknande som man kan få hem samtidigt som man (bara för att det är så förbannat kul) installerar om Live messenger (för 100:e gången). Tror att den ser till att alla dina konton sparas där. Jag har i alla fall fler än ett :ph34r:

Puss på dig

Nu ska jag gå o deppa för att LHC spelade riktigt usel hockey igår :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har så. Det enda jag gjorde var att logga in på andra mailadresser, och haft "Kom ihåg mig" ikryssat. :ph34r:

Skall ju inte vara så mycket annat att göra? Skumt. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur var historian med grim och grim back?

Vice

Ett nytt försök

post-6197-1208197728_thumb.jpg

Behövde en paus från skolarbeten och därav censuren.

Jag har kollat nu, jag har den ikryssad redan. =/

Det finns ju nåt som heter inloggningsassistenten öfr windows live konton eller nåt liknande som man kan få hem samtidigt som man (bara för att det är så förbannat kul) installerar om Live messenger (för 100:e gången). Tror att den ser till att alla dina konton sparas där. Jag har i alla fall fler än ett :ph34r:

Puss på dig

Nu ska jag gå o deppa för att LHC spelade riktigt usel hockey igår :ph34r:

Så jag måste installera om Msn messenger?

Orka, sjukt kass om man måste göra det för att ändra nått som rör msn hotmail...

Jag har så. Det enda jag gjorde var att logga in på andra mailadresser, och haft "Kom ihåg mig" ikryssat. :ph34r:

Skall ju inte vara så mycket annat att göra? Skumt. :ph34r:

Ja, sjukt skumt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jag måste installera om Msn messenger?

Orka, sjukt kass om man måste göra det för att ändra nått som rör msn hotmail...

Måste o måste vet jag ju inte.. Men det är min tanke om det hela..

Sen att du måste installera mer saker än vad du vill ha är väl inte direkt nytt... Kommer ihåg de månader man va tvungen att installera iTunes för att få Quicktime.. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför funkar min PHP hemsida hemma, men inte på skolan?. Jag har laddat upp den men vägrar att fungera i skolan. Vad kan det bero på? Kan det vara för att jag inte har någon action? (Men den fungerar hemma?)

<form action="" method="post">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför funkar min PHP hemsida hemma, men inte på skolan?. Jag har laddat upp den men vägrar att fungera i skolan. Vad kan det bero på? Kan det vara för att jag inte har någon action? (Men den fungerar hemma?)

<form action="" method="post">

link plx

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...