Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Upppdaterade Firefox nu, och har nu så man stänger flikar genom att trycka på ett kryss på "fliken", innan hade jag ett kryss längst till höger i flikfältet som stängde den fliken som visas för tillfället.

Hur får jag tillbaka den?

adressfält: about:config

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry dubbelpost...

Har en grej som jag stör mig på.

När jag är hos min farsa och ska logga in på min mail, så ser hans hotmail-sida annorlunda ut än min.

Hans, min syrras, och min brossas e-mail adresser står under varandra, så det är bara att klicka på den man vill in på och skriva in lösenordet.

Här hemma så står bara min allt. Victoria.

Så när victoria har loggat in så måste jag klicka på "Logga in med ett annat konto" och sedan skriva hela min adress, och sen lösenordet.

Jag vill oxå att våra e-mail adresset står under varandra, och farsan vet inte varför det är så hos honom.

Och jag hittar inte nått i inställningarna och jag har (vad jag vet, senaste versionen av hotmail.

Någon som vet hur man kan få ett sådant utseende som jag vill ha?

Så här ser det ut, och jag vill alltså att Victorias mail står under min så att hon bara kan klicka på den:

Edit: gjorde hur jag vill att det skall se ut. Det ser alltså inte ut så här nu, jag fixade till det i paint.

Det skall alltså se ut så här, bortsett från att min adress inte skall stå stå gånger, utan det skall vara min och victorias och andras...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Använder inte hotmail, men kan med största säkerhet säga att det där har något med att spara eller inte spara användarnamn. Antagligen med eller utan säker inlogging. Borde finnas någon länk för att få fram/bort det.

Har provat att logga in med både säker och osäker inlloggning, men icke...

Håller med, borde finnas en länk, men jag har f*n kollat över allt tycker jag. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur var historian med grim och grim back?

Grim var ett forumtroll/skin/model-skapare till GTA Vice City, om jag inte minns helt fel. Han var otrevlig och allmänt jobbig.

Grim blev bannad, och skapade därför Grim_back, för att visa att han hade über-haxx0r-skills. Varför det tog så lång tid att få Grim_back bannad vet jag inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...