eXotic Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Tjena. Undrar hur mycket ungefär jag skulle få för min Playstation 2 och 20~spel med manual, fodral och rena skivor hos EB games? Tänkte kolla lite smått på Ps3 och när man har den så skiter man i Ps2 så att säga! Någon som någonsin gjort något liknande? Så jävla sugen nu när IV närmar sig -.- Jag vet att min polare lämnade in sitt Ps2 med X antal spel. Tror det var runt 12 - 15 spel. Med en handkontroll och minneskort och fick 800 för det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 (redigerad) Jag vet att min polare lämnade in sitt Ps2 med X antal spel. Tror det var runt 12 - 15 spel. Med en handkontroll och minneskort och fick 800 för det. Ett PS2 med upp till 15 spel är väl värt bra mycket mer, eller? Redigerad 12 april, 2008 av Fireinthehole Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Ett PS2 med upp till 15 spel är väl värt bra mycket mer, eller? Det beror på vilken storlek det är. Den stora vet jag att man får 250 kr för. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 En sida där man snabbt, enkelt och gratis kan ladda upp w0rd-dokument? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Ett PS2 med upp till 15 spel är väl värt bra mycket mer, eller? Det var det tjocka Ps2:t i och för sig. Men han fick inte mer än 800. En sida där man snabbt, enkelt och gratis kan ladda upp w0rd-dokument? Kan man inte det på Beffo? Eller måste man vara betalanvändare för det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Det var det tjocka Ps2:t i och för sig. Men han fick inte mer än 800. Kan man inte det på Beffo? Eller måste man vara betalanvändare för det? Betala, ja. Om en betalanvändare laddar upp det, kan vem som helst ladda ner det då? Isåfall, vill nån ladda upp det åt mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 En sida där man snabbt, enkelt och gratis kan ladda upp w0rd-dokument? Annars är det väl bara att rara/zippa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Annars är det väl bara att rara/zippa? Ja, fast de som är ämnade att ta emot den har inte winrar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 (redigerad) En sida där man snabbt, enkelt och gratis kan ladda upp w0rd-dokument? T.ex. sendspace.com Redigerad 12 april, 2008 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Betala, ja. Om en betalanvändare laddar upp det, kan vem som helst ladda ner det då? Isåfall, vill nån ladda upp det åt mig? Jag skulle väl kunna ladda upp åt dig. ska bara sno min polares msn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Ja, fast de som är ämnade att ta emot den har inte winrar. Windows XP/Vista kan extrahera zip utan extraprogram. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Vart kommer all snor ifrån som täpper näsen vid förkylning eller allergi? och varför stäpps bara 1 näsborre? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Vart kommer all snor ifrån som täpper näsen vid förkylning eller allergi? och varför stäpps bara 1 näsborre? Slemhinnorna attackeras av viruset, som skydd mot detta producerar de mer slem (i detta fall snor). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Vart kommer all snor ifrån som täpper näsen vid förkylning eller allergi? och varför stäpps bara 1 näsborre? Slem(snor) produceras som alltid av slemmhinnorna. När du blir förskyld eller får en allergisk reaktion blir slemhinnorna vätskefyllda och producerar mer slem. Oftast blir det även mer flytande vilket resulterar i en rinnande näsa. Att bara en näsborre alltid täpps är inte sant. Men i dom flesta fallen är det faktist så att en näsborre täpps. Detta beror på en så simpel sak som på vilket håll man sover. Ligger du och sover med vänster kind mot kudden så blir således vänsternäsborre täppt. Detta går ganska lätt att motverka om man har en förskyldning genom att luta huvudet i motsatt håll och snyta sig ofta. På så vis kommer det till slut bli en jämn täppa som kommer kännas behagligare. Istället för att haen fri luftväg på ena borren och täppt luftväg på den andra får man två halvtäppna näsborrar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Varför släpps skivor ALLTID på tisdagar i USA? Så är det väll inte i Sverige, här kan väll skivor släppas vilken dag som hellst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Varför släpps skivor ALLTID på tisdagar i USA? Så är det väll inte i Sverige, här kan väll skivor släppas vilken dag som hellst? Skivor släpps vanligtvis på onsdagar (eller det kanske är torsdagar?) i Sverige, därav inträffar publicerandet av skivrecensioner i pressen ofta på sagda dag. Således är vi den sista (?) nationen på klotet när det kommer till skivsläpp (om man räknar bort skitställen som Mesopotamien och typ Kuba och sånt). Storbrittanien langar upp plattorna redan på måndagar, och i Japan brukar de ju komma en vecka tidigare av någon anledning, med en drös bonusspår om man har tur. Varför det är som det är kan jag inte svara på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Skivor släpps vanligtvis på onsdagar (eller det kanske är torsdagar?) i Sverige, därav inträffar publicerandet av skivrecensioner i pressen ofta på sagda dag. Således är vi den sista (?) nationen på klotet när det kommer till skivsläpp (om man räknar bort skitställen som Mesopotamien och typ Kuba och sånt). Storbrittanien langar upp plattorna redan på måndagar, och i Japan brukar de ju komma en vecka tidigare av någon anledning, med en drös bonusspår om man har tur. Varför det är som det är kan jag inte svara på. Inte för jag har en aning, men det kan inte vara lite beroende på region, precis som det är med filmer. Nu är ju inte CD-skivor regionsskyddande som DVD är, men som t.ex. R5 filmer kommer ju ut långt innan andra regioner och priset är ett helt annat likaså. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Milliondollarquestion: Är det skadligt att dricka öl med AA-batteri och glödlampa i? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Milliondollarquestion: Är det skadligt att dricka öl med AA-batteri och glödlampa i? Såvida batterie/t/rna inte har börjat läcka batterisyra och glödlampan inte har spruckit så är det inte skadligare än att dricka öl med liknande saker. Det blir antagligen lite skit i, men det blir det om du skulle stoppa fingrarna i ölen också. Så det är en smaksak om du vill dricka den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 (redigerad) Inte för jag har en aning, men det kan inte vara lite beroende på region, precis som det är med filmer. Nu är ju inte CD-skivor regionsskyddande som DVD är, men som t.ex. R5 filmer kommer ju ut långt innan andra regioner och priset är ett helt annat likaså. Inget att göra med diskussionen, bara rolig/intressant fakta. (som jag själv inte kännde till fram tills nyligen) =) : R5 Med R5 menas filmer från "Region 5", Ryssland, som är DVDer eller rippar på DVDer fast i sämre kvalitet än DVDer släppta i R1 och R2. R5 släpps tidigare än i andra regioner och de är dessutom billigare (därav kvalitén) i ett försök att minska piratkopieringen just i Ryssland. Oftast är det ljudet som är en aning sämre samt att det inte finns några extraspår till filmen. Redigerad 13 april, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts