Jazz Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Det kompenseras med att väldigt många nya TV-apparater inte går att stänga av helt. Det ända kända märket som fortfarande sätta avstängingsknappar på sina apparater är just nu Sharp vilket är väldigt praktiskt! Trots det är digital- och Xboxen samt hemmabiosystemet alltid på stand-by vilket resulterade i att jag köpte en "Stand-By Killer" som är väldigt praktisk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 TELEFGHONBOKEN TILL NEDERLÄNDERNA FORT SOM FAAN NUU Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 TELEFGHONBOKEN TILL NEDERLÄNDERNA FORT SOM FAAN NUU http://www.google.se/ -_- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Kan man göra så långa bilder på ett lättare sätt än att ta print screen för varje del och klistra ihop? Skaffa IE7Pro så går det på ett kick... Dock lite jobbigt att behöva använda IE.. ska leta upp ett liknande till Maxthon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Det kompenseras med att väldigt många nya TV-apparater inte går att stänga av helt. Och det är fullständig idioti imo. Finns det någon tanke bakom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Och det är fullständig idioti imo. Finns det någon tanke bakom? Att man ska kunna starta den med fjärrkontrollen, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 (redigerad) Samma "misstag" hindrade mig från att kunna ordna med en film jag spelade in för ett halvår sedan. Det är väldigt svårt att hitta hur man gör i de flesta manualer och uppmärksammas inte tillräckligt. Ett I-landsproblem med andra ord. Tack, det fungerar "bättre" men nu när jag öppnar mappen CD-RW så är den helt tom. Uppdaterar jag händer ingenting. Jag har testat med båda sidor av skivan. EDIT: Fungerar nu. Redigerad 5 april, 2008 av samuelszon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 (redigerad) Och det är fullständig idioti imo. Finns det någon tanke bakom?Amerikanska tjockisar ska slippa resa sig. Att man ska kunna starta den med fjärrkontrollen, tror jag.Samma sak, men mildare uttryckt Jag fattar inte vad man ska med standby till egentligen, förutom om man ligger och är sjuk i sängen eller nåt. Redigerad 5 april, 2008 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Tycker också det är jättekonstigt. Min far köpte en TV förra veckan, då märkte vi att det inte fanns någon strömbrytare. Om man är så lat att att man inte orkar gå förbi TV:n när man är klar, kan man ju bara skita i det. Det borde ju finnas alternativ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 På våran TV vi har är knappen på sidan om TV:n + att det finns en på bakidan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Vet någon om ljudkvalitén i en bra mp3 spelare är mycket bättre än i en mobil? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Vet någon om ljudkvalitén i en bra mp3 spelare är mycket bättre än i en mobil? Jag tycker att min Nokia 5310 Xpress Music har samma ljudkvalite som min iPod Nano (3rd Gen). Och det känns också lite som att Nokian ger ut mer Bas i hörlurarna än vad min iPod gör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 (redigerad) Jag tycker att min Nokia 5310 Xpress Music har samma ljudkvalite som min iPod Nano (3rd Gen). Och det känns också lite som att Nokian ger ut mer Bas i hörlurarna än vad min iPod gör. Ok, fast iofs så har jag en k750i Redigerad 5 april, 2008 av kallelito Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 (redigerad) Ok, fast iofs så har jag en k750i Om du använder Walkman-lurar så är det helt okej ljudkvalité i K750. Edit: Använder själv det, och det funkar bra. Edit2: Är det bara för mig som youtube vägrar visa videos? Eller, det funkar ibland men oftast inte. Har varit så sedan igårkväll. Redigerad 5 april, 2008 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 (redigerad) nej. Redigerad 5 april, 2008 av Chilli_13 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Hur splittar man en avi-fil som ligger i en .rar till små delar, eftersom vissa trackers har det som krav? Och är det 14 mb för mindre filmer, och 49-50 mb för större? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Hur splittar man en avi-fil som ligger i en .rar till små delar, eftersom vissa trackers har det som krav? Och är det 14 mb för mindre filmer, och 49-50 mb för större? I winrar: "Split to volumes, bytes" 50 000 000 för stora filmer, 15 000 000 för mindre.. typ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 I winrar: "Split to volumes, bytes" 50 000 000 för stora filmer, 15 000 000 för mindre.. typ? Tack så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Tack så mycket. np dock osäker på vad dom använder för komprimering... store? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 1) När man startar datorn så startas en massa program. Jag har för mig att det finns någon sorts "Task Scheduler" eller liknande där man kunde klicka i och klicka bort program som ska startas respektive inte startas. Vart finns den någonstans? 2) Vissa program måste man gå in enskilt i och trycka. Är det så på MSN ? Vart klickar man för att MSN inte ska starta när datorn startar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts