Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

D-day är fasen en av de mest omskrivna historiska händelserna som finns, google ger ju miljontalsresultat sorterade efter de bästa först. Testa igen.

Svenska träffar: http://www.google.se/search?q=landstigning...lient=firefox-a

Det är inte det att jag inte hittar, utan att jag vill ha den bästa informationen. Och någon som brukar hänga här kanske nydligen gjort ett arbete om WW2 : <

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har lånat en liten videokamera av skolan, och spelade in idag på en helt ny skiva. Det är en liten "mini DVD-RW"-skiva med två sidor, men oavsett vilken sida jag har när jag stoppar in den i datorn så står det att formatet inte går att läsa eller att det inte finns något på den, trots att jag kan se filmen i kameran. Kan ni hjälpa mig? R2, du är bra på sånt här.

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har lånat en liten videokamera av skolan, och spelade in idag på en helt ny skiva. Det är en liten "mini DVD-RW"-skiva med två sidor, men oavsett vilken sida jag har när jag stoppar in den i datorn så står det att formatet inte går att läsa eller att det inte finns något på den, trots att jag kan se filmen i kameran. Kan ni hjälpa mig? R2, du är bra på sånt här.

Tack på förhand!

Du måste färdigställa skivan i videokameran innan du stoppar in den i din DVD-läsare. Detta gör man oftast genom att gå in på menyer som "Disc Options" och sedan vidare till "Disc Finalize".

Glöm inte att nätadaptern måste vara inpluggad i väggen för att det ska fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste färdigställa skivan i videokameran innan du stoppar in den i din DVD-läsare. Detta gör man oftast genom att gå in på menyer som "Disc Options" och sedan vidare till "Disc Finalize".

Glöm inte att nätadaptern måste vara inpluggad i väggen för att det ska fungera.

Det måste jag testa. Återkommer med resultat, fungerar det blir jag jävligt glad. Tack Jazz!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det måste jag testa. Återkommer med resultat, fungerar det blir jag jävligt glad. Tack Jazz!

Samma "misstag" hindrade mig från att kunna ordna med en film jag spelade in för ett halvår sedan. Det är väldigt svårt att hitta hur man gör i de flesta manualer och uppmärksammas inte tillräckligt.

Ett I-landsproblem med andra ord. :ermm:

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är f*n pinsamt, men vet någon hur i h*lvete, man öppnar en Nokia 5610?

Det är ju helt sjukt svårt...

Köpte en idag och jag får inte bort baksidan så att jag kan sätta i batteriert...

Edit: Ah fixade det till slut. Sjuk konstruktion... =/

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är rätt så säker på att jag ställt frågan förut och jag är även rätt så säker att jag fick ett svar men mitt minne är inte det bästa så jag frågar igen... Drar en LCD tv mer ström än en vanlig bildrörs-tv, och hur mycket isf?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är rätt så säker på att jag ställt frågan förut och jag är även rätt så säker att jag fick ett svar men mitt minne är inte det bästa så jag frågar igen... Drar en LCD tv mer ström än en vanlig bildrörs-tv, och hur mycket isf?

Vad jag hört drar en LCD/Plasma betydligt mycket mer än en "tjock-tv".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...