P-C Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Någon som har någon fin fakta om Normandie ( D day) som dom skulle kunna dela med sig utav? : > Wikipedia är bra men vill ha från någon annan sida ( google har jag testat, ja) http://en.wikipedia.org/wiki/Invasion_of_Normandy http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Overlord Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 D-day är fasen en av de mest omskrivna historiska händelserna som finns, google ger ju miljontalsresultat sorterade efter de bästa först. Testa igen. Svenska träffar: http://www.google.se/search?q=landstigning...lient=firefox-a Det är inte det att jag inte hittar, utan att jag vill ha den bästa informationen. Och någon som brukar hänga här kanske nydligen gjort ett arbete om WW2 : < Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jag har lånat en liten videokamera av skolan, och spelade in idag på en helt ny skiva. Det är en liten "mini DVD-RW"-skiva med två sidor, men oavsett vilken sida jag har när jag stoppar in den i datorn så står det att formatet inte går att läsa eller att det inte finns något på den, trots att jag kan se filmen i kameran. Kan ni hjälpa mig? R2, du är bra på sånt här. Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jag har lånat en liten videokamera av skolan, och spelade in idag på en helt ny skiva. Det är en liten "mini DVD-RW"-skiva med två sidor, men oavsett vilken sida jag har när jag stoppar in den i datorn så står det att formatet inte går att läsa eller att det inte finns något på den, trots att jag kan se filmen i kameran. Kan ni hjälpa mig? R2, du är bra på sånt här. Tack på förhand! Du måste färdigställa skivan i videokameran innan du stoppar in den i din DVD-läsare. Detta gör man oftast genom att gå in på menyer som "Disc Options" och sedan vidare till "Disc Finalize". Glöm inte att nätadaptern måste vara inpluggad i väggen för att det ska fungera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Du måste färdigställa skivan i videokameran innan du stoppar in den i din DVD-läsare. Detta gör man oftast genom att gå in på menyer som "Disc Options" och sedan vidare till "Disc Finalize". Glöm inte att nätadaptern måste vara inpluggad i väggen för att det ska fungera. Det måste jag testa. Återkommer med resultat, fungerar det blir jag jävligt glad. Tack Jazz! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Det måste jag testa. Återkommer med resultat, fungerar det blir jag jävligt glad. Tack Jazz! Samma "misstag" hindrade mig från att kunna ordna med en film jag spelade in för ett halvår sedan. Det är väldigt svårt att hitta hur man gör i de flesta manualer och uppmärksammas inte tillräckligt. Ett I-landsproblem med andra ord. Redigerad 3 april, 2008 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Någon med Aftonbladet plus som kan läsa & kopiera denna artikel? http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/artic....ab?teaser=true Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Någon med Aftonbladet plus som kan läsa & kopiera denna artikel? http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/artic....ab?teaser=true Det finns ingen magi. Enda sättet är att äta mindre och träna mer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Det finns ingen magi. Enda sättet är att äta mindre och träna mer. Fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Det finns ingen magi. Enda sättet är att äta mindre och träna mer. Bättre* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Om jag vill köpa bättre högtalare till min sterio, vad ska jag tänka på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Om jag vill köpa bättre högtalare till min sterio, vad ska jag tänka på? Att du inte går till fel avdelning och letar efter "Sterio". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 (redigerad) Detta är f*n pinsamt, men vet någon hur i h*lvete, man öppnar en Nokia 5610? Det är ju helt sjukt svårt... Köpte en idag och jag får inte bort baksidan så att jag kan sätta i batteriert... Edit: Ah fixade det till slut. Sjuk konstruktion... =/ Redigerad 4 april, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Någon med Aftonbladet plus som kan läsa & kopiera denna artikel? http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/artic....ab?teaser=true Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/img925_zomg.jpg Kan man göra så långa bilder på ett lättare sätt än att ta print screen för varje del och klistra ihop? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Kan man göra så långa bilder på ett lättare sätt än att ta print screen för varje del och klistra ihop? Ingen aning, jag hade dock inget att göra och roade mig med att ta print screen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Jag är rätt så säker på att jag ställt frågan förut och jag är även rätt så säker att jag fick ett svar men mitt minne är inte det bästa så jag frågar igen... Drar en LCD tv mer ström än en vanlig bildrörs-tv, och hur mycket isf? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Jag är rätt så säker på att jag ställt frågan förut och jag är även rätt så säker att jag fick ett svar men mitt minne är inte det bästa så jag frågar igen... Drar en LCD tv mer ström än en vanlig bildrörs-tv, och hur mycket isf? Vad jag hört drar en LCD/Plasma betydligt mycket mer än en "tjock-tv". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Vad jag hört drar en LCD/Plasma betydligt mycket mer än en "tjock-tv". I stand by-läge drar de iafl mycket mindre än en gammal TV i stand by. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 (redigerad) I stand by-läge drar de iafl mycket mindre än en gammal TV i stand by. Det kompenseras med att väldigt många nya TV-apparater inte går att stänga av helt. Redigerad 4 april, 2008 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts