Alpha Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Får låna den här tråden i brist på någon bättre. Som jag skrev i en annan tråd så har min syster och hennes kille precis flyttat ihop. Pojkvännen ville då blev av med lite grejer och dumpade dem då hos mig (Ett par stora, fula högtalare som det nog är rätt bra kräm i bara jag skaffar en kabel, en hög med tidningar, 4 pingisrack( ) etc.) Och så lämnade han den här. Jag är nog lite för ung för det, men jag antar att det är en viss kultfaktor i den? När kom den? Hur fanken startar man den? Är den värd pengar? Frågorna är många. Nu undrar ni förstås: "Vad sjutton snackar han om?" Jo, den här: Kommer ihåg att jag lirade Game & Watch typ för ett par år sedan. Rätt kul var det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Ah, kom nyss på att jag och en vän till mig brukade spela det när vi var mindre Ontopic: Varför kostar speltidningar så förbaskat mycket ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Ontopic: Varför kostar speltidningar så förbaskat mycket ? För att man brukar få med en oftast totalt menigslös demo skiva...? Nä, jag vet faktiskt inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 För att man brukar få med en oftast totalt menigslös demo skiva...? Nä, jag vet faktiskt inte. Jo, i t.ex PCgamer så får man en demo skiva med. Men i SuperPlay får man ingen demo skiva och ändå kostar båda tidningarna 70-80 kr styck. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jo, i t.ex PCgamer så får man en demo skiva med. Men i SuperPlay får man ingen demo skiva och ändå kostar båda tidningarna 70-80 kr styck. Ja, det var mest PC-gamer jag tänkte på. Ja, 70-80 kr är verkligen överdrivet dyrt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Ontopic: Varför kostar speltidningar så förbaskat mycket ? Gamereator kostar noll kronor och den tycker jag håller lika hög klass som PCgamer och alla de här 70-80kr tidningarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Varför köper folk märkeskläder? Tex. Replay jeans för 1500:-, när det finns andra för 299:- och håller minst lika länge? Redigerad 5 augusti, 2006 av Joey Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Varför köper folk märkeskläder? Tex. Replay jeans för 1500:-, när det finns andra för 299:- och håller minst lika länge? För det är ju coolt och man får dom snyggaste brudarna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Varför köper folk märkeskläder? Tex. Replay jeans för 1500:-, när det finns andra för 299:- och håller minst lika länge? Jag tycker att man måste sträcka sig till ca 700kr för ett par jeans om det ska vara bra och snygga grejor. 299kr-jeansen sitter inte lika bra på kroppen och är inte lika snygga helt enkelt. När man börjar ge tusentals kronor har det kanske börjat gå för långt men det är ändå värre med solbrillor för typ 2500, kläder känns ändå som det borde kosta rätt mycket att tillverka. Redigerad 5 augusti, 2006 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jag tycker som The Dude, 700kr räcker för ett par jeans. En av mina vänner köpte ganska nyligen ett par evisu jeans för 4000kr Det är dumt gjort, riktigt dumt gjort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Hur kommer vi ta oss till olika ställen med flyg och båt i framtiden, när all bensin och olja är slut ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Hur kommer vi ta oss till olika ställen med flyg och båt i framtiden, när all bensin och olja är slut ? Med dagens teknologi kan man utan större problem använda etanol (odla grödor och bränna sprit av det) i motorer men sen arbetas det ju på bränsleceller och annat tjosan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Med dagens teknologi kan man utan större problem använda etanol (odla grödor och bränna sprit av det) i motorer men sen arbetas det ju på bränsleceller och annat tjosan. Det finns även nån bil som går på vatten om jag minns rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Det finns även nån bil som går på vatten om jag minns rätt. Jag antar att du syftar på ångmotorer ------------------------------- det finns också en prototyp på en självuppladdande elbil som ska göra 380 km/h Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Varför köper folk märkeskläder? Tex. Replay jeans för 1500:-, när det finns andra för 299:- och håller minst lika länge? Brallor i 300 kronors-klassen har i överlag sämre kvalité, faktiskt. Oftast tillverkade i tunnare tyg, som blir söndernötta längre. Jag säger inte att det är fel att köpa billiga jeans, men jag tror faktiskt att om man går upp några hundra i prisklass så är det mer prisvärt på längre sikt. OUF! Här började jag skriva på en lång krönika, som handlade om varför man egentligen använder märkeskläder. Men, eftersom det är lov, och jag därför är lite slö i huvet, så kunde jag inte knyta ihop den nåt bra . Ehm..ja. Fan vilket slöseri, måste ha skrivit i en kvart eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Det finns även nån bil som går på vatten om jag minns rätt. Jag antar att du syftar på ångmotorer Nja misstänker att det är denna som menas. http://www.youtube.com/watch?v=oUmlLqkUHd0 Handlar mest om att han använder HHO gas till en skärbrännare men han har även konverterat en bill till att gå delvis på väte. Fördelen med att använda väte som bränsle är att avgaserna är vatten men dess stora nackdel är att det krävs mer energi för att ta isär vattenmolekylerna än vad det ger. Redigerad 6 augusti, 2006 av santek Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Brallor i 300 kronors-klassen har i överlag sämre kvalité, faktiskt. Oftast tillverkade i tunnare tyg, som blir söndernötta längre. Jag säger inte att det är fel att köpa billiga jeans, men jag tror faktiskt att om man går upp några hundra i prisklass så är det mer prisvärt på längre sikt. OUF! Här började jag skriva på en lång krönika, som handlade om varför man egentligen använder märkeskläder. Men, eftersom det är lov, och jag därför är lite slö i huvet, så kunde jag inte knyta ihop den nåt bra . Ehm..ja. Fan vilket slöseri, måste ha skrivit i en kvart eller nåt. Haha, jo men jag håller med dig faktiskt. Anledningen till att man köper märkeskläder är för att det är fett mycket snyggare också, och jag vill klä mig snyggt. Dock tycker inte jag att en tröja med ett fett WE tryckt över hela är särskilt snyggt, jag köper inte märkeskläder för att få respekt. Btw, köpte ett par Levis för 200 spänn i Gbg Halva rea-priset på en outlet, dom var skitskygga Redigerad 6 augusti, 2006 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Ja, outlet is the shit. Köpte mina Diesel för 250. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Hur många mjölkpaket öppnar man i snitt i hela sitt liv ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Hur många mjölkpaket öppnar man i snitt i hela sitt liv ? Beror på: - Mjölkdrickandet. - Livslängden. - Betjäning. - Pengar. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts