Hubert Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Att vi via ditt IP nu fått reda på både ditt namn och vem du är samt vem det är du köper ditt gräs från. Adress, personnummer, allt! Så via mitt ip kan man få reda på vem som jag köper gräs av?:s Det går väl inte... Vem köper jag ifrån då? Vad heter jag ? Bor jag ? Personnummer? komigen säg nu då... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Så via mitt ip kan man få reda på vem som jag köper gräs av?:s Det går väl inte... Vem köper jag ifrån då? Vad heter jag ? Bor jag ? Personnummer? komigen säg nu då... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Så via mitt ip kan man få reda på vem som jag köper gräs av?:s Det går väl inte... Vem köper jag ifrån då? Vad heter jag ? Bor jag ? Personnummer? komigen säg nu då... Det är sant!!!!! Förvänta dig män i svarta rockar utanför din dörr inom en snar framtid! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Så via mitt ip kan man få reda på vem som jag köper gräs av?:s Vi kan inte, men polisen har förmodligen redan gjort det. Förhoppningsvis läggs fallet bara ner men risken finns att du kommer torskar nu. Edit: Fan att två personer ska komma och vara roliga innan mig. Nu är det inte roligt längre. Redigerad 25 mars, 2008 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hubert Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Dags att redigera mina inlägg nu Vad menar ni med gräs? jag är emot droger.... Bara en fråga- Varför spårar inte polisen dom som skriver på flashback om droger, brott osv? Finns ju en helvetes massa kriminella typer och knarkare som skriver där.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 ...snälla banna mig... <snip-it alá aftonhoran> ok. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Dags att redigera mina inlägg nu Vad menar ni med gräs? jag är emot droger.... Bara en fråga- Varför spårar inte polisen dom som skriver på flashback om droger, brott osv? Finns ju en helvetes massa kriminella typer och knarkare som skriver där.. De gör det. Redigerad 25 mars, 2008 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Bara en fråga- Varför spårar inte polisen dom som skriver på flashback om droger, brott osv? Finns ju en helvetes massa kriminella typer och knarkare som skriver där.. För att gtasajten - som är en betydligt mindre sajt och därmed lättare att hålla reda på - har legat under utredning under en längre tid redan, och inlägg som dina är just det dom har snokat efter. Nu har du verkligen skitit i smöret och tappat pengarna. Redigerad 25 mars, 2008 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Dags att redigera mina inlägg nu Vad menar ni med gräs? jag är emot droger.... Bara en fråga- Varför spårar inte polisen dom som skriver på flashback om droger, brott osv? Finns ju en helvetes massa kriminella typer och knarkare som skriver där.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hubert Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Om ni vill så kan ni redigera bort mina quotes från era inlägg eftersom ni har ju ändrat på dom helt och hållet.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Tragiskt att folk som Hubbert finns till. Detta är vad vi vet: Bob Marley Stewie Wonder Adidas träningsoverall. Hasch och Marijuana (lolol) Gömma joints Detta är vad vi inte vet: Jamaica Fjortis P12 Gay Bara lägg ner rökat. Du är för omogen för att hålla på med det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Om ni vill så kan ni redigera bort mina quotes från era inlägg eftersom ni har ju ändrat på dom helt och hållet.... Hjälper inte. Polisen printade dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Dom laddade ner tråden också. Är det bara för mig som expressen.se är helt uppkörd någonstans? Alla menyer är typ... spegelvända Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hubert Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Tragiskt att folk som Hubbert finns till. Detta är vad vi vet: Bob Marley Stewie Wonder Adidas träningsoverall. Hasch och Marijuana (lolol) Gömma joints Detta är vad vi inte vet: Jamaica Fjortis P12 Gay Bara lägg ner rökat. Du är för omogen för att hålla på med det. Finns inget att lägga ner eftersom att jag bara ljög för er för att jag är en så kallad attention whore.. Det har jag blivit kallad på gtaforums ochså.. Och vadå jamaica? tror du att jag är jamaican eller? Hjälper inte. Polisen printade dom. Men då är dom ju inne här hela tiden :L Varför är dom det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Men då är dom ju inne här hela tiden :L Varför är dom det? Just för att få syn på inlägg som ditt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Och vadå jamaica? tror du att jag är jamaican eller? Bob Marley + Hasch = Jamaica. Men då är dom ju inne här hela tiden :L Varför är dom det? För att vi tipsade dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Finns inget att lägga ner eftersom att jag bara ljög för er för att jag är en så kallad attention whore.. Det har jag blivit kallad på gtaforums ochså.. Och vadå jamaica? tror du att jag är jamaican eller? Men då är dom ju inne här hela tiden :L Varför är dom det? Uppmärksamhetshoror är inte välkommna här, och jag har tröttnat på ditt fula tryne redan. Hejdå Hubert. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Uppmärksamhetshoror är inte välkommna här, och jag har tröttnat på ditt fula tryne redan. Hejdå Hubert. WOOHOOO! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Hoppas inte google får nys om det här. Är det bara för mig som expressen.se är helt uppkörd någonstans? Alla menyer är typ... spegelvända Ser normalt ut för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 WOOHOOO! Tack, du får alla mina pengar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts