The Dude Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Nån med förslag på vara jag ska gömma 4 joints när vi ska till fjällen?? Var kan jag förvara så dom inte går sönder...? Man får inte ta med alkohol/knark/tobak/vapen och dom kommer leta igenom väskorna... Om dom hittar man blir hemskikat och får gå til soc o grejer Ha gräset och tobaken i en påse, lägg ner i fickan, ta med rullpapper och rulla där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 I pjäxorna kanske? Eller inuti skidstavarna, på bästa MacGyver-manér. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Nån med förslag på vara jag ska gömma 4 joints när vi ska till fjällen?? Var kan jag förvara så dom inte går sönder...? Man får inte ta med alkohol/knark/tobak/vapen och dom kommer leta igenom väskorna... Om dom hittar man blir hemskikat och får gå til soc o grejer i verktygslådan i skotern , annas kanske i skon, gör ett hål eller något under sulan Redigerad 25 mars, 2008 av kobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hubert Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Ha gräset och tobaken i en påse, lägg ner i fickan, ta med rullpapper och rulla där. Det skulle fungera om man använde droger som jag inte gör.. I pjäxorna kanske? Eller inuti skidstavarna, på bästa MacGyver-manér. Det fungerar om man har egna men många hyr bara där..... i verktygslådan i skotern , annas kanske i skon, gör ett hål eller något under sulan Ochså ett bra alternativ om man använder sig av droger... Fast jag behöver inga droger jag mår ändå bra Redigerad 25 mars, 2008 av Hubert Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 ...och dom kommer leta igenom väskorna... Gör de det så anmäl dem, och gå till tidningen. Inte ens polisen får visitera dig utan STARKA skäl... De kan inte bara plocka nån och kolla honom, och dina lärare får det defenetivt inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hubert Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Gör de det så anmäl dem, och gå till tidningen. Inte ens polisen får visitera dig utan STARKA skäl... De kan inte bara plocka nån och kolla honom, och dina lärare får det defenetivt inte... Men för att få följa med så var vi var tvungna att skriva på ett papper som det stog att vi tilllåter lärarna att söka igenom väskorna... Är det olagligt att göra så i en skola eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Gör de det så anmäl dem, och gå till tidningen. Inte ens polisen får visitera dig utan STARKA skäl... De kan inte bara plocka nån och kolla honom, och dina lärare får det defenetivt inte... Precis! Of cousre not everybody follows the rules, huh? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Vice.! Kan du dra historian om ditt kriminella liv igen, från början till slut? Vill minnas att du hade en hel del olagligheter för dig, kom att tänka på det när du berättade om det stulna Visa-kortet. Hur var det nu igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Finns det något sätt att söka här på forumet med ord som innehåller färre än fyra bokstäver? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Finns det något sätt att söka här på forumet med ord som innehåller färre än fyra bokstäver? Lägga dit + mellan, väl? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Lägga dit + mellan, väl? Se där ja. Funkade galant. Tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Men för att få följa med så var vi var tvungna att skriva på ett papper som det stog att vi tilllåter lärarna att söka igenom väskorna... Är det olagligt att göra så i en skola eller? Tror inte de får göra så, hade ALDRIG låtit min son skrivit på och de skulle bara våga hindra honom att följa med... Vice.! Kan du dra historian om ditt kriminella liv igen, från början till slut? Vill minnas att du hade en hel del olagligheter för dig, kom att tänka på det när du berättade om det stulna Visa-kortet. Hur var det nu igen? Haha "kriminella liv", låter som jag var värsta gangstern. Nä så illa var det inte... Jag och en tjejkompis höll på att sno från studenter under en period. Vi tog oss in på nationer, oftast på helgerna på kvällstid då alla var sk*tfulla och inte var så uppmärksamma. Tog det vi kom över men oftast bärbara datorer, cd-skivor och Visakort. Ganska ofta dagtid med, då oftast ingen reagerar då de ser någon ta en väska eller eller en plånbok ur en jacka. Ingen är ju så fräck att man snor mitt framför ögonen på folk... Man tror ju det är personens saker. Sen åkte vi in till köpenhamn och handlade järnet mycket. De kollar ju inte legg där, och även om kortet spärras så tar det oftast ett dygn innan det ses utomlands. Det som hände när jag åkte dit var att jag hade visakort med tillhörande legg. Inte så likt förvisso, men ingen legitimerar sig med nån annans legg ju, så de antog att jag hade förändrats lite i utseendet. Hyrde ett PS2, med 6 st spel. Sedan blev jag för girig. >< Jag spatserade in på Carlings, tog de dyraste jeansen jag hitatde och skulle betala, men då stog det en gamal klasskamrat till mig i kassan och hon svalde inte att jag genomgått en drastisk utseende förändring utan kallade på vakten. Så jag la benen på ryggen och försvann. Fick kalla fötter och skickade en polare att lämmna tillbaka PS2:an och spelen, sen väntade jag. Efter typ en månad var jag i stan och då kom polisen och tog mig. Tjejen i kassan hade sett mig på stan och ringt polisen medan hon följde efter mig. Då de inte kunde bevisa stölden av kortet fick jag bara försök till stöld, 5 tusen + rättegångskostnad, tror det blev 7500:- allt som allt. Sen efter det som har jag varit laglydig. Nästan, lite cykelförsäljningar gjorde jag mellan då och nu. Vi snodde cyklar, målade om och sålde för runt 100 tusen, allt som allt skulle jag tro. Höll på i ett år och krängde dem för 800:-/st, och vi gjorde ungefär 5000:-/helgen Sådana där "Miliärcyklar" och "mormorscyklar" som var så populära för ett par år sedan. Men nu så gör jag inget olagligt, mer än att ladda ner film och program. Edit: Försäkringsbedrägeri kom någonstans här med, kom jag på. Rånade mig själv, jag blev rånad på 3000:- av en knivbeväpnad person. Fick tillbaka mina 3000:- + 10 000:- i sveda och värk av försäkringsbolaget. Redigerad 25 mars, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Oj, det här var oväntat! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Cyklar för 100 000 spänn är ju inte i nådigaste laget heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Cyklar för 100 000 spänn är ju inte i nådigaste laget heller. Nä hade vi torskat för alla cyklarna, så hade vi nog fått fängelse. Tänker på det ibland, nästan värre än visakorten. Men risken var minimal, vi snodde som sagt gamla mormorcyklar och militärcyklar, och ägarna hade ändå inte kunnat bevisa att det var deras. Dessutom är sådana cyklar stula flera gånger om, här i lund. Och när vi klippte upp dem med bulltsaxen så hade vi bara kunnat säga att det var våran men vi losat nyckeln om någon frågade. Redigerad 25 mars, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hubert Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Är det verkligen smart att skriva det här på internet? Tänk om nån polis eller nåt går in här... Men ändå var skulle du FÖRVARA dina joints om du hade i din väska så att dom inte går sönder? Fick inget riktigt svar på var ni skulle förvara dom... fick nyss en ny marabou med nötter i av min pappas kompis som kom hem till oss Dom spelar instrument... Redigerad 25 mars, 2008 av Hubert Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Är det verkligen smart att skriva det här på internet? Tänk om nån polis eller nåt går in här... Men ändå var kan jag FÖRVARA joints diskret i min väska så att dom inte går sönder? Fick inget riktigt svar på var jag kan förvara dom... fick nyss lite nytt brunt Om jag skriver oförståliga saker här i natt så snälla banna mig inte jag är bara hög då.... Du är iallafall inte uthängd med namn som vissa andra. Och sluta skryta med ditt puffande. Alla gör det och det är inte coolt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hubert Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Du är iallafall inte uthängd med namn som vissa andra. Och sluta skryta med ditt puffande. Alla gör det och det är inte coolt. Ok, förlåt jag är bara lite uppspelt för att jag har inte gjort det nån gång i mitt liv och ska aldrig göra det heller... Vad betyder uthängd med namn?? Redigerad 25 mars, 2008 av Hubert Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Vad betyder uthängd med namn?? Att vi via ditt IP nu fått reda på både ditt namn och vem du är samt vem det är du köper ditt gräs från. Adress, personnummer, allt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Är det verkligen smart att skriva det här på internet? Tänk om nån polis eller nåt går in här... Men ändå var kan jag FÖRVARA joints diskret i min väska så att dom inte går sönder? Fick inget riktigt svar på var jag kan förvara dom... fick nyss lite nytt brunt Om jag skriver oförståliga saker här i natt så snälla banna mig inte jag är bara hög då.... Ähh, smäll upp dom mellan skinkorna. Kanske inte kommer lukta fullt så underbart, men ingen kommer nog kolla där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts