Deltanator Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 1:00pm and 6:00pm pacific time. När är det i svensk tid? pacific time = 9 h bakåt svensk tid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 pacific time = 9 h bakåt svensk tid Så... 1 pm = 13:00 i sverige - 9 timmar = 04.00 i sverige? 6 pm = 18:00 i sverige - 9 timmar = 09:00 i sverige? Orka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 1:00pm and 6:00pm pacific time. När är det i svensk tid? http://www.time.gov/timezone.cgi?Pacific/d/-8/java Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 http://www.time.gov/timezone.cgi?Pacific/d/-8/java Så då den klockan slår över till 13:00, så stämmer det med det jag frågade om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) edit: nvm --- Vad har hänt den gode eXotic? (RIP i signaturen) Redigerad 24 mars, 2008 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Vad har hänt den gode eXotic? (RIP i signaturen) Då han själv har skrivit R.I.P i signaturen så antar jag att det är okej att jag berättar. En nära släkting till honom gick bort för några veckor sedan, och han sade till mig att han inte har orkat vara aktiv sedan dess. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Så då den klockan slår över till 13:00, så stämmer det med det jag frågade om? Den klockan har USA's alla tidzoner. Och den visar var klockan är just nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Har en fråga om Singles 2 finns det nåt sätt så man kan välja bara mellan 1-2 som ska bo tillsamman när man kör eget. För man kan bara välja att köra med 3 st men ja vill ha så ja kan köra med 1 eller 2 gubbar hur gör man det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Någon som vet vart man kan ladda ner böcker på nätet? Jag har tex boken Lena Magnusason (red) Den delade staden Boréa 2001 Men den är i dåligt skick och jag skulle vilja ladda ner den igen, i tex pdf format samt en hel del andra böcker... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Någon som vet vart man kan ladda ner böcker på nätet? Jag har tex boken Lena Magnusason (red) Den delade staden Boréa 2001 Men den är i dåligt skick och jag skulle vilja ladda ner den igen, i tex pdf format samt en hel del andra böcker... Pirate bay har ju E-böcker tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Pirate bay har ju E-böcker tror jag. Men det ska inte vara ljudböcker, utan pdf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 E-böcker är .pdf. Tror jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Men det ska inte vara ljudböcker, utan pdf E-böcker Ljudböcker Får man länka så? Jag länkar ju inte till en specifik torrent. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Om man vill bli polis, men har en prick i registret från sin ungdom, kan man ändå bli polis? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Om man vill bli polis, men har en prick i registret från sin ungdom, kan man ändå bli polis? Ja, det kan man. Däremot om det var en grövre beteelse så kanske man får vara lite orolig, men ja, man kan bli polis trots en prick. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Ja, det kan man. Däremot om det var en grövre beteelse så kanske man får vara lite orolig, men ja, man kan bli polis trots en prick. Okej, tack för info. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Okej, tack för info. Vad har du gjort för olagligt då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Jag har några bilder på mitt USB-minne som jag inte kan öppna. Farsan har ett likadant, och när jag la in ett filmklipp på den så gick det inte heller att se den sedan. Vad är det som händer med filerna och vad gör jag för fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Om man vill bli polis, men har en prick i registret från sin ungdom, kan man ändå bli polis? Jag ringde och hörde om det där för nått år sedan. Hade tyckt det var coolt att vara snut (men vet inte om det är nått jag kommer sattsa på, men kanske), men var nojjig för min prick. Jag knasade för att ha handlat fyra par 900:-´s jeans på ett stulet VISA-kort. De sa att det inte finns nått som är okej eller inte okej, det beror på vad man gjort, och hur man ser på det idag. Så, det är mycket ens attetyd som avgör. Edit: Tack för infon om ljud/e-böckerna Redigerad 25 mars, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hubert Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Om ni skulle åka till fjällen och ta med droger som man inte fick var skulle ni gömma dem? Jag är emot droger Redigerad 25 mars, 2008 av Hubert Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts