MrNoNja Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Polen, Finland och Österike får inte enligt lag. Alla andra europeiska länder har det som rekomendationer av ålder. Vet inte äns om dom får neka till köp till en underårig enligt lag, men butiken i sig kan ha det som policy att inte sälja till underåriga gällande PEGI. Ingens.. det är ju bara en rekomendation och inte lag... men butiken kan ju vägra att sälja om dom vill Ah ok. Trodde att det var en lag i sverige. Tackar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 (redigerad) Förresten! Jag har blivit totalt besatt av Max Payne just nu och läste att det kommer trots allt en trea på wikipedia. Men som sagt, det är ju ingen säker källa precis. Är det någon som vet om det kommer en trea? Take-Two lovade att det skulle komma ett nytt Max Payne inom ett par år - men det lovade dem år 2004. Men de säger fortfarande att det skall komma ett förr eller senare så... ptja, men det är nog först om ett par år isf. Redigerad 22 mars, 2008 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 En tjej i min klass frågade igår ifall jag ville lösa henne. Eller ja, jag tror hon sa lösa. Vad menade hon? Hon sa inte förlösa...? =/ Skum sak att säga vilket fall... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Tack för svaret Eudan! -- Har en annan. Ni som har ventrilo eller någon annan också då. Finns det något man kan trycka eller göra så man hörs hela tiden istället för att trycka in en knapp för att höras? Som i Skype, där hörs man hela tiden. Hoppas ni förstår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Tack för svaret Eudan! -- Har en annan. Ni som har ventrilo eller någon annan också då. Finns det något man kan trycka eller göra så man hörs hela tiden istället för att trycka in en knapp för att höras? Som i Skype, där hörs man hela tiden. Hoppas ni förstår. Ta bort push-to-talk och sätt känsligheten på typ 0, då kommer micken gå igång bara du skulle andas lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Ta bort push-to-talk och sätt känsligheten på typ 0, då kommer micken gå igång bara du skulle andas lite. Tack, fungerar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 När jag slappnar av i ögonen så blir allt suddigt, ska det vara så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 När jag slappnar av i ögonen så blir allt suddigt, ska det vara så? Så var det för mig också, sen skaffade jag glasögon och då löste det sig. Du har antagligen överansträngda ögon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Jag får ofta det här meddelandet när jag ska koppla lös min externa hårddisk. Vad kan man göra, istället för att bara dra ut USB-sladden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Jag får ofta det här meddelandet när jag ska koppla lös min externa hårddisk. Vad kan man göra, istället för att bara dra ut USB-sladden? Använder du säker borttagning av enhet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Jag får ofta det här meddelandet när jag ska koppla lös min externa hårddisk. Vad kan man göra, istället för att bara dra ut USB-sladden? Jag drar alltid bara ut sladden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Använder du säker borttagning av enhet? Det är ju det han gjort, och när det inte fungerar kommer det upp ett sånt här meddelande. Inte säker på att detta fungerar, men stäng allt som du har öppet som ligger på HDD:n, t.ex. dokument, musik, torrents osv. Är förstås svårare om du har många djupt rotade program installerade på den, men hoppas att så inte är fallet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 (redigerad) Använder du säker borttagning av enhet? Ja. Jag drar alltid bara ut sladden Och det är inga problem med din hårddisk? Marquis: Okej, ska prova. Redigerad 23 mars, 2008 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Jag sätter mina peningar på att någon fil/program på hårddisken är "igång" eller används av något annat program. Det kan kanske vara så att du laddar hem filer direkt till hårddisken via något torrentprogram, att du seedar den eller har den aktiv i listan. Tänk efter vilka program du har igång och vilka filer som kan användas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Jag får ofta det här meddelandet när jag ska koppla lös min externa hårddisk. Vad kan man göra, istället för att bara dra ut USB-sladden? Det går väl också lika bra att stänga av datorn, då "säkrar den borttagningen" automatiskt. Sen kan du ta ut den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Vart kan man ladda ner omslag till filmer. Covers tror jag det heter? Alltså inte den bilden man sätter på en dvdskiva utan den bilden somm finns på ens dvd films fodral? Finns det någon sida med en massa sådana bilder som man kan ladda ner? Har ett par filmer vars bild har gått sönder... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Vart kan man ladda ner omslag till filmer. Covers tror jag det heter? Alltså inte den bilden man sätter på en dvdskiva utan den bilden somm finns på ens dvd films fodral? Finns det någon sida med en massa sådana bilder som man kan ladda ner? Har ett par filmer vars bild har gått sönder... Första på Google. Varsågod; http://www.cdcovers.cc/ En del svenska grejer också; http://www.stcovers.org/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Tusen tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 1:00pm and 6:00pm pacific time. När är det i svensk tid? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts