Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Polen, Finland och Österike får inte enligt lag. Alla andra europeiska länder har det som rekomendationer av ålder. Vet inte äns om dom får neka till köp till en underårig enligt lag, men butiken i sig kan ha det som policy att inte sälja till underåriga gällande PEGI.

Ingens.. det är ju bara en rekomendation och inte lag... men butiken kan ju vägra att sälja om dom vill :shifty:

Ah ok. Trodde att det var en lag i sverige.

Tackar. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten! Jag har blivit totalt besatt av Max Payne just nu och läste att det kommer trots allt en trea på wikipedia. Men som sagt, det är ju ingen säker källa precis. Är det någon som vet om det kommer en trea?

Take-Two lovade att det skulle komma ett nytt Max Payne inom ett par år - men det lovade dem år 2004. Men de säger fortfarande att det skall komma ett förr eller senare så... ptja, men det är nog först om ett par år isf.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för svaret Eudan!

--

Har en annan. Ni som har ventrilo eller någon annan också då. Finns det något man kan trycka eller göra så man hörs hela tiden istället för att trycka in en knapp för att höras? Som i Skype, där hörs man hela tiden. Hoppas ni förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för svaret Eudan!

--

Har en annan. Ni som har ventrilo eller någon annan också då. Finns det något man kan trycka eller göra så man hörs hela tiden istället för att trycka in en knapp för att höras? Som i Skype, där hörs man hela tiden. Hoppas ni förstår.

Ta bort push-to-talk och sätt känsligheten på typ 0, då kommer micken gå igång bara du skulle andas lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Använder du säker borttagning av enhet?

Det är ju det han gjort, och när det inte fungerar kommer det upp ett sånt här meddelande.

Inte säker på att detta fungerar, men stäng allt som du har öppet som ligger på HDD:n, t.ex. dokument, musik, torrents osv. Är förstås svårare om du har många djupt rotade program installerade på den, men hoppas att så inte är fallet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sätter mina peningar på att någon fil/program på hårddisken är "igång" eller används av något annat program. Det kan kanske vara så att du laddar hem filer direkt till hårddisken via något torrentprogram, att du seedar den eller har den aktiv i listan. Tänk efter vilka program du har igång och vilka filer som kan användas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart kan man ladda ner omslag till filmer. Covers tror jag det heter?

Alltså inte den bilden man sätter på en dvdskiva utan den bilden somm finns på ens dvd films fodral?

Finns det någon sida med en massa sådana bilder som man kan ladda ner?

Har ett par filmer vars bild har gått sönder...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart kan man ladda ner omslag till filmer. Covers tror jag det heter?

Alltså inte den bilden man sätter på en dvdskiva utan den bilden somm finns på ens dvd films fodral?

Finns det någon sida med en massa sådana bilder som man kan ladda ner?

Har ett par filmer vars bild har gått sönder...

Första på Google. Varsågod; http://www.cdcovers.cc/

En del svenska grejer också; http://www.stcovers.org/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...