mr_tobbe Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Tror inte något sitter och pillrar igenom alla 2000000 combos man kan få ut av en PlayStation2 Kontroll. Vet att jag har läst om någon som faktiskt byggde en sådan automatisk kontroll som testade varje kombination till något GTA. Någon annan som minns? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) Vad kallas den här typen av "symboler"? Redigerad 20 mars, 2008 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Vet att jag har läst om någon som faktiskt byggde en sådan automatisk kontroll som testade varje kombination till något GTA. Någon annan som minns? Jopp, kommer också ihåg det. Till San Anderas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 För liten fråga för en egen topic: Kan man se vad man har för hårddisktyp (IDE/S-ATA) utan att öppna datorn? Någon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) Någon? Det går, vet att ärrtvå guidade mig till det en gång för länge sedan. Minns dock inte hur det var man gjorde. Edit: Fast om det är din nya dator det gäller så är det väl högst sannolikt att det är SATA? Tror inte nya datorer har IDE. Redigerad 20 mars, 2008 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Någon? Varför ska du veta det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Är du dum i huvudet? Båda frågorna är självklara. Det ena är nej, det andra är ja. Du får vara lekledare och placera dom själv. Nej de är ja inte. Kan ju prova med en ny fråga: Är du dum i huvet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Nej de är ja inte. Kan ju prova med en ny fråga: Är du dum i huvet? <Låt mig slippa detta missfoster> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Det går, vet att ärrtvå guidade mig till det en gång för länge sedan. Minns dock inte hur det var man gjorde. Edit: Fast om det är din nya dator det gäller så är det väl högst sannolikt att det är SATA? Tror inte nya datorer har IDE. Tror samma sak faktiskt, får undersöka det senare. Tack! Varför ska du veta det? Om jag ska köpa en extra intern hårddisk så lär det vara bra att veta vilken typ av hårddisk det är så att uttagen passar. Är inte så bra på sådant. Nej de är ja inte. Kan ju prova med en ny fråga: Är du dum i huvet? Sämst i år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Nej de är ja inte. Kan ju prova med en ny fråga: Är du dum i huvet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Budskapet har också två betydelser. "En svensk tiger" är som bilden, en blågul tiger. Men också att en svensk(medborgare) tiger(håller tyst). AHH! Det har jag aldrig tänkt på förut. Jag har förstått innebörden men aldrig det där. Ganska smart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 (redigerad) Funderat i någon vecka nu och kommer fan inte på det. - Vad hette spelet där man va en lemming. Hade "turns" som på Worms (Alltså, allt va worms liknande spel, uppgiften är att döda andra lemmingsen. Jävligt sugen på det nu ) Edit -> Minns att VickeX spelade det ganska mycket, vi hade också turneringar I det något år sedan på Gtasajten. Edit2. LIERO! YES! Kom på det nu efter några timmars tänkande Redigerad 22 mars, 2008 av Xazzi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Funderat i någon vecka nu och kommer fan inte på det. - Vad hette spelet där man va en lemming. Hade "turns" som på Worms (Alltså, allt va worms liknande spel, uppgiften är att döda andra lemmingsen. Jävligt sugen på det nu ) Lemmings? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Lemmings? Snälla, vet du inte så var tyst. Speciellt då Lemmings var uråldrat redan innan du var född. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Tror samma sak faktiskt, får undersöka det senare. Tack! Om jag ska köpa en extra intern hårddisk så lär det vara bra att veta vilken typ av hårddisk det är så att uttagen passar. Är inte så bra på sådant. Sämst i år. Men då måste du ju ändå öppna den då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 (redigerad) Om det kommer en person som är 15 år, och skall köpa ett spel som det är 18 års gräns på... Är det personen som skall låta bli, eller är det butiksbiträdet som skall säga nej? Vems ansvar är det? Redigerad 21 mars, 2008 av MrNoNja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Ingens.. det är ju bara en rekomendation och inte lag... men butiken kan ju vägra att sälja om dom vill Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 En tjej i min klass frågade igår ifall jag ville lösa henne. Eller ja, jag tror hon sa lösa. Vad menade hon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Ingens.. det är ju bara en rekomendation och inte lag... men butiken kan ju vägra att sälja om dom vill Polen, Finland och Österike får inte enligt lag. Alla andra europeiska länder har det som rekomendationer av ålder. Vet inte äns om dom får neka till köp till en underårig enligt lag, men butiken i sig kan ha det som policy att inte sälja till underåriga gällande PEGI. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 (redigerad) Jag fick då inte mitt Assassin's Creed när jag gick in på Game första gången. -- Förresten! Jag har blivit totalt besatt av Max Payne just nu och läste att det kommer trots allt en trea på wikipedia. Men som sagt, det är ju ingen säker källa precis. Är det någon som vet om det kommer en trea? Redigerad 22 mars, 2008 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts