The Dude Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Blir man verkligen "hög" av att andas in lustgas? isåfall, funkar de man man köper på "tub" till bilen, eller krävs nåt komplicerat? Typ, ja. Läs om det här. Om det är ren N2O så funkar säkerligen din "nos". Redigerad 31 juli, 2006 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag undrar hur detta kommer sig. Jag skulle koppla i mitt headset idag men det visade sig att jag råkade koppla i det fel så jag kopplade i hörlurarna där micen ska vara. när jag pratar i hörlurna fungera det precis som en mic, nu undrar jag hur detta kommer sig? :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag undrar hur detta kommer sig. Jag skulle koppla i mitt headset idag men det visade sig att jag råkade koppla i det fel så jag kopplade i hörlurarna där micen ska vara. när jag pratar i hörlurna fungera det precis som en mic, nu undrar jag hur detta kommer sig? :S För att dom har samma grundkonstruktion. Mina hörsnäckor funkar som mick till min iPod när man spelar in med iPodlinux. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Var tar allt urin/avföring vägen efter att man har varit på toaletten på ett tåg? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Var tar allt urin/avföring vägen efter att man har varit på toaletten på ett tåg? Samma som på en husvagn. I en behållare som man tömmer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Kanske någon har frågat detta förut men orkade inte kolla igenom alla sidor. Varför får man ögongojs när man vaknar på morgonen, jag kan väl inte vara ensam om att få detta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Kanske någon har frågat detta förut men orkade inte kolla igenom alla sidor. Varför får man ögongojs när man vaknar på morgonen, jag kan väl inte vara ensam om att få detta? Jag har inget vetenskapligt svar på det, men det kan ju inte vara så svårt att räkna ut. Eftersom ögonen alltid måste vara fuktiga, så fuktas dem ju automatiskt hela tiden (när man blinkar). När man sover så är ju ögonlocken som bekant stängda. Det rinner ändå vätska någonstans inifrån ögat, men eftersom överskottet inte blinkas bort, så måste det ju samlas någonstans. Och tillslut hamnar det utanför kroppen, och vad händer då? Jo det torkar. Det här är baserat helt på egna tankar, men jag har svårt att tro att det finns en annan förklaring. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag har inget vetenskapligt svar på det, men det kan ju inte vara så svårt att räkna ut. Eftersom ögonen alltid måste vara fuktiga, så fuktas dem ju automatiskt hela tiden (när man blinkar). När man sover så är ju ögonlocken som bekant stängda. Det rinner ändå vätska någonstans inifrån ögat, men eftersom överskottet inte blinkas bort, så måste det ju samlas någonstans. Och tillslut hamnar det utanför kroppen, och vad händer då? Jo det torkar. Det här är baserat helt på egna tankar, men jag har svårt att tro att det finns en annan förklaring. Så det är alltså torkad ögonsaft, ok då vet man något nytt. Misstänkte dock att det var så det gick till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) "Guppar" den här sidan för er? Jävlar vad det guppar. Nu guppar GTAsajten också. Fan jag blir dizzy. Redigerad 1 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Nej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 "Guppar" den här sidan för er? Jävlar vad det guppar. Nu guppar GTAsajten också. Fan jag blir dizzy. Ingenting "guppar" för mig men om du förklarar bättre kanske jag kommer till en annan slutsats Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Rysligt. Jag prövar kryssa internet sen trycka igång skiten igen. Det måste vara efter det här jävla blixtnedslaget idag. Jag tror vi var det ända huset i området som fick blixten på oss. Man kan väl säga att det var tur att den träffa parabolen och inte huset för då hade det blivit eldsvåda. Aja nu funkar inte parabolen, inte DVD:n, inte TV:n i mitt rum och internet guppar. Jävla pissväder. Det här är sjukt. När jag trycket på bakåtpilen och hamnar på dne sidan så är den still. Men när jag trycker på länken jag postade så guppar den igen. Alltså den studsar upp och ner. Hur kommer det sig? Redigerad 1 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Rysligt. Jag prövar kryssa internet sen trycka igång skiten igen. Det måste vara efter det här jävla blixtnedslaget idag. Jag tror vi var det ända huset i området som fick blixten på oss. Man kan väl säga att det var tur att den träffa parabolen och inte huset för då hade det blivit eldsvåda. Aja nu funkar inte parabolen, inte DVD:n, inte TV:n i mitt rum och internet guppar. Jävla pissväder. Det här är sjukt. När jag trycket på bakåtpilen och hamnar på dne sidan så är den still. Men när jag trycker på länken jag postade så guppar den igen. Alltså den studsar upp och ner. Hur kommer det sig? Jag hade samma problem i samband med att min bokmärkesmapp tömdes av någon anledning. Visa>verktygsfält>kryssa ur bokmärkesfältet så ska det bli som normalt sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag hade samma problem i samband med att min bokmärkesmapp tömdes av någon anledning. Visa>verktygsfält>kryssa ur bokmärkesfältet så ska det bli som normalt sen. Hahah vilket strul. Nu guppar inte sidan längre. Men min Googlesnabbsökning uppe i högerhörnet byttes ut mot ett förstoringsglas, haha. Men det går ju att fixa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Får låna den här tråden i brist på någon bättre. Som jag skrev i en annan tråd så har min syster och hennes kille precis flyttat ihop. Pojkvännen ville då blev av med lite grejer och dumpade dem då hos mig (Ett par stora, fula högtalare som det nog är rätt bra kräm i bara jag skaffar en kabel, en hög med tidningar, 4 pingisrack( ) etc.) Och så lämnade han den här. Jag är nog lite för ung för det, men jag antar att det är en viss kultfaktor i den? När kom den? Hur fanken startar man den? Är den värd pengar? Frågorna är många. Nu undrar ni förstås: "Vad sjutton snackar han om?" Jo, den här: Redigerad 1 augusti, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Får låna den här tråden i brist på någon bättre. Som jag skrev i en annan tråd så har min syster och hennes kille precis flyttat ihop. Pojkvännen ville då blev av med lite grejer och dumpade dem då hos mig (Ett par stora, fula högtalare som det nog är rätt bra kräm i bara jag skaffar en kabel, en hög med tidningar, 4 pingisrack( ) etc.) Och så lämnade han den här. Jag är nog lite för ung för det, men jag antar att det är en viss kultfaktor i den? När kom den? Hur fanken startar man den? Är den värd pengar? Frågorna är många. Nu undrar ni förstås: "Vad sjutton snackar han om?" Jo, den här: *BILD**BILD**BILD* känner igen den från nån Gamereactor tidning men jag kan fan inte komma på vad dom kallas/heter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Får låna den här tråden i brist på någon bättre. Som jag skrev i en annan tråd så har min syster och hennes kille precis flyttat ihop. Pojkvännen ville då blev av med lite grejer och dumpade dem då hos mig (Ett par stora, fula högtalare som det nog är rätt bra kräm i bara jag skaffar en kabel, en hög med tidningar, 4 pingisrack( ) etc.) Och så lämnade han den här. Jag är nog lite för ung för det, men jag antar att det är en viss kultfaktor i den? När kom den? Hur fanken startar man den? Är den värd pengar? Frågorna är många. Nu undrar ni förstås: "Vad sjutton snackar han om?" Jo, den här: Det är en Donkey- Kong- Game & Watch! Det är en multiscreen- variant, en lite senare variant från 80- talet. Jag har haft en sådan där också, men har tyvärr inte kvar den. Däremot har jag två andra Game & Watch kvar, Donkey Kong I, och ett som heter Oil Panic. De har en viss kultfaktor, ja. Du kanske kan sälja den för ett par hundralappar, men spara den istället - spelen är beroendeframkallande. Spelen drivs med knappcellsbatterier (LR eller SR 43). Du kan läsa mer om dem här. Redigerad 1 augusti, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Det är en Donkey- Kong- Game & Watch! Det är en multiscreen- variant, en lite senare variant från 80- talet. Jag har haft en sådan där också, men har tyvärr inte kvar den. Däremot har jag två andra Game & Watch kvar, Donkey Kong I, och ett som heter Oil Panic. De har en viss kultfaktor, ja. Du kanske kan sälja den för ett par hundralappar, men spara den istället - spelen är beroendeframkallande. Spelen drivs med knappcellsbatterier (LR eller SR 43). Du kan läsa mer om dem här. Det låter mysigt! Nej, hade inte tänkt sälja den, men det skulle såklart vara grymt om den var värd något Jo, jag tänkte skaffa fräscha batterier till den, så man får se hur det hela funkar. Men..hur fasen startar man den? Verkar inte finnas någon on-knapp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Det låter mysigt! Nej, hade inte tänkt sälja den, men det skulle såklart vara grymt om den var värd något Jo, jag tänkte skaffa fräscha batterier till den, så man får se hur det hela funkar. Men..hur fasen startar man den? Verkar inte finnas någon on-knapp? Game A och Game B är olika svårighetsgrader, du startar genom att välja en av dem. Den har ett inbyggt alarm också, Time. Men det är bara jobbigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Game A och Game B är olika svårighetsgrader, du startar genom att välja en av dem. Den har ett inbyggt alarm också, Time. Men det är bara jobbigt. Jaha, då fattar jag. Coolt. Ska bara ragga upp ett par batterier då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts