GiZmo Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Varför hatar folk furries? Tycka det är löjligt, sjukt, äckligt kan jag väll delvis förstå, men hata? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Varför hatar folk furries? Tycka det är löjligt, sjukt, äckligt kan jag väll delvis förstå, men hata? Furfag är en läggning till viss del. Så gämför det med homosexualitet. Så, se det som homofobi, furfobi. Det folk inte kan förstå hatar dom. Nu är dock furfaging mycket värre och korkat än vad homosexualitet är, så ja.. Det kan man hata. Det blir mer som pedofiler eller andra vridna fetishar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Varför hatar folk furries? Tycka det är löjligt, sjukt, äckligt kan jag väll delvis förstå, men hata? För att det är allt det där du sa, och vafan, furfags ska brinna. Usch. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Du känner lukten av gasmask. Beror ju på vilken sorts gasmask du använder. Sen är gasmaskens första syfte såklart inte att ta bort doft, utan skydda bäraren från gaser och partiklar. Men eftersom man inte kan känna doft utan att få in partiklar i näsan och gasmasken är till för att stoppa partiklar så borde man inte känna nåt. Right? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Men eftersom man inte kan känna doft utan att få in partiklar i näsan och gasmasken är till för att stoppa partiklar så borde man inte känna nåt. Right? Läser du inte? Du kommer alltid känna lukten av gasmasken, oavsätt. Beroende på vad du har för gasmask så man lukterna utifrån tränga in, då olika gasmasker är bra mot olika saker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Det gick en reklam för ett tag sedan där de försökte sälja en sån satellitbox. De sa att med den så skulle man inte bara få x antal nya kanaler, utan också bättre ljud och bild, via satellit. Bättre ljud och bild.. Går det verkligen? Jag trodde det var helt upp till teven. Redigerad 16 mars, 2008 av felshoe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) nån som vet vart man kan köpa en bilstereo som ser extremt retro ut med kromlister och kromade knappar? Redigerad 16 mars, 2008 av guardian Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Varför hatar folk furries? Tycka det är löjligt, sjukt, äckligt kan jag väll delvis förstå, men hata? Vad är nu "Furries"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Vad är nu "Furries"? Varg/Räv människor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Det gick en reklam för ett tag sedan där de försökte sälja en sån satellitbox. De sa att med den så skulle man inte bara få x antal nya kanaler, utan också bättre ljud och bild, via satellit. Bättre ljud och bild.. Går det verkligen? Jag trodde det var helt upp till teven. För att få in HD-bild och HD-ljud behövs en HD(!)-box som får in alla HD( )-kanaler. Redigerad 16 mars, 2008 av Vinnie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 För att få in HD-bild och HD-ljud behövs en HD(!)-box som får in alla HD( )-kanaler. ...och en tv som är HD-klar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Varför hatar folk furries? Tycka det är löjligt, sjukt, äckligt kan jag väll delvis förstå, men hata? Ja-a, som Stell delvis skriver, har vi människor en tendens att hata sånt/såna som är annorlunda. Personligen visste jag inte ens vad furries var till för några månader sedan och jag kan inte säga att jag hatar det men det hör definitivt till bland det konstigaste och mest besynnerliga jag har stött på på väldigt länge. Som gjort för att vara med i ett avsnitt av Outsiders imo. First I was like , then I was and then I went . ------------ Är denna TV något att ha för en som inte tittar så mycket på TV och inte vill lägga ut mycket cash? Jag tänkte främst ha den till att titta på sportsändningar och Antikrundan. Redigerad 16 mars, 2008 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Vad är nu "Furries"? http://images.encyclopediadramatica.com/images/2/27/Pathetic.jpg Detta förklarar ganska simpelt vilka furfagsen är. http://images.encyclopediadramatica.com/images/thumb/f/f3/Furryfucks.jpg/500px-Furryfucks.jpg Och som dom 3 sista rutorna säger. Hetro och homo porr är det många furfags är ute efter. http://images.encyclopediadramatica.com/images/thumb/2/27/Anime_furry_nazis.jpg/531px-Anime_furry_nazis.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Varför börjar de vita pjäserna i schack? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Tack iweX & Stell. Varför börjar de vita pjäserna i schack? Det har med rasism att göra. Precis som den sista kakan. Hahaha, nej jag vet inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) För liten fråga för en egen topic: Kan man se vad man har för hårddisktyp (IDE/S-ATA) utan att öppna datorn? Redigerad 16 mars, 2008 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Varför börjar de vita pjäserna i schack? It is just the rules. Somebody has to go first or they would sit there and never play. So somebody decided White centuries ago. When two players sit down, one puts a pawn of each color in his hands and holds them behind his back, swapping them or not. Then he holds his hands out and the other chooses one, so they have even chances of playing White or Black. If they play several games, they switch each time. There is a small advantage in playing first, but skill outweighs that. At grandmaster level, white wins %52 of the time. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Varför börjar de vita pjäserna i schack? Kolla vid 02:30 Redigerad 16 mars, 2008 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Bläh.... Redigerad 16 mars, 2008 av Frenzy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Min pappas jobbarkompisar lurar i honom så mycket dumt. Idag sade han att om man drar ur ett USB-minne från datorn utan högerklicka i aktivitetsfältet och välja "säker borttagning av maskinvara" så kan hårddisken och/eller USB-minnet "brännas". Sant eller falskt? Falskt, va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts