kicken Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Jag har för mig att Tweak frågade detta, men undrade om han fick något svar när han frågade Vem egentligen GTA3_freak var. Instämmer, han har gjort väldigt många posts, men man vet knappt någonting om honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Jag har för mig att Tweak frågade detta, men undrade om han fick något svar när han frågade Vem egentligen GTA3_freak var. Instämmer, han har gjort väldigt många posts, men man vet knappt någonting om honom. Vice. länkade till "Möt Forumiten", som var väldigt intetsägande. Man får väl bara acceptera att vissa är lite mer privata av sig, typ som Umberto. Jobbigt får mig dock som är så himla intresserad och nyfiken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Jobbigt får mig dock som är så himla intresserad och nyfiken. Haha, det där stämmer precis in på dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Finns det nån sida som gör planscher/tavlor av bilder man själv skickar in, trots att de kan vara lite udda storlekar och format (16:9) på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Finns det nån sida som gör planscher/tavlor av bilder man själv skickar in, trots att de kan vara lite udda storlekar och format (16:9) på? Jag hittade en sån sida en gång, fast den var inte svensk. Men det kanske går att göra beställningar ändå. Aja, minns inte vad sida heter ändå. Annars kan du nog gå till ett tryckeri, så kanske de kan fixa det åt dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Gäller samma sak vi operation av förhuden på grund av att den är för trång eller? Har aldrig fattat det där Principen är samma. En omskärelse är just att du skär bort förhudet. Har du får trång förhud så görs detta istället av en läkare och oftast i äldre åldrar än när en omskärelse oftast sker. Du kan som freak säger välja själv hur vida du vill ha det. Antingen skär dom bort hela förhuden (detta är det enda alternativet vid allt för trång förhud) annars så tar dom bort toppen av förhuden, som är just den delen som oftast kan hårdna och krympna. Lider man av lindrig trånghet så kan man dock använda salvor som mjukar upp huden. Detta kan förstås kännas pinsamt för vissa, men det är absolut ett bättre alternativ än att behöva skära bort den. Så om det är någon som lider av det, eller helt enkelt känner av att förhuden har hårdnat eller känns trång när du för bak den så använd hudsalva och ja, ruska tuppen. Självklart behöver du inte onanera för att töja ut den, men eftersom ollonet sväller så är det bättre att ha ett eregerat ollon att tänja emot än ett oeregerat då det oftast bara är vid eregerat tillstånd som trångheten verklingen framhävs. Känslan skulle nog inte kännas speciellt lik en orgasm i sådana fall. Samma lugn och välmående skulle väl dock inträffa. Men som The Dude sa så skulle antagligen valfri opiod vara lättare att inta och ge samma effekt som endorfiner med tanke på att de binder vid samma receptorer. Penis är ingen muskel, den består av 3 svällkroppar. Jag har fr mig att detta har diskuterats i tråden förut. Man kan välja mellan att göra en full omskärning eller bara skära bort en del av förhuden. Vid en full omskärning tas hela förhuden bort och då "härdas" ollonet naturligtvis (dessutom försvinner nerver i förhuden). Om man bara skär bort en del av förhuden kommer den fungera precis som den normalt sett skulle och borde inte ge mindre känsel. My bad, my bad. Självklart vet jag detta, tar såklart på mig det. Vill inte skylla på att det var sent och jag var trött efter ett 10-timmars pass på jobbet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 (redigerad) Vice. länkade till "Möt Forumiten", som var väldigt intetsägande. Man får väl bara acceptera att vissa är lite mer privata av sig, typ som Umberto. Jobbigt får mig dock som är så himla intresserad och nyfiken. Heh. Jag förstår inte vad som är så intressant. Jag skriver trams på ett jävla internetforum - that's it. Jag gillar inte upplägget i Möt Forumiten för övrigt, det känns så platt och banalt med att bara ställa frågor till folk och sedan publicera svaren rakt av. Istället borde man sammanställa svaren och skriva en löpande text, likt en tidningsintervju. Redigerad 12 mars, 2008 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Vill man ha det längsta eller det kortaste strået? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Vill man ha det längsta eller det kortaste strået? Du menar vid lottning? Det är väl beroende på vad man lottar om, i så fall? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Du menar vid lottning? Det är väl beroende på vad man lottar om, i så fall? Och på vilken sticka man har valt skall vinna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Heh. Jag förstår inte vad som är så intressant. Jag skriver trams på ett jävla internetforum - that's it. Jag gillar inte upplägget i Möt Forumiten för övrigt, det känns så platt och banalt med att bara ställa frågor till folk och sedan publicera svaren rakt av. Istället borde man sammanställa svaren och skriva en löpande text, likt en tidningsintervju. Vice jobbar ju ganska mycket och har ju precis tid med att göra själva intervjuerna. (Så har jag uppfattat det som i alla fall) Så att begära att han ska sätta sig ner och skriva om allt är nog lite för mycket. Vill man ha det längsta eller det kortaste strået? Längsta! Nej! Kortaste! Längsta, kortaste! .. Kortaste.. Nej, längsta! Kortaste, längsta, kortaste, längsta, kortaste, längsta, kort..... ARGH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Och på vilken sticka man har valt skall vinna. Jo, precis. "Kortaste strået hoppar från huset", här vill man ha ett långt strå. "Kortaste strået får 5000 kr", här vill man ha det kortaste. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Borde det inte finnas någon psykologidoktorand av något slag som har studerat hur folk gör när de kör sten, sax, påse? Jag är lite intresserad av vad folk oftast väljer. Själv har jag en teori om att sten sällan väljs i första rundan. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img538/hmm.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Borde det inte finnas någon psykologidoktorand av något slag som har studerat hur folk gör när de kör sten, sax, påse? Jag är lite intresserad av vad folk oftast väljer. Själv har jag en teori om att sten sällan väljs i första rundan. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img538/hmm.gif Intressant fundering! Nu då jag läste det så känns det som att man oftast väljer sax i första rundan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Borde det inte finnas någon psykologidoktorand av något slag som har studerat hur folk gör när de kör sten, sax, påse? Jag är lite intresserad av vad folk oftast väljer. Själv har jag en teori om att sten sällan väljs i första rundan. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img538/hmm.gif Jag sitter här i skolan, frusen, sjuk och eländig med huvudvärk och kramper, och gör en hemtenta som måste vara klar så snart som möjligt fast jag bara vill hem, hem, hem till en och en halv veckas påsklov. Surfar in på forumet i hopp om att kunna förströ lite tid till nåt vettigare än dubbelsidiga variansanalystester med 95% konfidensintervall. Vad får jag se, om inte detta inlägg. Det ger mig lite mer perspektiv på vilka frågor som är viktiga i livet . Tack Kebapen, du förgyllde min timme Nu överlever jag en stund till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Vice jobbar ju ganska mycket och har ju precis tid med att göra själva intervjuerna. (Så har jag uppfattat det som i alla fall) Så att begära att han ska sätta sig ner och skriva om allt är nog lite för mycket. Jag har inte begärt något av någon, mind you. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Borde det inte finnas någon psykologidoktorand av något slag som har studerat hur folk gör när de kör sten, sax, påse? Jag är lite intresserad av vad folk oftast väljer. Själv har jag en teori om att sten sällan väljs i första rundan. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img538/hmm.gif Jag väljer alltid sten först. Jag har inte begärt något av någon, mind you. Nej, nej. Fel ordval av mig. Jag är dålig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Varför kan jag bara se detta i hotmail.com? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 (redigerad) Vill man ha det längsta eller det kortaste strået? En massa svar Men det är ju också ett uttryck; "Det blev Mikael som fick dra det kortaste strået när hans kanotlag skulle bestämma ny klubbledare". Typ. Hursomhelst kollade jag upp det, och det kortaste strået är minst önskvärt. I uttrycket, alltså. Redigerad 12 mars, 2008 av AngryAxel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Fick idag höra av en kompis att intro riffet till Slayers Raining Blood var förbjudet att spela på 1700-talet för att det ansågs vara satanistiskt. Är detta sant? I så fall så skulle jag vilja läsa mer om just detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts