Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Vad heter de där filmerna på youtube där massa folk "skojar"?

En film där de går över ett övergångställe, under en tunnel och över övergångstället igen, för att irritera bilförarna. (vill gärna ha länk till den)

Sedan där alla står stilla på en centralstation?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter de där filmerna på youtube där massa folk "skojar"?

En film där de går över ett övergångställe, under en tunnel och över övergångstället igen, för att irritera bilförarna. (vill gärna ha länk till den)

Sedan där alla står stilla på en centralstation?

ÅH, DEM. Dem är ju så jävla roliga =D.

Ska titta om jag har nån av dem i fav. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då man skriver och ska förklara att någonting tillhör någon, så lägger man ju till ett "s" efter namnet, till exempel "Det där är StellHells mössa". Men om jag ska förklara att mössan tillhör till exempel Mordos, vars namn slutar på "s", hur skriver jag då? "Det där är Mordoss mössa" kan jag ju inte skriva, ska jag skriva "Mordos's mössa" då? :)

Eller skriver man bara "Mordos mössa"? :P

Exakt. :)

Förresten så används inte 's i svenskan, vi skriver :s. Om jag inte minns helt fel så används detta endast vid förkortningar. Exempel: "FN:s huvudsakliga uppgift är att [...]"

Ah, tackar. :)

Blev lite fundersam eftersom jag såg en film nyss där dom hade textat med "...Mordos' mössa"

Ja, Mordos som exempel då. ^_^

Så gör man på engelska. 70l53cqg4p.gif

Vad har hänt med Mordos? Han sista post var 16 feb? :(

Tagen av Weener's diss?

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom lägger sig där ett tag (om man har valt det). Annars så lägger dom sig där, och skickas till ESET för att dom ska kunna upptäcka nya virus, eller för att dom ska kunna göra statistik på hur många som har blivit infekterade av ett speciellt virus.

NOD gör ju om filändelsen (från .exe till .exev typ) på en del virus o spyware osv. och skiter i att flytta dom, iallafall för mig :D

Ah ok, tackar tackar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...