Tux Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Vilket syfte har de där "nätet" framför mikrofonen? Tar den bort oljud eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Puffskydd... sätt din hand framför munnen och säg P... det tar alltså bort det... er tja, joxet, så det inte tas upp.... inte så bra förklaring kanske Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 ..med andra ord filtrerar det bort alla flåsljud man gör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Hur gör man för att förminska storleken på en rörlig bild (.gif) utan att ta bort "rörligheten"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Hur gör man för att förminska storleken på en rörlig bild (.gif) utan att ta bort "rörligheten"? Menar du storlek som i "X kb" eller "X hög och X bred"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Vad heter de där filmerna på youtube där massa folk "skojar"? En film där de går över ett övergångställe, under en tunnel och över övergångstället igen, för att irritera bilförarna. (vill gärna ha länk till den) Sedan där alla står stilla på en centralstation? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Vad heter de där filmerna på youtube där massa folk "skojar"? En film där de går över ett övergångställe, under en tunnel och över övergångstället igen, för att irritera bilförarna. (vill gärna ha länk till den) Sedan där alla står stilla på en centralstation? ÅH, DEM. Dem är ju så jävla roliga =D. Ska titta om jag har nån av dem i fav. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Vad händer med "virusinfekterade filer" (stavning?) som blir skickade i karantän? Ligger dem bara där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 NOD gör ju om filändelsen (från .exe till .exev typ) på en del virus o spyware osv. och skiter i att flytta dom, iallafall för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Vad har hänt med Mordos? Han sista post var 16 feb? Tagen av Weener's diss? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Då man skriver och ska förklara att någonting tillhör någon, så lägger man ju till ett "s" efter namnet, till exempel "Det där är StellHells mössa". Men om jag ska förklara att mössan tillhör till exempel Mordos, vars namn slutar på "s", hur skriver jag då? "Det där är Mordoss mössa" kan jag ju inte skriva, ska jag skriva "Mordos's mössa" då? Eller skriver man bara "Mordos mössa"? Exakt. Förresten så används inte 's i svenskan, vi skriver :s. Om jag inte minns helt fel så används detta endast vid förkortningar. Exempel: "FN:s huvudsakliga uppgift är att [...]" Ah, tackar. Blev lite fundersam eftersom jag såg en film nyss där dom hade textat med "...Mordos' mössa" Ja, Mordos som exempel då. Så gör man på engelska. Vad har hänt med Mordos? Han sista post var 16 feb? Tagen av Weener's diss? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Vad har hänt med Mordos? Han sista post var 16 feb? Tagen av Weener's diss? Han insåg väl hur ogillad han var. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Dom lägger sig där ett tag (om man har valt det). Annars så lägger dom sig där, och skickas till ESET för att dom ska kunna upptäcka nya virus, eller för att dom ska kunna göra statistik på hur många som har blivit infekterade av ett speciellt virus. NOD gör ju om filändelsen (från .exe till .exev typ) på en del virus o spyware osv. och skiter i att flytta dom, iallafall för mig Ah ok, tackar tackar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Hej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 (redigerad) Menar du storlek som i "X kb" eller "X hög och X bred"? X hög/bred Hej Då Redigerad 9 mars, 2008 av emo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 X hög/bred Då Sådant går finfint att göra i Adobe ImageReady. Om du inte har det så kan du lägga upp bilden här, så kan jag fixa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Hej. Ameh. Hej på dig du. Har du varit i ide ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Hej. Du suger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Hej. Hej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts