Renard Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 eller så ska han nightgibba mot sina föräldrars vilja. Gud vad gulligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 (redigerad) Hur länge ska ja typ låta riset koka? Och hur mkt ska ja ha i? Sägs att vitkornspeppar ska hjälpa Du ska ha i mer vatten än man använder normalt och ptja, det räcker med ungefär en kaffekopp ris, när riset har blivit stort, vitt och mjukt är vattnet klart. Umberto: Har du något skolarbete eller någon annan uppsats/text du skrivit på din dator? Vill du ladda upp det så man får läsa, eller känner du dig för privat då? "Så man får läsa"... . :lol: Say what? Vad ska du med det till? Redigerad 8 mars, 2008 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 "Så man får läsa"... . Say what? Vad ska du med det till? Äh, don't take it the wrong way. Jag gillar att läsa och dina inlägg, särskilt de längre, brukar alltid vara skitkul att läsa så om du hade någon längre berättelse (glömde skriva berättelse ) du skrivit vore det roligt att läsa, och uppsats la jag till eftersom det vore roligt att se hur grym du är, vilken nivå det ligger på liksom. Känns det fortfarande läskigt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Äh, don't take it the wrong way. Jag gillar att läsa och dina inlägg, särskilt de längre, brukar alltid vara skitkul att läsa så om du hade någon längre berättelse (glömde skriva berättelse ) du skrivit vore det roligt att läsa, och uppsats la jag till eftersom det vore roligt att se hur grym du är, vilken nivå det ligger på liksom. Känns det fortfarande läskigt? Creepy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Äh, don't take it the wrong way. Jag gillar att läsa och dina inlägg, särskilt de längre, brukar alltid vara skitkul att läsa så om du hade någon längre berättelse (glömde skriva berättelse ) du skrivit vore det roligt att läsa, och uppsats la jag till eftersom det vore roligt att se hur grym du är, vilken nivå det ligger på liksom. Känns det fortfarande läskigt? Äsch... :lol: Tyvärr har jag inga "berättelser" på den här datorn eftersom det var ett tag sen jag "fick" skriva såna och nuförtiden är det bara tråkiga fackuppsatser med källhänvisningar och fotnötter som gäller. Du får försöka nöja dig med det jag skriver här på forumet. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Vad heter programmet med de senaste körkortsteorierna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 (redigerad) Vad heter programmet med de senaste körkortsteorierna? TEO Trafikskola? Redigerad 8 mars, 2008 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 TEO Trafikskola? Tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 TEO Trafikskola? Är Trafikskolan TEO (Som det faktiskt heter ) ett korrekt program? För jag klarade det väldigt enkelt. Men är osäker på hur pass regelenligt programmet egentligen är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Är Trafikskolan TEO (Som det faktiskt heter ) ett korrekt program? För jag klarade det väldigt enkelt. Men är osäker på hur pass regelenligt programmet egentligen är. Jag har inte provat det så mycket, laddade hem och provade vägmärkena en gång. Inga problem där, men det borde ju bli svårare och svårare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Jag har inte provat det så mycket, laddade hem och provade vägmärkena en gång. Inga problem där, men det borde ju bli svårare och svårare? Jo, det är ganska svårt. Fast slutprovet var väldigt mycket enklare än delarna man gick igenom innan slutprovet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Jo, det är ganska svårt. Fast slutprovet var väldigt mycket enklare än delarna man gick igenom innan slutprovet. Ungefär som teoriprovet för eu-mopedkortet då? Provet var grymt mycket enklare än det man läste. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Ungefär som teoriprovet för eu-mopedkortet då? Provet var grymt mycket enklare än det man läste. Ja, jo. Så kanske man kan jämföra det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 (redigerad) Då man skriver och ska förklara att någonting tillhör någon, så lägger man ju till ett "s" efter namnet, till exempel "Det där är StellHells mössa". Men om jag ska förklara att mössan tillhör till exempel Mordos, vars namn slutar på "s", hur skriver jag då? "Det där är Mordoss mössa" kan jag ju inte skriva, ska jag skriva "Mordos's mössa" då? Eller skriver man bara "Mordos mössa"? Redigerad 8 mars, 2008 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Eller skriver man bara "Mordos mössa"? Exakt. Förresten så används inte 's i svenskan, vi skriver :s. Om jag inte minns helt fel så används detta endast vid förkortningar. Exempel: "FN:s huvudsakliga uppgift är att [...]" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Exakt. Förresten så används inte 's i svenskan, vi skriver :s. Om jag inte minns helt fel så används detta endast vid förkortningar. Exempel: "FN:s huvudsakliga uppgift är att [...]" Ah, tackar. Blev lite fundersam eftersom jag såg en film nyss där dom hade textat med "...Mordos' mössa" Ja, Mordos som exempel då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Ah, tackar. Blev lite fundersam eftersom jag såg en film nyss där dom hade textat med "...Mordos' mössa" Ja, Mordos som exempel då. Så gör man på engelska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Så gör man på engelska. Men det var ju svensk text. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Men det var ju svensk text. Då var det nog någon i textfabriken som blandade ihop det hela. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/prop.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Då var det nog någon i textfabriken som blandade ihop det hela. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/prop.gif Haha, säkerligen. Well, tack för svaren i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts