KalleR Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Förresten, är det någon som vet varför man inte får dricka alkohol när man äter penicilin? Har jag gjort flera gånger, händer inte något konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jag undrar hur jag får min BOT att automatiskt acceptera nya kontakter? Jag använder Miranda som klient. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Varför säger forskare både att Universum är oändligt, och att det växer? Hur kan det växa om det är oändligt? Obesvarligt... Men om det är så att det växer, då kan det ju inte vara oändligt? Och vad finns då bakom stället där universum tar slut... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Har jag gjort flera gånger, händer inte något konstigt. Ah. Låter betryggande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 OKEJ! Nu jäklar till den klurigaste frågan av de alla! Den som kan svara på det här är värd nobelpriset i alla kategorier! Okej, HUR TUSAN!!! kommer det sig att det finns likadana fiskar i samma olika sjöar runt omkring landet. Borde inte varje sjö ha ett eget ekosystem och därmed utveckla evolution. Hur kan en abborre se likadan ut i en sjö i norrland som i en sjö i skåne (för det finns väl sjöar där?). Hur kom de isåfall dit? Har någon gått och planterat fiskägg lite här och var eller har de spridits med vinden? OM någon har planterat så blir väl givetvis frågan VEM TUSAN GÅR OCH PLANTERAR FISKÄGG!?!? Vad är det för sjuk värld vi lever i? Typ matrix eller något liknande? Sen var ju jorden en gång nästan helt vatten täckt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Såna där "sexdockor", måste man vara 18 år för att köpa sånna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Såna där "sexdockor", måste man vara 18 år för att köpa sånna? Nej. Det borde det inte vara. Det finns ingen åldersgräns för att ha sex med saker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Nej. Det borde det inte vara. Det finns ingen åldersgräns för att ha sex med saker. haha, bra svar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 (redigerad) Nej. Det borde det inte vara. Det finns ingen åldersgräns för att ha sex med saker. Haha lol Redigerad 30 juli, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Sen var ju jorden en gång nästan helt vatten täckt. Sant. Sen ser ju inte en aborre i norrland exakt lika ut som en aborre i skåne heller.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Nej. Det borde det inte vara. Det finns ingen åldersgräns för att ha sex med saker.Gäller det om det sker emot sakens vilja? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Varför sjunger Lou Reed falskt? Gör han det till en bra grej? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Såna där "sexdockor", måste man vara 18 år för att köpa sånna? Tror inte det finns en lag som förbjuder dig om du är över 15. Men du måste vara minst 18+ för att få komma in i 99% av alla sexbutiker. 18+ gäller även om du vill köpa en Barbara via postorder. Så du får hålla dig till "miss softy" (som tidningen Metro ofta annonserar om) eller be far din, köpa en till dig. Redigerad 31 juli, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Gäller det om det sker emot sakens vilja? Tror inte en död "sak" kan streta emot precis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Om den är död, blir man inte nekrofil då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Om den är död, blir man inte nekrofil då? En icke levande organism kan inte dö så givetvis kan man inte vara det av den orsaken... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Varför blir fingrar rynkiga när dom varit i vatten ett tag? Och jag vill fortfarande ha svar på min mjölk-fråga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Vart försvinner ljuset när man släcker lampan ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Vart försvinner ljuset när man släcker lampan ? Ljuset från lampan försvinner hela tiden till värmeenergi, likså de sista strålarna precis innan du släcker. Eller... gör du dig bara dum? Du kanske förväntar dig ett filosofiskt svar? Ytterst ofilosofisk fråga i så fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Blir man verkligen "hög" av att andas in lustgas? isåfall, funkar de man man köper på "tub" till bilen, eller krävs nåt komplicerat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts