Vice. Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Vilken Wbbläsare har du? I firefox CTRL+Alt+DEL tror jag, Dvs Känslig historik.. Jag klickar bara på pilen som är höger om adressfältet, sätter muspekaren på adressen och klickar på delete. Då försvinner den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Såg på TV för någon vecka sen att de skulle sända det bästa från Winter X Games. Jag trodde att det skulle vara i söndags klockan nio på någon kanal, men det verkade inte så. Någon som vet när det sänds och på vilken kanal? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Såg på TV för någon vecka sen att de skulle sända det bästa från Winter X Games. Jag trodde att det skulle vara i söndags klockan nio på någon kanal, men det verkade inte så. Någon som vet när det sänds och på vilken kanal? Jag kollade på något på 24:an i söndags kväll. Det kanske sänds flera olika? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Hur tar man bort sökhistorik från datorn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 På ett ungefär, vart är den här bilden tagen ifrån? Är det Katarinahissen, eller vad den nu heter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 På ett ungefär, vart är den här bilden tagen ifrån? Är det Katarinahissen, eller vad den nu heter? Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Ja. And I thank you! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Vad heter wannabe-japanskan på youtube som har filmer när hon sitter helt tyst i ca 30 sekunder? Edit: nvm - hittade - MRiriam. Redigerad 5 mars, 2008 av Saleen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Vad kan jag hitta denna bild? (Högra hörnet på WMP när jag lyssnar på en låt) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Varför skriker Anthony Kiedis alltid "HIT THE RHYTHM, I'M AHEAD OF THE PAAAACK!!!!!!!" och/eller "You're gonna get yours!" på livespelningar innan de börjar spela "Give it away"? Det är inte med i studioversionen och jag har aldrig förstått vad det han ropar betyder egentligen... Låter coolt men jag vill gärna veta varför. "Oldsmobile-like"? Wtf? Redigerad 5 mars, 2008 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Varför skriker Anthony Kiedis alltid "HIT THE RHYTHM, I'M AHEAD OF THE PAAAACK!!!!!!!" och/eller "You're gonna get yours!" på livespelningar innan de börjar spela "Give it away"? Det är inte med i studioversionen och jag har aldrig förstått vad det han ropar betyder egentligen... Låter coolt men jag vill gärna veta varför. "Oldsmobile-like"? Wtf? Det är ett jam som passar in till Give it Away som de spelar innan. Det blir ju tungt när de kör igång sedan. Det är ungefär som de kör introt till London Calling innan Right on Time, eller Latest Disgrace med Fugazi innan Parallel Universe. Just den delen, "Gonna get yours" som jag tror att den egentligen heter är väl någon låt från något band. Men som sagt, ackorden stämmer in med låtens ursprung och därför kör de som ett litet inro till den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Jag kollade på något på 24:an i söndags kväll. Det kanske sänds flera olika? Gah, 24:an, inte konstigt att jag inte hitta skiten. Ofta man går in på den kanalen och kollar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Letar efter den där bilden om studenten som pratade om sin framtid på positivt sätt med jobb och så, sedan var det en bild på henne något år senare eller så när hon medverkade i någon slags p-dänga eller vad det var. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Jag hade skrivit ett lång meddelande för ett forum, men råkade stänga fliken med nått jävla snabbkommando. Det är inte möjligt att öppna och återställa stängda flikar i Firefox va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Jag hade skrivit ett lång meddelande för ett forum, men råkade stänga fliken med nått jävla snabbkommando. Det är inte möjligt att öppna och återställa stängda flikar i Firefox va? historik>Nyligen stängda tabbar. Edit: snabbkomadot för att stänga flikar är Ctrl+W BTW Redigerad 5 mars, 2008 av xXxGemagexXx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 historik>Nyligen stängda tabbar. Edit: snabbkomadot för att stänga flikar är Ctrl+W BTW Tack. Texten fanns kvar i skrivfältet dessutom, skönt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Hur mycket är min processor på i Ghz? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Hur mycket är min processor på i Ghz? Står inget på bilden, men efter snabb googling kom jag fram till 2.2Ghz. Tror att det ska stämma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 På ett ungefär, vart är den här bilden tagen ifrån? Är det Katarinahissen, eller vad den nu heter? Är den här bilden känd? Såg den nyss på en klasskompis bilddagbok. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts