The Dude Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Använder sig polisen utav satelit bilder? Det finns mig veterligen inga sateliter som har den bildupplösningen att man kan identifiera människor, om det var det du syftade på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Jag syftade mer på bilar, hur en gärningsman rört sig under kvällen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Jag syftade mer på bilar, hur en gärningsman rört sig under kvällen. Nej, det gör dom inte. De flesta polisbilar/ambulanser har inte ens GPS. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Jag snackar om att på sin station eller i några labratorium, spara satelit bilder/filmer så att dom kan följa en gärningsmanns rörelser under ett visst datum och en viss tid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Jag snackar om att på sin station eller i några labratorium, spara satelit bilder/filmer så att dom kan följa en gärningsmanns rörelser under ett visst datum och en viss tid. Nej, då måste det finnas en satellit över Sverige 24/7. Tänk lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Jag snackar om att på sin station eller i några labratorium, spara satelit bilder/filmer så att dom kan följa en gärningsmanns rörelser under ett visst datum och en viss tid. Har du kollat på Deja Vu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Jag håller på mycket med olika statistikprogram som ger siffror vi ska använda i ett w0rd-dokument vi lämnar in till läraren. Alla program ger olika typsnitt hela tiden, och w0rd är så korkat att det måste byta mall på "Normal" hela tiden. Finns det nåt sätt man kan låsa Ctrl+V-kommandot på, så att allt inklistrat alltid har Normalmallen, dvs Times New Roman, 12pt och ej kursivt eller andra formatteringsmallar? Det skulle spara en massa tid, det är väldigt frustrerande nämligen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Jag håller på mycket med olika statistikprogram som ger siffror vi ska använda i ett w0rd-dokument vi lämnar in till läraren. Alla program ger olika typsnitt hela tiden, och w0rd är så korkat att det måste byta mall på "Normal" hela tiden. Finns det nåt sätt man kan låsa Ctrl+V-kommandot på, så att allt inklistrat alltid har Normalmallen, dvs Times New Roman, 12pt och ej kursivt eller andra formatteringsmallar? Det skulle spara en massa tid, det är väldigt frustrerande nämligen. Du kan markera all text och ta "radera formatering" i listan, men det kanske du visste. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Nej, då måste det finnas en satellit över Sverige 24/7. Tänk lite. Du vet väll om att det finns andra länder än sverige? Tänk lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Du vet väll om att det finns andra länder än sverige? Tänk lite. Då måste det finnas en satellit över det landet 24/7. Tänk lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Då måste det finnas en satellit över det landet 24/7. Tänk lite. Kan det inte finnas det över typ USA? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Det där är nog väldigt sekretessbelagt om ni frågar mig. Mycket stor chans att det kan finnas, men som sagt, något man håller hemligt för att skydda och betjäna sitt land. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Det där är nog väldigt sekretessbelagt om ni frågar mig. Mycket stor chans att det kan finnas, men som sagt, något man håller hemligt för att skydda och betjäna sitt land. God bless America! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Kan det inte finnas det över typ USA? Du får ursäkta mig, men jag får tyvärr inte berätta det för dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Du får ursäkta mig, men jag får tyvärr inte berätta det för dig. You're on fire today! <_< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Satelliter som ska ligga stilla över en viss punk kan bara ligga i den geostationära omloppsbanan. Wiki Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Du vet väll om att det finns andra länder än sverige? Tänk lite. Säger man 'polisen' menar man ofta den svenska polismakten. Det där är nog väldigt sekretessbelagt om ni frågar mig. Mycket stor chans att det kan finnas, men som sagt, något man håller hemligt för att skydda och betjäna sitt land. Du är full av skit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Hur tar man bort sökhistorik från datorn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Hur tar man bort sökhistorik från datorn? Vilken Wbbläsare har du? I firefox CTRL+Alt+DEL tror jag, Dvs Känslig historik.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Vilken Wbbläsare har du? I firefox CTRL+Alt+DEL tror jag, Dvs Känslig historik.. CTRL+SHIFT+DEL i Firefox. Ctrl+alt+del = Aktivitetshanteraren i Windows. Alternativt Windows-säkerhet om man har inställt på det sättet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts