Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Jag snackar om att på sin station eller i några labratorium, spara satelit bilder/filmer så att dom kan följa en gärningsmanns rörelser under ett visst datum och en viss tid.

Nej, då måste det finnas en satellit över Sverige 24/7. Tänk lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller på mycket med olika statistikprogram som ger siffror vi ska använda i ett w0rd-dokument vi lämnar in till läraren. Alla program ger olika typsnitt hela tiden, och w0rd är så korkat att det måste byta mall på "Normal" hela tiden.

Finns det nåt sätt man kan låsa Ctrl+V-kommandot på, så att allt inklistrat alltid har Normalmallen, dvs Times New Roman, 12pt och ej kursivt eller andra formatteringsmallar? Det skulle spara en massa tid, det är väldigt frustrerande nämligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller på mycket med olika statistikprogram som ger siffror vi ska använda i ett w0rd-dokument vi lämnar in till läraren. Alla program ger olika typsnitt hela tiden, och w0rd är så korkat att det måste byta mall på "Normal" hela tiden.

Finns det nåt sätt man kan låsa Ctrl+V-kommandot på, så att allt inklistrat alltid har Normalmallen, dvs Times New Roman, 12pt och ej kursivt eller andra formatteringsmallar? Det skulle spara en massa tid, det är väldigt frustrerande nämligen.

Du kan markera all text och ta "radera formatering" i listan, men det kanske du visste.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet väll om att det finns andra länder än sverige? Tänk lite.

Säger man 'polisen' menar man ofta den svenska polismakten.

Det där är nog väldigt sekretessbelagt om ni frågar mig. Mycket stor chans att det kan finnas, men som sagt, något man håller hemligt för att skydda och betjäna sitt land.

Du är full av skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...