Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Varför är det alltid så här i FIFA/NHL spelen, när man har skapat en gubbe varför säger inte kommentatorerna den gubbens namn/efternamn för? Tex om man gör en gubbe som heter Bob smith varför säger nte kommentatorerna Bob smith för?

Kommentatorerna har spelat in allt i dåtid. Du spelar i nutid. Finns inga möjligheter att ditt namn ska kunna finnas med i spelet på så sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som vet varför man går igenom två procedurer när man bränner med ImgBurn.

Först letar man ju upp filen, sedan går programmet igenom en procedur där en mätare fulls till 100%. När det är klart så hoppar ju skivan ut, men i programmet så står det "Waiting for device to get ready" trycker man då in skivan igen så går den igenom en ny procedur. När det är klart den här gången så får man trycka ut skivan själv, och det står en helt annan sak som slutmening.

Men om man skiter i att trycka in skivan mellan de två procedurerna och väljer att spela den i en DVD så går det ändå att spela upp den. Så vad gör egentligen ImgBurn i den andra proceduren?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som vet varför man går igenom två procedurer när man bränner med ImgBurn.

Först letar man ju upp filen, sedan går programmet igenom en procedur där en mätare fulls till 100%. När det är klart så hoppar ju skivan ut, men i programmet så står det "Waiting for device to get ready" trycker man då in skivan igen så går den igenom en ny procedur. När det är klart den här gången så får man trycka ut skivan själv, och det står en helt annan sak som slutmening.

Men om man skiter i att trycka in skivan mellan de två procedurerna och väljer att spela den i en DVD så går det ändå att spela upp den. Så vad gör egentligen ImgBurn i den andra proceduren?

Klicka ur "verify". Den är egentligen klar efter första omgången, och andra gången bar akollar den igenom skivan tror jag. Jag har klickat ur verify-rutan, och har aldrig haft några problem med mina skivor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...