Vice. Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Får aldrig ont i skallen jag heller när jag super. Beror på att jag dricker sjukt mycket vatten när jag dricker, eftersom alkohol torkar ut kroppen. Det är vätskebristen som gör att man får ont i skallen. Finns ju många anti-bakis-kurer som folk rekomenderar. Tex att man skall dricka en massa apelsinjouse, men det spelar ingen roll vad man dricker, bara du dricker. Redigerad 26 februari, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Vad är stearin gjort av från början? undrat det ett tag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THc001 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Jag har precis rakat av mitt hår så att det är ungefär 9 mm långt och man kan se min hårbotten ganska bra. vad ska jag göra för att den inte ska synas lika mycket? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Vad är stearin gjort av från början? undrat det ett tag Stearin är en blandning av palmolja och stearinsyra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Jag har precis rakat av mitt hår så att det är ungefär 9 mm långt och man kan se min hårbotten ganska bra. vad ska jag göra för att den inte ska synas lika mycket? Ät ölgäst min vän! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Jag har precis rakat av mitt hår så att det är ungefär 9 mm långt och man kan se min hårbotten ganska bra. vad ska jag göra för att den inte ska synas lika mycket? Köp en mössa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THc001 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Köp en mössa Jag har mössor, många mössor... Jag vill inte att man ska se min hårbotten.. Utan att behöva använda mössa.. såhär typ: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Jag har mössor, många mössor... Jag vill inte att man ska se min hårbotten.. Utan att behöva använda mössa.. såhär typ: Färga det? Redigerad 26 februari, 2008 av Martin-123 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) AAAAAAAAAAH. fuck! NEVERMIND DOODZ Redigerad 26 februari, 2008 av chucky.swe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Jag har precis rakat av mitt hår så att det är ungefär 9 mm långt och man kan se min hårbotten ganska bra. vad ska jag göra för att den inte ska synas lika mycket? Var inte du neger, teoman? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Msn nere? Kommer inte in! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Msn nere? Kommer inte in! Verkar så, har samma problem. Det roliga är att det blir olika felrutor varje gång man försöker komma in! Edit: Verkar fungera nu, det var väl något tillfälligt. Redigerad 26 februari, 2008 av Misterwhoopee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THc001 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Men svara dååååå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Men svara dååååå Sorry, missade den här tråden. Upptäckte samma sak förra sommaren när jag snaggade mig så jag gick till en läkare och han sa att man skulle äta väldigt mycket russin på morgonen efter att man har gått upp på morgonen och väldigt mycket innan man går och lägger sig (ett paket på två dagar ungefär). Efter ungefär 2 månader snaggade jag mig igen och märkte att det såg mycket bättre ut! Hoppas att det hjälpte dig! Redigerad 26 februari, 2008 av Lajnux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Sorry, missade den här tråden. Upptäckte samma sak förra sommaren när jag snaggade mig så jag gick till en läkare och han sa att man skulle åka väldigt mycket russin på morgonen efter att man har gått upp och väldigt mycket innan man går och lägger sig (ett paket på två dagar ungefär). Efter ungefär 2 månader snaggade jag mig igen och märkte att det såg mycket bättre ut! Hoppas att det hjälpte dig! Hur åker man russin? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Hur åker man russin? Haha! Satt och pratade med en vän i telefonen om att åka på någon festival i sommar så det är inte omöjligt att jag skrev det jag sa till honom i telefonen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Hur åker man russin? Hahahaha, tänkte det samma! Natthumorn slog in för tidigt för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Hahahaha, tänkte det samma! Natthumorn slog in för tidigt för mig I have to second that. --- Såg något klipp från Top Gear där dom blåste bort småbilar som stog bakom ett jumbojet. Killen från programmet sa något om att planet inte fick stå still mer än 20-30 sekunder på full gas, eftersom det var risk att bitar av banan bakom planet skulle lossna/gå sönder. Stämmer det? Visst, det krävs jävligt mycket kraft för att få upp ett Boeing 747 i luften, men det där lät ändå lite extremt? Redigerad 26 februari, 2008 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 I have to second that. --- Såg något klipp från Top Gear där dom blåste bort småbilar som stog bakom ett jumbojet. Killen från programmet sa något om att planet inte fick stå still mer än 20-30 sekunder på full gas, eftersom det var risk att bitar av banan bakom planet skulle lossna/gå sönder. Stämmer det? Visst, det krävs jävligt mycket kraft för att få upp ett Boeing 747 i luften, men det där lät ändå lite extremt? Svårt att tro han ljuger, men nog skulle det kunna vara så ett boeing väger iallafall ett par hundra ton, och ska lyfta på två kilometer (kanske kortare, har ingen större koll) så då behövs nog rätt mycket horses under the hood för att hinna lyfta hela den metall dildon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Ja har en liten fråga som slåg mig i hvudet. Frågan är de som är födda 1991 hur kan de vara äldre de som är 92:or 93:or osv. När 1992 är äldre än 1991 1990 1989 osv. Så hur kan det komma sig att de 1991 är äldre än 1992 1993. Borde in 1992 och 1993 var äldre. Hoppas ni fattar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts