Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Får aldrig ont i skallen jag heller när jag super.

Beror på att jag dricker sjukt mycket vatten när jag dricker, eftersom alkohol torkar ut kroppen. Det är vätskebristen som gör att man får ont i skallen.

Finns ju många anti-bakis-kurer som folk rekomenderar. Tex att man skall dricka en massa apelsinjouse, men det spelar ingen roll vad man dricker, bara du dricker.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men svara dååååå

Sorry, missade den här tråden. Upptäckte samma sak förra sommaren när jag snaggade mig så jag gick till en läkare och han sa att man skulle äta väldigt mycket russin på morgonen efter att man har gått upp på morgonen och väldigt mycket innan man går och lägger sig (ett paket på två dagar ungefär). Efter ungefär 2 månader snaggade jag mig igen och märkte att det såg mycket bättre ut! :rolleyes:

Hoppas att det hjälpte dig!

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry, missade den här tråden. Upptäckte samma sak förra sommaren när jag snaggade mig så jag gick till en läkare och han sa att man skulle åka väldigt mycket russin på morgonen efter att man har gått upp och väldigt mycket innan man går och lägger sig (ett paket på två dagar ungefär). Efter ungefär 2 månader snaggade jag mig igen och märkte att det såg mycket bättre ut! ;)

Hoppas att det hjälpte dig!

Hur åker man russin? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha, tänkte det samma! Natthumorn slog in för tidigt för mig ;)

I have to second that. :cry:

---

Såg något klipp från Top Gear där dom blåste bort småbilar som stog bakom ett jumbojet. Killen från programmet sa något om att planet inte fick stå still mer än 20-30 sekunder på full gas, eftersom det var risk att bitar av banan bakom planet skulle lossna/gå sönder.

Stämmer det? :rolleyes:

Visst, det krävs jävligt mycket kraft för att få upp ett Boeing 747 i luften, men det där lät ändå lite extremt?

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I have to second that. ;)

---

Såg något klipp från Top Gear där dom blåste bort småbilar som stog bakom ett jumbojet. Killen från programmet sa något om att planet inte fick stå still mer än 20-30 sekunder på full gas, eftersom det var risk att bitar av banan bakom planet skulle lossna/gå sönder.

Stämmer det? :rolleyes:

Visst, det krävs jävligt mycket kraft för att få upp ett Boeing 747 i luften, men det där lät ändå lite extremt?

Svårt att tro han ljuger, men nog skulle det kunna vara så :huh: ett boeing väger iallafall ett par hundra ton, och ska lyfta på två kilometer (kanske kortare, har ingen större koll) så då behövs nog rätt mycket horses under the hood för att hinna lyfta hela den metall dildon :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...