Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Varför dör nästan alltid stora människor så tidigt ?

Tex Tupac, Bob Marley,Malcolm X, Martin Luther king, Elvs Presley, Jimi Henrix, Sam Cooke ... osv osv

För om man lever längre än så hinner man minska i storhet. :naughty:

EDIT: Man är inte stor längre, man blir bortglömd. Ehh inte jätteseriös.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tex Tupac, Bob Marley,Malcolm X, Martin Luther king, Elvs Presley, Jimi Henrix, Sam Cooke ... osv osv

Man kan ju fråga sig varför betydligt mycket fler "små" människor t.o.m. dör tidigare

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sök på personerna på wikipedia så står dödsorsaken. Ofta kan det nog bara missbruk och ohälsosam livsstil som leder till förtidig död för kändisar.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För om man lever längre än så hinner man minska i storhet. :naughty:

EDIT: Man är inte stor längre, man blir bortglömd. Ehh inte jätteseriös.

men det är ju inte dom som dödar sig själva dom blir alltidd mördade eller dör av sjukdomar eller något så varför är detg just dom stora som dör unga...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men det är ju inte dom som dödar sig själva dom blir alltidd mördade eller dör av sjukdomar eller något så varför är detg just dom stora som dör unga...

Tror det ligger nånting i vad the dude'ster säger. många kändisar dör pga av ohälsosamma liv fyllt med kokain, piller och sprit plus stress från media osv, och sen av alla som dör på denna plats vi kallar jorden så är det inte så förvånadsvärt att kändisar dör, shiiiiet du kan dö idag, david letterman imorrn!

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det ligger nånting i vad the dude'ster säger. många kändisar dör pga av ohälsosamma liv fyllt med kokain, piller och sprit plus stress från media osv, och sen av alla som dör på denna plats vi kallar jorden så är det inte så förvånadsvärt att kändisar dör, shiiiiet du kan dö idag, david letterman imorrn!

lolwut_982907_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är det omöjligt för mig att få huvudvärk? Jag har aldrig haft det i hela mitt liv! Mina kompisar klagar på huvudvärk rätt ofta, men jag kan inte nämna ens en halv gång när jag har känt av det.

1. Du har aldrig druckit sprit.

2. Du har aldrig haft sex och därefter försöka få tjejen att förstå att du, "bara vill vara vän"..

3. Du jobbar inte.

4. Du har aldrig betalt räkningar.

Listan kan göras jävligt lång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är det omöjligt för mig att få huvudvärk? Jag har aldrig haft det i hela mitt liv! Mina kompisar klagar på huvudvärk rätt ofta, men jag kan inte nämna ens en halv gång när jag har känt av det.

Du kan inte få huvudvärk därför att

det finns ett stort svart hål där din hjärna borde vara. Det är den vi brukar få ont i.

Nejmen, seriöst vad är det för jävla fråga? Vad väntade du dig för svar?

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan inte få huvudvärk därför att

det finns ett stort svart hål där din hjärna borde vara. Det är den vi brukar få ont i.

Nejmen, seriöst vad är det för jävla fråga? Vad väntade du dig för svar?

Det kanske kan finnas immunitet mot huvudvärk, vad vet jag? Man kan ju vara immun mot kräksjukan, och det vet jag att jag är. Jag kan vara hur utpumpad, bakfull, stressad, trött och uttorkad som helst utan att få någon form av ont i huvudet alls.

Bli inte så sura, jag undrade bara :naughty: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa har det bara, jag har haft huvudvärk och jag har mått lite illa ibland men jag har aldrig till min vetskap varit riktigt sjuk och legat hemma snorig och förstörd, har aldrig kunnat sjukanmäla mig påriktigt

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske kan finnas immunitet mot huvudvärk, vad vet jag? Man kan ju vara immun mot kräksjukan, och det vet jag att jag är. Jag kan vara hur utpumpad, bakfull, stressad, trött och uttorkad som helst utan att få någon form av ont i huvudet alls.

Bli inte så sura, jag undrade bara :D .

Sup dig riktigt jävla full så ska du få se på huvudvärk dagen efter.

Säger du att du aldrig blir bakfull heller beror det på att du dricker för lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger du att du aldrig blir bakfull heller beror det på att du dricker för lite.

Att jag inte blir bakfull säger jag inte. Vad jag menar är att väldigt många personers bakfyllor brukar bestå av bland annat en redig huvudvärk, medans min bakfylla endast kan beskrivas med rejäl uttorkning och whiskeyröst.

Jag har supit mig riktigt jävla full, och fortfarande inte vaknat med någon huvudvärk dagen efter. Bara, som jag sa nyss, uttorkning och en grov röst.

Nevermind! Det verkar inte som om någon har svar på min fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menas egentligen med "flaskhalsa"? Har läst det flera gånger här på forumet, oftast i datorsammanhang.:D

Någon komponent begränsar hela datorns egentliga kapacitet. Men om just bara den komponenten uppgraderades skulle prestandan skjuta i taket.

Se; allra nyaste delarna på allt förutom processorn som är från stenåldern; processorn begränsar alla andra delarna så att den inte blir bättre än vad stenåldersprocessorn tillåter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer inte för alla. Drack ~80cl hb i helgen och var bakfull kanske nå timme sen vart jag normal. Jag blir inte bakfull. Kommer väll med åren antar jag. (och nej, jag har inte börjat druckit nyligen)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon komponent begränsar hela datorns egentliga kapacitet. Men om just bara den komponenten uppgraderades skulle prestandan skjuta i taket.

Se; allra nyaste delarna på allt förutom processorn som är från stenåldern; processorn begränsar alla andra delarna så att den inte blir bättre än vad stenåldersprocessorn tillåter.

Ah, tack för ett bra svar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...