RavenE Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Röda båten. Hm, vet du om dom bytt namn? Det hette inte så då jag bodde där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Hehehe! Är det din reaktion på vad som är naturligt? Men du kanske bara gillar håriga mustascher. Jag skyller allt på samhället! Det är ju för att man aldrig ser sådant nu för tiden som man finner det lite..konstigt. Rätt intressant egentligen hur sådant ändras med åren. Någon som vet vad vandrarhemmet vid Riddarholmen heter? Det är en båt, så mycket vet jag. Har bott där, men minns inte vad det heter. Det är Stockholm du pratar om, va? ( ) Heter inte det Chapman eller något sådant? Sov där när vi var på klassresa i sexan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) Det är Stockholm du pratar om, va? ( ) Heter inte det Chapman eller något sådant? Sov där när vi var på klassresa i sexan. Funderade också på det först, men Chapman ligger på(vid?) Skeppsholmen. Gaah, behöver egentligen inte veta vad båten heter, men jag har hakat upp mig på det nu. Redigerad 24 februari, 2008 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Funderade också på det först, men Chapman ligger på(vid?) Skeppsholmen. Gaah, behöver egentligen inte veta vad båten heter, men jag har hakat upp mig på det nu. Jaha... Då är det nog M/S Rygerfjord du tänker på. Äsch, vem är det jag försöker lura? Det var google som hjälpte mig den här gången. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) Jaha... Då är det nog M/S Rygerfjord du tänker på. Äsch, vem är det jag försöker lura? Det var google som hjälpte mig den här gången. Nix, den ligger på andra sidan vattnet. Mälardrottningen hette den. Pju, äntligen det ur huvudet. Tack för hjälpen i alla fall. Redigerad 24 februari, 2008 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Hehehe! Är det din reaktion på vad som är naturligt? Men du kanske bara gillar håriga mustascher. --- Jag undrar en sak. Ni vet när en arm eller ett ben har somnat (så att man inte kan röra på det, eller har känsel i det) så brukar det ofta "sticka" på en massa punkter på armen/benet när man får tillbaka känseln. Har hört att det är för att blodet kommer tillbaka igen men varför sticker det? Det domnar för att en nerv är i kläm, det är också därför det sticker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) På vår skolas datorer har de spärrat möjligheterna för att köra .exe-filer. Kan man installera en .exe-fil på en flyttbar disk och installera programmet antingen på datorns hårddisk eller på den flyttbara? Om inte: går det att på något sätt komma runt .exe-spärren? Novel Client förstås. Redigerad 24 februari, 2008 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) Problem solved. Redigerad 24 februari, 2008 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Nu har jag en fråga angående slutet i San Andreas. I sista filmen så säger ju Tennpenny "Sorry Carl, but i got a... Och CJ avbryter och säger "...firetruck to catch! Hur visste CJ att Tennpenny skulle fly i en brandbil? Har undrat detta så länge nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Vad heter den spanska börsen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Nu har jag en fråga angående slutet i San Andreas. I sista filmen så säger ju Tennpenny "Sorry Carl, but i got a... Och CJ avbryter och säger "...firetruck to catch! Hur visste CJ att Tennpenny skulle fly i en brandbil? Har undrat detta så länge nu The w0rd on the streets kanske Redigerad 25 februari, 2008 av emo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Tjenna, jag letar efter ett program där man kan göra en CD cover i till en bilduppgift i skolan eller någon som har haft samma uppgift och råkar ha kvar sin egna cover? : > Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Tjenna, jag letar efter ett program där man kan göra en CD cover i till en bilduppgift i skolan eller någon som har haft samma uppgift och råkar ha kvar sin egna cover? : > Jo, jag har kvar min från första datordesignlektionen men läraren lär ju aldrig tro att det är du som gjort den. http://akaast.deviantart.com/art/Pikaboo-38957268 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THc001 Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Blir det skönt att runka om man spottar på ollonet och sina fingrar och sedan gnider dom fram och tillbaks över ollonet så att det blir som en avsugning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Blir det skönt att runka om man spottar på ollonet och sina fingrar och sedan gnider dom fram och tillbaks över ollonet så att det blir som en avsugning? brb edit: det var inte skönt Redigerad 25 februari, 2008 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THc001 Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 brb edit: det var inte skönt Provade du på riktigt? Hur kändes det? Kändes det inte som en avsugning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Provade du på riktigt? Hur kändes det? Kändes det inte som en avsugning? Ja Som att du spottar på ollonet och gnider med fingrarna Nej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Blir det skönt att runka om man spottar på ollonet och sina fingrar och sedan gnider dom fram och tillbaks över ollonet så att det blir som en avsugning? Hej, Teoman. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THc001 Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Jag ska prova Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Blir det skönt att runka om man spottar på ollonet och sina fingrar och sedan gnider dom fram och tillbaks över ollonet så att det blir som en avsugning? Prova? särbarn.. Gör det ont å slå sig på tummen med en slägga? Redigerad 25 februari, 2008 av FerkurZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts