Tweak Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Det va inte för o vara rolig Lajnux-ponken... Det var ett svar på hans fråga. Det ÄR inget ordspråk utan ett uttryck. Och det betyder inte mer än att du inte ska ta något för givet. Så enkelt är det.. Om han söker efter ett ordspråk osm betyder det får han skriva det. Då skulle mitt svar sett annorlunda ut. Vad vill du egentligen få ut av ditt inlägg Lajnux?? +1 i postcounten?? Tja !!! Jag un-ignorade dig, jag är alldeles för nyfiken för att ha nån ignorad...... Fattar du??? Hursomhelst: oavsett om det är ett uttryck eller ett ordspråk förstår han inte innebörden. Och den förklarade inte du, du bara löjlade dig. Lär dig att bara använda ett frågetecken, snälla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Zomfg, att dela ett dubbelsäte med någon man gillar tidigt på morgonen eller sent på natten när det är bäcksvart är.. Ja, euforiskt! Sounds sweet. kan vara skönt också att sitta själv med lite mp3 på, blunda och zone out för ett tag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Tja !!! Jag un-ignorade dig, jag är alldeles för nyfiken för att ha nån ignorad...... Fattar du??? Hursomhelst: oavsett om det är ett uttryck eller ett ordspråk förstår han inte innebörden. Och den förklarade inte du, du bara löjlade dig. Lär dig att bara använda ett frågetecken, snälla. Jag fattar.. Har samma "problem" själv. Jag löjlade mig inte alls.. Mitt svar är som det är eftersom att jag trodde att han trodde att det hade någon dold betydelse. Inget annat. Att inte ta något för givet för övrigt betyder väl att du inte ska tro att något är så förrens du har bevis för det. Som i fallet med GTA till PC. Folk säger att det ska komma (dock såg jag nyligen nåt om att Rockstar gått ut med raka motsatsen men shit the same exempel for the win). MEN du bör inte ta det för givet att så är fallet förrens någon på R* har gått ut med det och vi har det bekräftat. Var det en bättre förklaring för er? Inte mitt fel att frågan var lite otydlig och min nattsömn består av 4½timme. Klaga inte på att jag använder många frågetecken om du själv gör det btw. Och att man ens kan störa sig på något så litet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jag fattar.. Har samma "problem" själv. Jag löjlade mig inte alls.. Mitt svar är som det är eftersom att jag trodde att han trodde att det hade någon dold betydelse. Inget annat. Att inte ta något för givet för övrigt betyder väl att du inte ska tro att något är så förrens du har bevis för det. Som i fallet med GTA till PC. Folk säger att det ska komma (dock såg jag nyligen nåt om att Rockstar gått ut med raka motsatsen men shit the same exempel for the win). MEN du bör inte ta det för givet att så är fallet förrens någon på R* har gått ut med det och vi har det bekräftat. Var det en bättre förklaring för er? Inte mitt fel att frågan var lite otydlig och min nattsömn består av 4½timme. Klaga inte på att jag använder många frågetecken om du själv gör det btw. Och att man ens kan störa sig på något så litet. Alltså, jag härmade ju dig. Men ja, felet ligger nog snarare hos mig än hos dig, jag ska skärpa mig. Ursäkta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Sounds sweet. kan vara skönt också att sitta själv med lite mp3 på, blunda och zone out för ett tag Typ, varje dag! Dessvärre är den bussresan bara ~15 minuter, så det händer att jag somnar, och vaknar upp där jag började igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Alltså, jag härmade ju dig. Men ja, felet ligger nog snarare hos mig än hos dig, jag ska skärpa mig. Ursäkta. Jo jag förstod det.. Tänkte bara jävlas liiiiite. (vääääldigt lite) can't we all just be friends? Istället för o bli arga o påpeka grejer surt kan man ju vara snäll o bara hjälpa till o säga att det "förmodligen var såhär han menade" Sounds sweet. kan vara skönt också att sitta själv med lite mp3 på, blunda och zone out för ett tag Typ, varje dag! Dessvärre är den bussresan bara ~15 minuter, så det händer att jag somnar, och vaknar upp där jag började igen. Det blir det varje vardag för min del. Slutar oftast skolan vid antingen 18.30 eller 16.00 så det är rätt mörkt på bussen när man åker hem o då blir det 1 timmes skön vila/återhämtning. (ledsen över stavfel och liknande. Jag och en kompis kom fram till att vi är alldeles för trött för att skriva någonting. Men jag kände mig tvingad ändå..) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Alltså, jag härmade ju dig. Men ja, felet ligger nog snarare hos mig än hos dig, jag ska skärpa mig. Ursäkta. Det var inget fel på dig alls där! ----------- Friberg, du börjar bli mer och mer störande. Inte riktigt inne i Cyprez stadiet, men inte långt borta. Snälla, fimpa massanvändandet av "?". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jo jag förstod det.. Tänkte bara jävlas liiiiite. (vääääldigt lite) can't we all just be friends? Istället för o bli arga o påpeka grejer surt kan man ju vara snäll o bara hjälpa till o säga att det "förmodligen var såhär han menade" Det blir det varje vardag för min del. Slutar oftast skolan vid antingen 18.30 eller 16.00 så det är rätt mörkt på bussen när man åker hem o då blir det 1 timmes skön vila/återhämtning. (ledsen över stavfel och liknande. Jag och en kompis kom fram till att vi är alldeles för trött för att skriva någonting. Men jag kände mig tvingad ändå..) Mådde illa när jag läste ditt inlägg, men precis där vomerade jag. Du kände dig tvingad att berätta för GTAsajten att du har vänner? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Jo jag förstod det.. Tänkte bara jävlas liiiiite. (vääääldigt lite) can't we all just be friends? Istället för o bli arga o påpeka grejer surt kan man ju vara snäll o bara hjälpa till o säga att det "förmodligen var såhär han menade" Men det är ju så frustrerande att läsa att man känner sig tvingad. Även fast jag och en kompis kom fram till att vi egentligen är för trött... Mådde illa när jag läste ditt inlägg, men precis där vomerade jag. Du kände dig tvingad att berätta för GTAsajten att du har vänner? Och jag skrattar fortfarande åt att man måste skylla allt på att man är "trött". Redigerad 23 februari, 2008 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Hittade till min stora förvåning en Playboy-tidning anno 1977 här hemma. Tror ni den kan vara värd något? Edit: Vad håriga kvinnor var på den tiden. Redigerad 23 februari, 2008 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Vad vill du egentligen få ut av ditt inlägg Lajnux?? +1 i postcounten?? Vad försöker du egentligen få ut av din tuffa attityd? E-penis? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Hittade till min stora förvåning en Playboy-tidning anno 1977 här hemma. Tror ni den kan vara värd något? Edit: Vad håriga kvinnor var på den tiden. Rawr, hett!11 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Rawr, hett!11 http://img457.imageshack.us/img457/2661/neenfu9.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Vad försöker du egentligen få ut av din tuffa attityd? E-penis? ...säger han som säkerligen inte har hår på snuppen än. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 http://img457.imageshack.us/img457/2661/neenfu9.gif Hehehe! Är det din reaktion på vad som är naturligt? Men du kanske bara gillar håriga mustascher. --- Jag undrar en sak. Ni vet när en arm eller ett ben har somnat (så att man inte kan röra på det, eller har känsel i det) så brukar det ofta "sticka" på en massa punkter på armen/benet när man får tillbaka känseln. Har hört att det är för att blodet kommer tillbaka igen men varför sticker det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Någon som vet vad vandrarhemmet vid Riddarholmen heter? Det är en båt, så mycket vet jag. Har bott där, men minns inte vad det heter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Menyn till vänster har försvunnit, hur får jag tillbaka den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Det var inget fel på dig alls där! ----------- Friberg, du börjar bli mer och mer störande. Inte riktigt inne i Cyprez stadiet, men inte långt borta. Snälla, fimpa massanvändandet av "?". Du är värre än Cyprez. Det enda du duger till är att dryga dig och mobba forumiter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Någon som vet vad vandrarhemmet vid Riddarholmen heter? Det är en båt, så mycket vet jag. Har bott där, men minns inte vad det heter. Röda båten. Du är värre än Cyprez. Det enda du duger till är att dryga dig och mobba forumiter. For the record, I disagree. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Du är värre än Cyprez. Det enda du duger till är att dryga dig och mobba forumiter. Smickrande. For the record, I disagree. Man tackar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts