Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Det va inte för o vara rolig Lajnux-ponken... Det var ett svar på hans fråga.

Det ÄR inget ordspråk utan ett uttryck. Och det betyder inte mer än att du inte ska ta något för givet. Så enkelt är det..

Om han söker efter ett ordspråk osm betyder det får han skriva det. Då skulle mitt svar sett annorlunda ut.

Vad vill du egentligen få ut av ditt inlägg Lajnux?? +1 i postcounten??

Tja !!! Jag un-ignorade dig, jag är alldeles för nyfiken för att ha nån ignorad...... Fattar du???

Hursomhelst: oavsett om det är ett uttryck eller ett ordspråk förstår han inte innebörden. Och den förklarade inte du, du bara löjlade dig.

Lär dig att bara använda ett frågetecken, snälla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja !!! Jag un-ignorade dig, jag är alldeles för nyfiken för att ha nån ignorad...... Fattar du???

Hursomhelst: oavsett om det är ett uttryck eller ett ordspråk förstår han inte innebörden. Och den förklarade inte du, du bara löjlade dig.

Lär dig att bara använda ett frågetecken, snälla.

Jag fattar.. Har samma "problem" själv. Jag löjlade mig inte alls.. Mitt svar är som det är eftersom att jag trodde att han trodde att det hade någon dold betydelse. Inget annat.

Att inte ta något för givet för övrigt betyder väl att du inte ska tro att något är så förrens du har bevis för det. Som i fallet med GTA till PC. Folk säger att det ska komma (dock såg jag nyligen nåt om att Rockstar gått ut med raka motsatsen men shit the same exempel for the win). MEN du bör inte ta det för givet att så är fallet förrens någon på R* har gått ut med det och vi har det bekräftat.

Var det en bättre förklaring för er? Inte mitt fel att frågan var lite otydlig och min nattsömn består av 4½timme.

Klaga inte på att jag använder många frågetecken om du själv gör det btw. Och att man ens kan störa sig på något så litet. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar.. Har samma "problem" själv. Jag löjlade mig inte alls.. Mitt svar är som det är eftersom att jag trodde att han trodde att det hade någon dold betydelse. Inget annat.

Att inte ta något för givet för övrigt betyder väl att du inte ska tro att något är så förrens du har bevis för det. Som i fallet med GTA till PC. Folk säger att det ska komma (dock såg jag nyligen nåt om att Rockstar gått ut med raka motsatsen men shit the same exempel for the win). MEN du bör inte ta det för givet att så är fallet förrens någon på R* har gått ut med det och vi har det bekräftat.

Var det en bättre förklaring för er? Inte mitt fel att frågan var lite otydlig och min nattsömn består av 4½timme.

Klaga inte på att jag använder många frågetecken om du själv gör det btw. Och att man ens kan störa sig på något så litet. :lol:

Alltså, jag härmade ju dig. :lol: Men ja, felet ligger nog snarare hos mig än hos dig, jag ska skärpa mig. Ursäkta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, jag härmade ju dig. :lol: Men ja, felet ligger nog snarare hos mig än hos dig, jag ska skärpa mig. Ursäkta.

Jo jag förstod det.. Tänkte bara jävlas liiiiite. (vääääldigt lite) can't we all just be friends? Istället för o bli arga o påpeka grejer surt kan man ju vara snäll o bara hjälpa till o säga att det "förmodligen var såhär han menade" :lol:

Sounds sweet. kan vara skönt också att sitta själv med lite mp3 på, blunda och zone out för ett tag

Typ, varje dag! Dessvärre är den bussresan bara ~15 minuter, så det händer att jag somnar, och vaknar upp där jag började igen.

Det blir det varje vardag för min del. Slutar oftast skolan vid antingen 18.30 eller 16.00 så det är rätt mörkt på bussen när man åker hem o då blir det 1 timmes skön vila/återhämtning.

(ledsen över stavfel och liknande. Jag och en kompis kom fram till att vi är alldeles för trött för att skriva någonting. Men jag kände mig tvingad ändå..)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var inget fel på dig alls där! :lol:

-----------

Friberg, du börjar bli mer och mer störande. Inte riktigt inne i Cyprez stadiet, men inte långt borta. Snälla, fimpa massanvändandet av "?".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag förstod det.. Tänkte bara jävlas liiiiite. (vääääldigt lite) can't we all just be friends? Istället för o bli arga o påpeka grejer surt kan man ju vara snäll o bara hjälpa till o säga att det "förmodligen var såhär han menade" :lol:

Det blir det varje vardag för min del. Slutar oftast skolan vid antingen 18.30 eller 16.00 så det är rätt mörkt på bussen när man åker hem o då blir det 1 timmes skön vila/återhämtning.

(ledsen över stavfel och liknande. Jag och en kompis kom fram till att vi är alldeles för trött för att skriva någonting. Men jag kände mig tvingad ändå..)

Mådde illa när jag läste ditt inlägg, men precis där vomerade jag. Du kände dig tvingad att berätta för GTAsajten att du har vänner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju så frustrerande att läsa att man känner sig tvingad. Även fast jag och en kompis kom fram till att vi egentligen är för trött...

Mådde illa när jag läste ditt inlägg, men precis där vomerade jag. Du kände dig tvingad att berätta för GTAsajten att du har vänner?

Och jag skrattar fortfarande åt att man måste skylla allt på att man är "trött". :lol:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehehe! Är det din reaktion på vad som är naturligt? :o Men du kanske bara gillar håriga mustascher.

---

Jag undrar en sak. Ni vet när en arm eller ett ben har somnat (så att man inte kan röra på det, eller har känsel i det) så brukar det ofta "sticka" på en massa punkter på armen/benet när man får tillbaka känseln. Har hört att det är för att blodet kommer tillbaka igen men varför sticker det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...