felshoe Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Finns det något jag kan göra för att bli lite hes, utan att hesheten försvinner? Jag älskar småhesa röster. (Whiskey och cigg är väl ett alternativ, men inte föränns om ett år) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Finns det något jag kan göra för att bli lite hes, utan att hesheten försvinner? Jag älskar småhesa röster. (Whiskey och cigg är väl ett alternativ, men inte föränns om ett år) Skrika i en kudde ett bra tag kanske funkar. Har aldrig provat men man blir ju lite hes av att skrika så, mja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 såg nån banner för bidda.nu som det stod att de erbjuder 50:- gratis att buda för på auktionsajten Bidster som man hört en del om (typ aftonbladet). Man behöver inte skriva in nån mail eller nånting, man ska tydligen bara får 50 kr gratis.. någon som provat? stämmer det och vad är då haken? Skulle gissa att man inte alls får 50:- Dom länkarna till bidster som dom har på sidan innehåller en refid.. antagligen tjänar ägaren på sidan pengar eller nått när personer registrerar sig från hans länkar.. Alltså.. Antagligen Scam Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Hittade dom här jeansen http://www.hollisterco.com/webapp/wcs/stor..._-1_12589_12551 Och min fråga blir: Hur mycket kostar det att få hem dom hit?? (inklusive priset för själva jeansen) förstår mig inte riktigt på http://www.hollisterco.com/hol/shippingpop.html så om någon ville vara vänlig och förklara så jag fattar så skulle det uppskattas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Hittade dom här jeansen http://www.hollisterco.com/webapp/wcs/stor..._-1_12589_12551 Och min fråga blir: Hur mycket kostar det att få hem dom hit?? (inklusive priset för själva jeansen) förstår mig inte riktigt på http://www.hollisterco.com/hol/shippingpop.html så om någon ville vara vänlig och förklara så jag fattar så skulle det uppskattas $59.50 för jeansen. $45.00 för skeppkostnad. 662.01 SEK. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Råbbått uttalas det väl? Självklart, tänkte inte på b:et Och snubben sjöng inte ens bot (som i "gått hem") utan "bott" som i "jag har bott hemma i flera år". Eftersom parodin skulle satirisera och ge Basshunter en fail misslyckas väl parodimakaren dubbelt upp, eftersom Basshunter väl inte säger bott ("bott hemma") utan bot ("gått hem")? Fail 1: Han påstår att Basshunter sjunger "bott" (bott hemma) - vilket han väl inte gör? Fail 2: Han påstår att det rätta namnet är boot, som i reboot. Nej, precis. Ganska misslyckat alltså. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Går youtube extremt segt atm? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Går youtube extremt segt atm? Inte för mig iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Inte för mig iaf. Inte för Lajnux iaf. Antecknar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Finns det något jag kan göra för att bli lite hes, utan att hesheten försvinner? Jag älskar småhesa röster. (Whiskey och cigg är väl ett alternativ, men inte föränns om ett år) Jag har hört att ett gammalt klassiskt knep för att bli hes är att käka griffeltavlekritor. Jag har ej prövat det själv så gör det på egen risk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Inte för Lajnux iaf. Antecknar. Är det inte så du brukar skriva när du är sarkastisk? Vad var syftet med det denna ång isf - vad väntade du dig för svar av de som svarar dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Går youtube extremt segt atm? För mig går det också segt. Filmerna laddas segt, sidan i sig känns också seg. Feel free to take a note. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Är det inte så du brukar skriva när du är sarkastisk? Vad var syftet med det denna ång isf - vad väntade du dig för svar av de som svarar dig? Geez. Absolut inte sarkasm. Jag skrev det bara för att visa att jag har uppfattat Lord Lajnux inlägg. För mig går det också segt. Filmerna laddas segt, sidan i sig känns också seg. Feel free to take a note. Det är märkligt det där, det händer ibland (t.ex. nu) att vissa klipp går långsammare än andra. T.ex. nu spelas featured-klippen som finns på första sidan utan problem och med normal speed, men om jag försöker titta på t.ex. något av klippen jag har sparade i "favorites" är det segt som en statistikföreläsning. Vad beror det på? Redigerad 20 februari, 2008 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Geez. Absolut inte sarkasm. Jag skrev det bara för att visa att jag har uppfattat Lord Lajnux inlägg. Det är märkligt det där, det händer ibland (t.ex. nu) att vissa klipp går långsammare än andra. T.ex. nu spelas featured-klippen som finns på första sidan utan problem och med normal speed, men om jag försöker titta på t.ex. något av klippen jag har sparade i "favorites" är det segt som en statistikföreläsning. Vad beror det på? Ja det går ganska segt, kan inte ens spela upp något klipp just nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Geez. Absolut inte sarkasm. Jag skrev det bara för att visa att jag har uppfattat Lord Lajnux inlägg. This baby's right off the charts, mm-hai! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Snabb fråga: Vad är det för sorts kabel man behöver för att kunna koppla datorn till TV'n? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 $59.50 för jeansen. $45.00 för skeppkostnad. 662.01 SEK. Plus någon hundring för tull och administrativa kostnader. Snabb fråga: Vad är det för sorts kabel man behöver för att kunna koppla datorn till TV'n? Det beror på vad du har för utgång på datorn. Ofta är det S-video, annars kan det vara en sådan där sladd som ser ut som en högtalarsladd (du vet röd/vit) fast gul. klick Till båda sorterna finns det scart-adapters så att du får in den i tv:n. Om du inte har nåogn av dessa ingångar i tv:n förstås. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 $59.50 för jeansen. $45.00 för skeppkostnad. 662.01 SEK. Plus någon hundring för tull och administrativa kostnader. Thanks Nu får vi se om jag kan komma fram till om det är värt det eller om jag ska köpa byxor på JJ istället (fast iofs.. det är rea på JC ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Thanks Nu får vi se om jag kan komma fram till om det är värt det eller om jag ska köpa byxor på JJ istället (fast iofs.. det är rea på JC ) Usch, köp inte på Jack & Jones.. Jag har bara sett ett fåtal snygga jeans där ifrån genom åren, och nu för tiden kan man inte ens handla där för att det är billigt.. 600-900 kronor för JJ-jeans är fan skamligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Usch, köp inte på Jack & Jones.. Jag har bara sett ett fåtal snygga jeans där ifrån genom åren, och nu för tiden kan man inte ens handla där för att det är billigt.. 600-900 kronor för JJ-jeans är fan skamligt. Håller med. Till och med HMs jeans är snyggare, och kostar 400kr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts