Plaisir Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Om jag beställer en grej i mitt namn på internet, och går till postkontoret, Måste jag då visa leg? När får man leg? Hur gammal måste man vara för att få leg? ja det måste du När du vill ha ett och betalar för det - Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Om jag beställer en grej i mitt namn på internet, och går till postkontoret, Måste jag då visa leg? När får man leg? Hur gammal måste man vara för att få leg? Har du inget leg kan du ta med målsman som får visa leg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Har du inget leg kan du ta med målsman som får visa leg Tänk på att passet även är ett legg, ifall du har ett sånt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) Konstigt. När jag beställde min digitalkamera så sa jag bara mitt avi-nummer(som blev skickad till mig på sms) och jag behövde inte visa något. Men men... Redigerad 15 februari, 2008 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Du måste visa leg. Jag måste det varje gång. Konstigt, för förut när jag hämtade ut en grej var jag inte tvugen, Bara säga numret. Men förra gången var jag tvugen att ta med mig pappa. Vart kan jag beställa/Köpa legg då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) Vart kan jag beställa/Köpa legg då? Din bank (?) Redigerad 15 februari, 2008 av emo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Konstigt, för förut när jag hämtade ut en grej var jag inte tvugen, Bara säga numret. Men förra gången var jag tvugen att ta med mig pappa. Vart kan jag beställa/Köpa legg då? Swedbank Polisen Försäkringskassan (Hade förr i tiden i alla fall..) Finns säkert några fler ställen... Kolla på ställen där du kan tänka dig att det kan finnas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Swedbank Polisen Försäkringskassan (Hade förr i tiden i alla fall..) Finns säkert några fler ställen... Kolla på ställen där du kan tänka dig att det kan finnas (:!!! Du kan få legitimation på alla banker (:!!! jag hade ett från nordea, men det tog dörrvakten på krogen när polarn under 18 lånade det, så nu leggar jag med körkort istället Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Du kan få legitimation på alla banker (:!!! jag hade ett från nordea, men det tog dörrvakten på krogen när polarn under 18 lånade det, så nu leggar jag med körkort istället Jo men jag har för mig att det bara va swedbank som erbjöd ett som var sådär giltigt som det polisen erbjuder.. Men det kan ju vara nåt jag fått för mig förstås (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Läser man på polisen.se verkar det som det är nya regler och man måste skaffa ID:t där man skaffar pass, dvs hos just polisen. >> http://www.polisen.se/inter/nodeid=36624&a...eversion=1.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Läser man på polisen.se verkar det som det är nya regler och man måste skaffa ID:t där man skaffar pass, dvs hos just polisen. >> <a href="http://www.polisen.se/inter/nodeid=36624&pageversion=1.html" target="_blank">http://www.polisen.se/inter/nodeid=36624&a...eversion=1.html</a> Det är nationellt id-kort.. Det där andra (SIS-märkt) kan man skaffa på andra ställen.. Det funkar på typ krogen o på ICA ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) Det är nationellt id-kort.. Det där andra (SIS-märkt) kan man skaffa på andra ställen.. Det funkar på typ krogen o på ICA ^^ Sen om man är under 18 och ser äldre ut, och vill vara äldre, går det ju alltid fixa med leg-skalpell-svart tuch med spetsig topp EDIT: orka stava fel Redigerad 15 februari, 2008 av guardian Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Hur gör man i vent så att de andra i rummet hör vad man själv hör? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Finns det nån sida som man kan se på Hockey Allsvenskan? Har googlat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Hur gör man i vent så att de andra i rummet hör vad man själv hör? Gå in på ljudinställningar och välj att inspelningsenheten ska vara "What U hear" .. det borde funka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Gå in på ljudinställningar och välj att inspelningsenheten ska vara "What U hear" .. det borde funka. Har man inte det (som jag, pga ljudkortet), så kan man alltid välja stereo mix istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Finns det några dokumenterade fall där anakondor/pytonormar/andra stor ormar ätit en människa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Finns det några dokumenterade fall där anakondor/pytonormar/andra stor ormar ätit en människa? http://www.theage.com.au/articles/2002/11/...7697985131.html http://en.wikipedia.org/wiki/Reticulated_P...anger_to_humans http://www.imdb.com/title/tt0118615/ http://www.flatrock.org.nz/topics/animals/..._are_feared.htm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Någon som vet hur man startar en mobil utan simkort? Det gäller min sonyericsson k550i har glömt koden. Kanske inte går eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Någon som vet hur man startar en mobil utan simkort? Det gäller min sonyericsson k550i har glömt koden. Kanske inte går eller? Starta går ju, men du kan inte göra något med den. Såvitt jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts