iweX Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Kondom ON. ? Vart hittar Man historken som Wi Zi Mu länkande med namnbyten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Finns även en liknande lag om droger, typ: förbjudet att ha, och sälja, men inte att nyttja. Har för mig att man får ha på sig för personligt bruk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Jag vet, Jag vet! *viftar med handen* -Det är en länk till en sida där det står massor om att designa websidor Det var en lite rolig grejj dom fixade, så att först var det ett ägg som kläcktes till en limpa (finns ägg som kläcks till annat också) Samma som min råtta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Är det normalt att lyssna på spelmusiken till Diablo? (Woohoo, rökte min första Churchill idag BTW) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Är det normalt att lyssna på spelmusiken till Diablo? (Woohoo, rökte min första Churchill idag BTW) Nej, musiken är schoen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Är det normalt att lyssna på spelmusiken till Diablo? (Woohoo, rökte min första Churchill idag BTW) Va ? Vad för musik spelas i Dioablo, jag har minsan inte lagt märke till någon, förutom den i menyerna, det kanske är den du menar ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Va ? Vad för musik spelas i Dioablo, jag har minsan inte lagt märke till någon, förutom den i menyerna, det kanske är den du menar ? VA!?!!! Det är ju förfan musiken som GÖR hela spelet, har du stängt av det i inställningarna eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 VA!?!!! Det är ju förfan musiken som GÖR hela spelet, har du stängt av det i inställningarna eller? Jag har ingen aning, vilket Diablo snackar du om först och främst, Jag har inte tänkt på att det är musik medans man spelar i alla fall, bara i menyerna innan man börjar lira :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 ? Vart hittar Man historken som Wi Zi Mu länkande med namnbyten? Då slipper man skit på jarreN. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) Vart hittar Man historken som Wi Zi Mu länkande med namnbyten? Tryck på ditt nick så du kommer till din profil, sen Profile Options och Member's Display Name History Edit: Profile Options är uppe i högra höret om du inte hittar. Redigerad 22 juli, 2006 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Tryck på ditt nick så du kommer till din profil, sen Profile Options och Member's Display Name History Edit: Profile Options är uppe i högra höret om du inte hittar. Den funktionen funkar inte. På alla står det från "--" till "<namn>" och sen datumet man joinade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jag undrar varför så många ska regga sig på denna sida bara för att totalt spamma ner forumen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Dom får betalt av Sweclockers, dom vill lägga ned alla andra svenska forum på BigBoards Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Vad menas med högt skurna och lågt skurna Jeans/byxor? Det här är ett par hyffsat lågt skurna jeans Det här är ett par relativt högt skurna jeans: http://se.zoovillage.com/images/product/pi/10020358/10020358_h1.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Det här är ett par hyffsat lågt skurna jeans Zu Zexy, GRRRRRRRR! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Varför gör det ont i kroppen när man är ledsen? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 OKEJ! Nu jäklar till den klurigaste frågan av de alla! Den som kan svara på det här är värd nobelpriset i alla kategorier! Okej, HUR TUSAN!!! kommer det sig att det finns likadana fiskar i samma olika sjöar runt omkring landet. Borde inte varje sjö ha ett eget ekosystem och därmed utveckla evolution. Hur kan en abborre se likadan ut i en sjö i norrland som i en sjö i skåne (för det finns väl sjöar där?). Hur kom de isåfall dit? Har någon gått och planterat fiskägg lite här och var eller har de spridits med vinden? OM någon har planterat så blir väl givetvis frågan VEM TUSAN GÅR OCH PLANTERAR FISKÄGG!?!? Vad är det för sjuk värld vi lever i? Typ matrix eller något liknande? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 De flesta sjöar har nog inte existerat så pass länge att en delad evolution har kunnat ske. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 OKEJ! Nu jäklar till den klurigaste frågan av de alla! Den som kan svara på det här är värd nobelpriset i alla kategorier! Okej, HUR TUSAN!!! kommer det sig att det finns likadana fiskar i samma olika sjöar runt omkring landet. Borde inte varje sjö ha ett eget ekosystem och därmed utveckla evolution. Hur kan en abborre se likadan ut i en sjö i norrland som i en sjö i skåne (för det finns väl sjöar där?). Hur kom de isåfall dit? Har någon gått och planterat fiskägg lite här och var eller har de spridits med vinden? OM någon har planterat så blir väl givetvis frågan VEM TUSAN GÅR OCH PLANTERAR FISKÄGG!?!? Vad är det för sjuk värld vi lever i? Typ matrix eller något liknande? Lika konstigt att det bor lika människor i stockholm som göteborg isåfall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 OKEJ! ............ Ja, man planterar faktiskt fisk. Eller odlar. Här uppe i norrland är det väldigt vanligt å odla lax, eller vad man ska säga. Det är för att bevara just den "fiskrasen". Så det är väl inte så jättesjuk värld vi lever i? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts