Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Minns jag läste för ett par år sen på mafiascenes forum om en rallybana i england (tror jag det var, rätt säker) som det ska spöka på. vad heter den?

folk har hört hur en gammal rallybil från 30-talet köra runt där. enligt legenden ska en kille som var duktig på rally fått barn med sin fru och skulle försöka slå banrekordet en gång till då hjulet på bilen gick sönder och han dog.

någon infosida eller liknande? tack :confused:

EDIT: hittade tråden :)<a href="http://mafiascene.com/forum/viewtopic.php?t=3406" target="_blank">http://mafiascene.com/forum/viewtopic.php?t=3406</a>

Nu blir min fråga, vart ligger brooklands? :P karta? :)

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får jag reda på vilken version av flashplayer (det är väl den som gör att jag ser filmer på youtube och så vidare..?) jag har?

Kan nämligen inte se några filmer på break.com, och funderar på om det är en gammal version av flashplayer det beror på.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får jag reda på vilken version av flashplayer (det är väl den som gör att jag ser filmer på youtube och så vidare..?) jag har?

Kan nämligen inte se några filmer på break.com, och funderar på om det är en gammal version av flashplayer det beror på.

Har du FF skriver du about:plugins i adressfältet.

Simple as that.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 minuter för sent editerade jag. Sitter man på forumet kan man lika gärna fråga här, eller är det jobbigt tycker du?

För mig är det inte särskilt jobbigt, men för dig måste det ju vara jätteomständigt. Sen så gav jag dig ju faktiskt ett värdigt svar med en förstaträff som ledde till PowerPoint Viewer 2003.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig är det inte särskilt jobbigt, men för dig måste det ju vara jätteomständigt. Sen så gav jag dig ju faktiskt ett värdigt svar med en förstaträff som ledde till PowerPoint Viewer 2003.

Du kunde gott ha svarat honom med ett konkret svar istället för med ett svar till google.

Du gjorde samma sak när jag frågade en sak för ett tag sedan!

Svara inte om du inte svarar direkt på frågan.

Ledtrådar kan vi klara oss utan. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kunde gott ha svarat honom med ett konkret svar istället för med ett svar till google.

Det hade väl varit en sak om det bara varit ett svar som innehöll en länk till google.. Men nu hade han ju faktiskt brytt sig om att söka åt honom också.. Så speciellt dåligt svar va det faktiskt inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, det här blev plötsligt intressant. VARFÖR ska jag göra det?

Varför, om en enda googlesökning och en förstaträff på google ger svaret genom ett nyckelord som han postade, ska jag skriva något annat? Det var ju för övrigt mer informativt då han fick en nedladdningslänk på köpet.

Eller du kanske vill att vi ska döpa tråden till "Googla åt oss"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, det här blev plötsligt intressant. VARFÖR ska jag göra det?

Varför, om en enda googlesökning och en förstaträff på google ger svaret genom ett nyckelord som han postade, ska jag skriva något annat? Det var ju för övrigt mer informativt då han fick en nedladdningslänk på köpet.

Eller du kanske vill att vi ska döpa tråden till "Googla åt oss"?

Jag vet inte om det är din avsikt, man uppfattar saker olika...

Men du framstår alltid som spydig när du hjälper folk! Är det så irriterande att hjälpa folk med "lätta" saker så låt då hellre bli, än att komma med dryga pikar när du svarade, så som du gjorde när du hjälpte Tweak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...