Tux Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Känner ni till nån affär där man kan köpa billiga Gummiskydd till iPoden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Itunes VS. Winamp? Har ingen Ipod. Winamp vinner? Har en MASSA musik. Itunes vinner? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Vilket ljudformat (WAV eller MP3?) kan man spela upp i en Bilstereo?. Exempelvis en bilstereo i en Ford Mondeo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Vilket ljudformat (WAV eller MP3?) kan man spela upp i en Bilstereo?. Exempelvis en bilstereo i en Ford Mondeo. WMA? Tror jag iaf Men av WAV och MP3 så säger jag Wav Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Vilket ljudformat (WAV eller MP3?) kan man spela upp i en Bilstereo?. Exempelvis en bilstereo i en Ford Mondeo. Beror på vilken årsmodell det är, äldre kan bara spela upp skivor utan MP3, men är det en nyare bil (vilket då även en nyare stereo) kan spela upp MP3 filer med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Itunes VS. Winamp? Har ingen Ipod. Winamp vinner? Har en MASSA musik. Itunes vinner? Kör på Winamp med deras mediabibliotek, det gör jag och det fungerar bra. Blir som Itunes, men med bättre ljud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 <a href="http://imdb.com/chart/bottom" target="_blank">http://imdb.com/chart/bottom</a> Hittillshar jag hittat tre filmen som Paris Hilton är med i. Kan det finnas något samband? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Känner ni till nån affär där man kan köpa billiga Gummiskydd till iPoden? På teknikmagasinet tror jag att du kan hitta ett bra skydd för en hundring. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Minns jag läste för ett par år sen på mafiascenes forum om en rallybana i england (tror jag det var, rätt säker) som det ska spöka på. vad heter den? folk har hört hur en gammal rallybil från 30-talet köra runt där. enligt legenden ska en kille som var duktig på rally fått barn med sin fru och skulle försöka slå banrekordet en gång till då hjulet på bilen gick sönder och han dog. någon infosida eller liknande? tack EDIT: hittade tråden <a href="http://mafiascene.com/forum/viewtopic.php?t=3406" target="_blank">http://mafiascene.com/forum/viewtopic.php?t=3406</a> Nu blir min fråga, vart ligger brooklands? karta? Redigerad 10 februari, 2008 av guardian Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Hur får jag reda på vilken version av flashplayer (det är väl den som gör att jag ser filmer på youtube och så vidare..?) jag har? Kan nämligen inte se några filmer på break.com, och funderar på om det är en gammal version av flashplayer det beror på. Redigerad 10 februari, 2008 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Hur får jag reda på vilken version av flashplayer (det är väl den som gör att jag ser filmer på youtube och så vidare..?) jag har? Kan nämligen inte se några filmer på break.com, och funderar på om det är en gammal version av flashplayer det beror på. Har du FF skriver du about:plugins i adressfältet. Simple as that. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Har du FF skriver du about:plugins i adressfältet. Simple as that. Tack så mycket! Det visade dock bero på att min dator har varit igång i tre dagar i rad.. En omstart gjorde susen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Vilket program öppnar man .ppt-filer i? Power Point!! Redigerad 10 februari, 2008 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Vilket program öppnar man .ppt-filer i? http://www.google.se/search?hl=sv&q=.p...kning&meta= Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 http://www.google.se/search?hl=sv&q=.p...kning&meta= 2 minuter för sent editerade jag. Sitter man på forumet kan man lika gärna fråga här, eller är det jobbigt tycker du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 2 minuter för sent editerade jag. Sitter man på forumet kan man lika gärna fråga här, eller är det jobbigt tycker du? För mig är det inte särskilt jobbigt, men för dig måste det ju vara jätteomständigt. Sen så gav jag dig ju faktiskt ett värdigt svar med en förstaträff som ledde till PowerPoint Viewer 2003. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 För mig är det inte särskilt jobbigt, men för dig måste det ju vara jätteomständigt. Sen så gav jag dig ju faktiskt ett värdigt svar med en förstaträff som ledde till PowerPoint Viewer 2003. Du kunde gott ha svarat honom med ett konkret svar istället för med ett svar till google. Du gjorde samma sak när jag frågade en sak för ett tag sedan! Svara inte om du inte svarar direkt på frågan. Ledtrådar kan vi klara oss utan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Du kunde gott ha svarat honom med ett konkret svar istället för med ett svar till google. Du gjorde samma sak när jag frågade en sak för ett tag sedan! Svara inte om du inte svarar direkt på frågan. Ledtrådar kan vi klara oss utan. Det hade väl varit en sak om det bara varit ett svar som innehöll en länk till google.. Men nu hade han ju faktiskt brytt sig om att söka åt honom också.. Så speciellt dåligt svar va det faktiskt inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Du kunde gott ha svarat honom med ett konkret svar istället för med ett svar till google. Du gjorde samma sak när jag frågade en sak för ett tag sedan! Svara inte om du inte svarar direkt på frågan. Ledtrådar kan vi klara oss utan. Okej, det här blev plötsligt intressant. VARFÖR ska jag göra det? Varför, om en enda googlesökning och en förstaträff på google ger svaret genom ett nyckelord som han postade, ska jag skriva något annat? Det var ju för övrigt mer informativt då han fick en nedladdningslänk på köpet. Eller du kanske vill att vi ska döpa tråden till "Googla åt oss"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Okej, det här blev plötsligt intressant. VARFÖR ska jag göra det? Varför, om en enda googlesökning och en förstaträff på google ger svaret genom ett nyckelord som han postade, ska jag skriva något annat? Det var ju för övrigt mer informativt då han fick en nedladdningslänk på köpet. Eller du kanske vill att vi ska döpa tråden till "Googla åt oss"? Jag vet inte om det är din avsikt, man uppfattar saker olika... Men du framstår alltid som spydig när du hjälper folk! Är det så irriterande att hjälpa folk med "lätta" saker så låt då hellre bli, än att komma med dryga pikar när du svarade, så som du gjorde när du hjälpte Tweak. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts