AngryAxel Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Efter att ha sett Phone Booth kom jag att fundera på detta: Finns det någon "lista" över nummer som går till offentliga telefoner runt om i världen/usa? Jag tycker mig minnas något min bror sade till mig för något år sedan, och det var att de kommit mycket längre med telefonsystemet i USA. Dvs. att telefoner inte bara har inbyggd nummerpresentatör, utan de är även kopplade till en stor telefonbok, så att man kan se namnet på den som ringer. Kolla gärna upp detta, dock, har ingen bättre källa än så. Vad var adressen där man kunde kolla adresser via sattelit? Man kunde zooma in sitt eget hus mm. Google Maps har ritade kartor. Elelr jag är på fel adress kanske :/ Google maps kan visa satellit-vy, det finns tre knappar i övre, högra hörnet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Eniro har såna, dessutom har dem skitnajs nya bilder som som heter typ "utsikt" eller nåt liknande... något med sikt. Fast dem bilderna är nog bara över Malmö, Göteborg och Stockholm. Kan ha fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 (redigerad) - Redigerad 6 februari, 2008 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 - Självklart, håller med dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Ah, tack. Visste inte att eniro hade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Ah, tack. Visste inte att eniro hade. Jag tror att Google Maps är mer högupplöst än eniro, iaf i städer. Sen har du ju HELA världen också på google. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Jag tror att Google Maps är mer högupplöst än eniro, iaf i städer. Sen har du ju HELA världen också på google. Dock är det inte högupplöst i varenda stad. Jämför till exempel Östersund med Stockholm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Jag tror att Google Maps är mer högupplöst än eniro, iaf i städer. Sen har du ju HELA världen också på google. Ja men då måste du väl ladda ner det där programmet, vilket jag inte vill!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Varför har män/killar/12åringar bröstvårtor ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 (redigerad) Varför har män/killar/12åringar bröstvårtor ? För att könet inte är bestämt när man är ett embryo. Förövrigt har man 2 par i början. Oftast försvinner det ena paret innan födslen men ibland så födds ungarna med 3 eller 4: bröstvårtor Redigerad 8 februari, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Her hafer du en lenk til googel mapps gammelsvenska FTW! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 men ibland så födds ungarna med 3 eller 4: bröstvårtor När bestäms det? och hur? Alltså vad bestämmer vilket kön det ska bli.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 (redigerad) Her hafer du en lenk til googel mapps gammelsvenska FTW! Dankesün! När bestäms det? och hur? Alltså vad bestämmer vilket kön det ska bli.. Vet inte riktigt. Efter några månader kanske. Hur det bestämms vet jag inte heller. Jesusboy och hans allsmäktiga fader har kanske en kort överläggning i det himmelska riket. :/ Vad som avgör könet är väl om man har X eller/och Y kromosoner. Killar har bara X och tjejer X och Y. Tror jag. Eller så är det tvärtom. (kanske därför de är så vassa på matte XD) Nej, skämtåtsido, vet någon mer detaljerat så skriv gära det, rätt intressant faktiskt att man har två par bröstvårtor. Redigerad 8 februari, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Finns här någon som är proffs på statistikprogrammet SPSS? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Ja men då måste du väl ladda ner det där programmet, vilket jag inte vill!? Men nej! Bara att klicka på satelit. klick. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Men nej! Bara att klicka på satelit. klick. Hehe, jo chucky.swe sa det. Men tack du med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Vad som avgör könet är väl om man har X eller/och Y kromosoner. Killar har bara X och tjejer X och Y. Tror jag. Eller så är det tvärtom. (kanske därför de är så vassa på matte XD) Tjejer har XX, killar XY Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Finns här någon som är proffs på statistikprogrammet SPSS? Hade du sagt SPCS så hade jag nog kunnat hjälpa. --- Vad drar mest batteri? En mp3-spelare som har volymen inställd på noll, eller en mp3-spelare med normal volyminställning, men utan några ikopplade hörlurar? http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 (redigerad) Hade du sagt SPCS så hade jag nog kunnat hjälpa. --- Vad drar mest batteri? En mp3-spelare som har volymen inställd på noll, eller en mp3-spelare med normal volyminställning, men utan några ikopplade hörlurar? http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Antar att den utan hörlurar men mex Medel-volym fortfarande försöker sända ut ljud men får ingen koppling -> Ström förbrukas fortfarande. Och den med volym 0 försöker inte sända ut något -> Mindre batteri förbrukning...Guessing Redigerad 8 februari, 2008 av Xazzi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Vad drar mest batteri? En mp3-spelare som har volymen inställd på noll, eller en mp3-spelare med normal volyminställning, men utan några ikopplade hörlurar? http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Jag skulle gissa på en utan hörlurar. Då lär ju själva förstärkaren gå direkt till jord eftersom den inte kan sända signalen någontans medan om man har volymen på 0 så skickas det ändå en signal till lurarna (även om den är tyst). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts