Karatemorfar Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Jag har en iPod classic, som har två komma... någonting tum, och jag tycker det duger. Helt klart. Dessutom har den 80gb minne, och bra batteritid. Men å andra sidan vore det inte helt fel att ha en iPod touch som man bara kan vrida 90 grader för att få en stor skärm. Yes, som på min iPhone.. 3.5". Underbar bild faktiskt, och storleken räcker då du sitter och kollar ganska nära skärmen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 (redigerad) Enligt gta3_freak, ja. Mjo, såvida inte gta3_freak kan bekräfta detta får man väl tro försiktigt på det. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=738401 Wild_hawk såklart, han dog nyligen i en överdos. :'( http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=345 Last Seen: 2 July 2006 - 19:40 Redigerad 5 februari, 2008 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Quest: min dator ratt är ganska dålig. den funkar och så, men fundelerar på en annan. vill inte ha ett kvarts varv som fullt rattutslag och inte heller så liten rattkrans. stör mig hårt. finns det andra alternativ, gärna inte för mer än 2000 spänn tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 (redigerad) Quest: min dator ratt är ganska dålig. den funkar och så, men fundelerar på en annan. vill inte ha ett kvarts varv som fullt rattutslag och inte heller så liten rattkrans. stör mig hårt. finns det andra alternativ, gärna inte för mer än 2000 spänn tack Skulle rekommendera dig att kolla in Logitechs rattar, de liksom deras övriga produkter är ofta i mycket bra kvalitet. EDIT: Kollade runt lite snabbt och hittade en kanske intressant kandidat, som har 900 grader rattutslag; http://www.gamereactor.se/hardvara/9768/Logitech+G25/ EDIT2: Bra pris hos webhallen; http://www.webhallen.com/prod.php?id=62597...ref=Pricerunner Redigerad 5 februari, 2008 av Marquis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Skulle rekommendera dig att kolla in Logitechs rattar, de liksom deras övriga produkter är ofta i mycket bra kvalitet. EDIT: Kollade runt lite snabbt och hittade en kanske intressant kandidat, som har 900 grader rattutslag; http://www.gamereactor.se/hardvara/9768/Logitech+G25/ EDIT2: Bra pris hos webhallen; http://www.webhallen.com/prod.php?id=62597...ref=Pricerunner Den där låter RIKTIGT trevlig ska kolla ännu närmare senare blir nog möjligtvis en sån när lönen kommer. TACK Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Var får grafittimålare tag på spray burkar? Har länge undrat detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Var får grafittimålare tag på spray burkar? Har länge undrat detta. Färgaffär ett förslag, tänke du gå och vandalisera? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Varför är kärlekstråden stängd? Det verkar inte finnas nån anledning i de sista inläggen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 (redigerad) Varför är kärlekstråden stängd? Det verkar inte finnas nån anledning i de sista inläggen? Hmm har inte kollat det sista inlägget, orkar inte söka upp tråden. Men jag har för mig att det var någon som fetbumpade den, och då låste StellHell den med en kommentar liknande "Starta hellre en ny". Varför hans inlägg nu skulle vara borta kan jag inte föklara. Kan förvisso vara så att jag kanske blandar ihop den med "sex tråden". :/ Edit: nej, jag har helt fel. Tråden har ju inte dumpats över huvud taget. Hmm vilken poppulär tråd var det då som låstes för ett tag sedan...? Redigerad 6 februari, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Edit: nej, jag har helt fel. Tråden har ju inte dumpats över huvud taget. Hmm vilken poppulär tråd var det då som låstes för ett tag sedan...? Wowtråden togs ju bort av "Stell". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Var får grafittimålare tag på spray burkar? Har länge undrat detta. Highlights i Stockholm. Sen överallt där det säljs "billack" ;> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Edit: nej, jag har helt fel. Tråden har ju inte dumpats över huvud taget. Hmm vilken poppulär tråd var det då som låstes för ett tag sedan...? "Sex och sånt" tror jag du tänker på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Färgaffär ett förslag, tänke du gå och vandalisera? Jag förstår inte hur du får grafitti och vandalism att gå hand i hand? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Varför är kärlekstråden stängd? Det verkar inte finnas nån anledning i de sista inläggen? Troligtvis det samma vanliga, den har blivit låst i misstag. Men, går ju rapportera så den säkert blir upplåst igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Vilka hörlurar (till musik) för 600 kronor är de bästa man kan få? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 (redigerad) Vilka hörlurar (till musik) för 600 kronor är de bästa man kan få? Använder själv Koss Porta Pro. Fungerar hur bra som helst, och levererar gött ljud. Om de är de bästa vet jag ej, bäst enligt mig i alla fall. Edit: Fast de kostar ju inte 600 kr, men de är billigare i alla fall. Redigerad 6 februari, 2008 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Vilka hörlurar (till musik) för 600 kronor är de bästa man kan få? Kör med ett par Sennheiser Cx [nånting] Om det är små in-ear du ska ha, dvs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Använder själv Koss Porta Pro. Fungerar hur bra som helst, och levererar gött ljud. Om de är de bästa vet jag ej, bäst enligt mig i alla fall. Edit: Fast de kostar ju inte 600 kr, men de är billigare i alla fall. Har just nu en äldre version av Koss Porta Pro som jag varit väldigt nöhd med fram tills att jag satte mig på dem och råkade skala av sladden, trots det vill jag gärna ha ett par hörlurar som är lite snyggare och med helkåpor. Kör med ett par Sennheiser Cx [nånting] Om det är små in-ear du ska ha, dvs. Avskyr in-ear, glömde nämna det, värdelösare lyssningsenhet finns inte - en skymf mot modern teknik. De som tillverkar dem kanske även sysslar med andra modeller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Efter att ha sett Phone Booth kom jag att fundera på detta: Finns det någon "lista" över nummer som går till offentliga telefoner runt om i världen/usa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Vad var adressen där man kunde kolla adresser via sattelit? Man kunde zooma in sitt eget hus mm. Google Maps har ritade kartor. Elelr jag är på fel adress kanske :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts