Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Det var det värsta :rolleyes:

Så jag får stjäla morsans tobak och gå ut på gatan och röka :wub:

Finns en annan lag om att det är förbjudet att sälja sex, men inte att köpa eller nått sånt det..

Alltså, för att det ena ska funka måste ju det andra också funka, men då är det ena förbjudet.

Ta det där med en nypa salt, för det var nått liknande.

Finns även en liknande lag om droger, typ: förbjudet att ha, och sälja, men inte att nyttja.

Fast, det med droger stämmer väl ändå inte?

Men jag har tänkt på en sak.

Gick en dokumentär på TV4 för ett tag sen, där tv-teamet följde med några pundare och filmade allt . även när pundarna värmde heroinet och silade det i armen.. Men, vadfan tänkte jag.

Är det inte olagligt det, och då är det ju skitlätt för bängen att haffa dom där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns en annan lag om att det är förbjudet att sälja sex, men inte att köpa eller nått sånt det..

Alltså, för att det ena ska funka måste ju det andra också funka, men då är det ena förbjudet.

Ta det där med en nypa salt, för det var nått liknande.

Finns även en liknande lag om droger, typ: förbjudet att ha, och sälja, men inte att nyttja.

Fast, det med droger stämmer väl ändå inte?

Men jag har tänkt på en sak.

Gick en dokumentär på TV4 för ett tag sen, där tv-teamet följde med några pundare och filmade allt . även när pundarna värmde heroinet och silade det i armen.. Men, vadfan tänkte jag.

Är det inte olagligt det, och då är det ju skitlätt för bängen att haffa dom där?

Lagen är att du får sälja, men inte köpa.

Antaligen pga att kvinnor som prositituerar sig inte gör det frivilligt, utan kanske måste ha pengar för att överleva, eller blir tvingade av en hallick. Inte så schyst att gripa dom för det, bättre att ta hallicken och köparna då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det borde vara laglit att köpa prostituerade.

Så att någon skabbig hallick får råd att införskaffa sig sitt fredagsheroin?

Så att flickan vars kropp blir såld ådrar sig könssjukdomar som sprider sig?

Så att den glamorösa, storatade, underbara friheten kan få vara så glamorös, storartad och underbar som bara frihet kan vara?

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så att någon skabbig hallick får råd att införskaffa sig sitt fredagsheroin?

Så att flickan vars kropp blir såld ådrar sig könssjukdomar som sprider sig?

Så att den glamorösa, storatade, underbara friheten kan få vara så glamorös, storartad och underbar som bara frihet kan vara?

Så att man kan köpa sig ett ligg utan att behöva åka i finkan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nepp, jag sa bara min anledning, och trodde ni skulle förstå att jag vart knäckt av corleone. :rolleyes:

Då har du ju ingen anledning till att göra det, då anledningarna till att inte göra det väger över. Om du förstår?

Det är väl snarare du som borde förstå när du är knäckt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga.

Vad är det för limpa i Foo's signatur?

Jag vet, Jag vet! *viftar med handen*

-Det är en länk till en sida där det står massor om att designa websidor :rolleyes: Det var en lite rolig grejj dom fixade, så att först var det ett ägg som kläcktes till en limpa (finns ägg som kläcks till annat också)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...