Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Postförskott är att du betalar när du hämtar ut paketet.

Faktura är en räkning du får hemskickad. du har 30 dagar på dig att betala. (kostar oftast lite extra)

Sen finns det betala med kort direkt och sätta in pengar på deras konto med en avsändare

Beställningar understigande 300 kr expedieras ej hade jag tolkat som om att du måste köpa för minst 300.50:- för att de skall skicka iväg det.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Postförskott är att du betalar när du hämtar ut paketet.

Faktura är en räkning du får hemskickad. du har 30 dagar på dig att betala. (kostar oftast lite extra)

Sen finns det betala med kort direkt och sätta in pengar på deras konto med en avsändare

Beställningar understigande 300 kr expedieras ej hade jag tolkat som om att du måste köpa för minst 300.50:- för att de skall skicka iväg det.

Jaha, då förstår jag. Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har själv inte sett så många filmer med Leonardo Di Caprio, men häromveckan när vi såg på Romeo och Julia i skolan så började mina vänner diskutera om huruvida någon av Leonardos rollfigurer faktiskt har överlevt i någon film..

Och då undrar jag; är det så att han dör i alla filmer han är med i? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har själv inte sett så många filmer med Leonardo Di Caprio, men häromveckan när vi såg på Romeo och Julia i skolan så började mina vänner diskutera om huruvida någon av Leonardos rollfigurer faktiskt har överlevt i någon film..

Han dog inte i Catch Me If You Can.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flasback håller på att raida GK. Flashbacks ledning stängde i veckan alla raidtrådar, men eftersom de har raidat måste det finnas någon info tråd nånstanns. Antingen på Flashback eller någon annan stanns. Vet någon vart den kan finnas, måste måste läsa! Tack på förhand/Vice

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flasback håller på att raida GK. Flashbacks ledning stängde i veckan alla raidtrådar, men eftersom de har raidat måste det finnas någon info tråd nånstanns. Antingen på Flashback eller någon annan stanns. Vet någon vart den kan finnas, måste måste läsa! Tack på förhand/Vice

Vad är GK? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte i Aviator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom slutade för mer än en timme sen. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var alltså en omöjlighet för dig att surfa in i den låsa tråden och läsa första sidan för att hitta att de hade en IRC-kanal?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var alltså en omöjlighet för dig att surfa in i den låsa tråden och läsa första sidan för att hitta att de hade en IRC-kanal?

Ganska dum fråga från din sida egentligen. Vem har antytt att det skulle vara omöjligt, han ville ju bara veta hur man gjorde? Förväntas alla som hänger på Internet veta vad IRC är?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...