RavenE Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Tack! Hur... Konverterar jag, ifall det skulle behövas? http://www.google.se/search?q=convert+fat3...lient=firefox-a Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Klicka på pilen där på raden ovanför själva rutan. Men, problemet är att jag inte har nån meny till vänster, Har råkat tagit bort den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Men, problemet är att jag inte har nån meny till vänster, Har råkat tagit bort den. Verktyg -> Mappalternativ -> Visa vanliga aktiviteter i Windows. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Finns det någon onlinebaserad virusscanner, där man kan ladda upp en .exe-fil för att se om den innehåller virus? Har använt en förut, men glömt bort namnet, tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Finns det någon onlinebaserad virusscanner, där man kan ladda upp en .exe-fil för att se om den innehåller virus? Har använt en förut, men glömt bort namnet, tyvärr. VirusTotal Jotti Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 VirusTotal Jotti Kaka till dig; tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 (redigerad) Okej, jag tror alla kommer ihåg min intresseanmälan här ett tag sedan. Jag har nu fixat fram en slutgiltig version. Mycket, mycket tack vare Monsieur Umberto. Han ska ha ett stort tack, men före jag skickar iväg det vill jag att ni ska ta er en sista look och "godkänna" det ur er synvinkel. Går jag för långt, eller duger det här? Tack på förhand. Du vet väl att 15% av din eventuella lön nu kommer att tillfalla mig? Bara som en liten heads-up så du inte blir överraskad eller "glömmer" bort det. Det är ju så himla tråkigt om jag blir tvungen att skicka över Jukka-Pekka och Veli-Seppo, you know.. Hursomhelst, den här meningen är imho på gränsen till god smak, det låter lite väl "självbelåtet" om man säger så: Jag kan förvisso fortsätta räkna olika bra egenskaper hos mig själv men eftersom jag är en hederlig människa låter jag bli, så att Du, bäste läsare kan avgöra det själv när vi eventuellt träffas på i framtiden. Men iofs har du väl skickat in det redan så... Aja.. Redigerad 31 januari, 2008 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Du vet väl att 15% av din eventuella lön nu kommer att tillfalla mig? Bara som en liten heads-up så du inte blir överraskad eller "glömmer" bort det. Det är ju så himla tråkigt om jag blir tvungen att skicka över Jukka-Pekka och Veli-Seppo, you know.. ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) Ett tag sen visade dom en sån där Fun Sounds reklam för en ringsignal som hette Buzz eller något. Någon som vet vart jag kan hitta den hör ringsignalen? Ringsignalen imiterar ljudet som brukar komma från TV:n när det ringer. Det är de här ljudet jag vill ha http://www.youtube.com/watch?v=M4mQ0f6e8H0 eller http://www.youtube.com/watch?v=5oINe7TUK5k Redigerad 1 februari, 2008 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) Ett tag sen visade dom en sån där Fun Sounds reklam för en ringsignal som hette Buzz eller något. Någon som vet vart jag kan hitta den hör ringsignalen? Ringsignalen imiterar ljudet som brukar komma från TV:n när det ringer. Det är de här ljudet jag vill ha <a href="http://www.youtube.com/watch?v=M4mQ0f6e8H0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=M4mQ0f6e8H0</a> eller <a href="http://www.youtube.com/watch?v=5oINe7TUK5k" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=5oINe7TUK5k</a> .. 5 år senare .. Vet att dem finns på vårat Forum så testa sök på nått fyndigt! Redigerad 1 februari, 2008 av iweX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Du vet väl att 15% av din eventuella lön nu kommer att tillfalla mig? Bara som en liten heads-up så du inte blir överraskad eller "glömmer" bort det. Det är ju så himla tråkigt om jag blir tvungen att skicka över Jukka-Pekka och Veli-Seppo, you know.. Hursomhelst, den här meningen är imho på gränsen till god smak, det låter lite väl "självbelåtet" om man säger så: Men iofs har du väl skickat in det redan så... Aja.. Haha, riktigt tur att jag kollade sajten nu på morgonen. Ska ändra den, tyckte också den blev för mycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Jag postade 2005 ett spel i "tråkiga nätter" som gick ut på att man skulle dra från en ö. Ön var befolkad med halvnakna tjejer. Vill minnas att nån reposta det spelet för ett tag sedan! Länken i tråkiga nätter funkar inte längre. >< Spelet hetter Escape from *nånting* island! (kommer inte ihåg exakt) Man höll på med bröstpumpar, vattenflaskor, och en massa annat. Minns någon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Jag postade 2005 ett spel i "tråkiga nätter" som gick ut på att man skulle dra från en ö. Ön var befolkad med halvnakna tjejer. Vill minnas att nån reposta det spelet för ett tag sedan! Länken i tråkiga nätter funkar inte längre. >< Spelet hetter Escape from *nånting* island! (kommer inte ihåg exakt) Man höll på med bröstpumpar, vattenflaskor, och en massa annat. Minns någon? Minns inte namnet men minns spelet. Minnen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Minns inte namnet men minns spelet. Minnen! Gaah håller på att få panik! Jag måste hitta det!!! Hette det inte typ escape from brest island eller nått? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Gaah håller på att få panik! Jag måste hitta det!!! Hette det inte typ escape from brest island eller nått? Escape from busty babe island? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Gaah håller på att få panik! Jag måste hitta det!!! Hette det inte typ escape from brest island eller nått? Hade det inte varit för det där med bröst hade jag gissat på Escape from monkey Island. Men det kan det inte va... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Escape from busty babe island? Tack tack tack tack!!!!! ;) -_- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Tack tack tack tack!!!!! -_- Haha, perfekt slut. Jag såg verkligen ut som smileyn visade! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Well, nu behöver jag hjälp igen med några frågor :/ Jag ska nämligen beställa ett par nya hantlar från en internetbutik och eftersom jag är inte så van vid att handla på internet är detta ganska nytt. Jag brukar köra med postförskott, men nu finns inte detta i alternativen utan det som jag sneglar på är att betala via faktura. Men nu har jag totalt hjärnsläpp på vad faktura är då jag trodde det är den lappen som kommer hem till dig att paketet har kommit. Läste på wiki men förstog inte. Så, hur betalar man via faktura är min första fråga. Sedan står det "Beställningar understigande 300 kr expedieras ej. Vad menas med detta?". Vad menas med detta okcså? Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Well, nu behöver jag hjälp igen med några frågor :/ Jag ska nämligen beställa ett par nya hantlar från en internetbutik och eftersom jag är inte så van vid att handla på internet är detta ganska nytt. Jag brukar köra med postförskott, men nu finns inte detta i alternativen utan det som jag sneglar på är att betala via faktura. Men nu har jag totalt hjärnsläpp på vad faktura är då jag trodde det är den lappen som kommer hem till dig att paketet har kommit. Läste på wiki men förstog inte. Så, hur betalar man via faktura är min första fråga. Sedan står det "Beställningar understigande 300 kr expedieras ej. Vad menas med detta?". Vad menas med detta okcså? Tack på förhand När jag betalade med faktura på CDON för ett antal år sedan, minns jag att jag beställde grejerna utan att betala. När de kom, kom de med en faktura, där det typ stod ett inbetalningsnummer som jag kunde betala via internet. Man har några dagar på sig att betala den. Jag vet inte själv vad 'expediera' betydet, tyvärr. Kollade dock upp det, och hittade detta. expedie´ra verb ~de ~t ORDLED: ex-pedi-er-ar SUBST.: expedierande, expediering; expedition • iordningställa och vidarebefordra (ngt) till beställare, kund etc. {ebetjäna 1}: ~ på ett apotek; ~ 800 ton last på två timmar; ~ ett telefonsamtal i en manuell växel BET.NYANSER: ( a ) med avs. på kund e.d. betjäna: kan du ~ den damen? ( b ) försvagat arbeta med och avsluta (ngt) {eutföra 1, verkställa}: utredningen om presstödet ~des snabbt; hennes privata ärenden var snart ~de c) överfört, särsk. avliva KONSTR.: ~ ngt, ~ (ngn) HIST.: sedan 1638; via fra. av lat. expedire 'utreda', eg. 'lösgöra (fötterna)', till ex 'ut' och pes 'fot' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts