kobbe Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Vart är tråden där man ser vilket forum som skall raidas, på FB? man ser det bara någon minut före raiden men här finns den. Alternativa avdelningar > Humor > Humorlänkar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) Sekunden du skriver att du reportar en person så begår du samma jävla misstag som 'jag' nu skulle begå som du påstår hela tiden. DU spammar genom att posta i den tråden. Nej. Jag gör som man ska och det vidhåller jag. Hade du lite mer bakgrundsfakta skulle du begripa vad jag talar om. Nu är det ju alldeles för uppenbart att det inte är fallet, så i den här posten har jag skrivit med varför man ska skriva en "Reported.", istället för att rapportera och inte skriva att man gjort det. DU behöver inte posta i tråden. DU behöver endast reporta och inte skriva ett jävla dugg. Fel, som sagt. Du skriver ENDAST för att slicka adminröv så du tror att du NÅGON GÅNG ens skulle få chansen att KANSKE bli mod. Vilket du INTE kommer att bli. Om det nu var sådana förhoppningar jag hade, skulle jag knappast kämpa mig till en moderatorposition genom att säga "reported" i varenda tråd. Jag skulle visa mina kvaliteter på annat sätt genom att, ja... till exempel debattera med såna som dig. DU är en förbannade jävla hycklare som INTE har något att komma med. Att döma av den där meningen hade du tydligen inte heller alltför mycket kött på benen. DESSUTOM så skriver jag inte i VARJE tråd som någon ska 'reporta'. Skulle jag göra det skulle jag DEFINITIVT ha högre postcount, inte sant? Precis. Gå och lägg dig ditt jävla sär. Och hur ofta använder man ett ord som en definitivt korrekt användning sett från dess definition? "Varje" stämmer sällan på något alls, och antagligen inte heller i detta. Vad beträffar din postcount skiter jag fullständigt i vilket - jag har viktigare saker för mig än att se mina eller någon annans siffror öka i storlek. Nu är ju visserligen inte det där helt sant. Jag minns att admins faktiskt sa att de inte ville att deras report-korg skulle bli helt nedspammad vilket den ofta blev när ingen skrev att de hade rapporterat eftersom nästa som såg tråden trodde att ingen sett den. Just precis. Det är den här tråden jag hänvisar till när jag säger "som man ska göra". Från KalleR själv: "Står det tydligt i tråden att någon rapporterat så är det bra så. Vi admins/moderators fick idag en halv sida med Rapporterings-pm från Ozman's trådar. Och det blir bara jobbigt för oss med så många pm." Så Mordos, det är DU som inte har något att komma med. Plus, det bara triggar folk som spammar och är trolls ändå. Ser de att någon blir grinig och skriver "Reported. " så blir de ju triggade att de tycker det är skitroligt och fortsätter. Fast det är ju inte säkert att det är som så men på de forumena jag har varit på är det exakt så det har fortsatt och blivit spammat. Nej, möjligen under en forumraid men inte i vanliga fall. Då fyller en "Reported." en funktion, istället för att trigga. Och den som skriver det får fett med respekt. Nej, tvärtom tycker jag ibland det är, vad ska jag säga, störande att man ska behöva skriva att man rapporterat, när man vet att ljushuvuden som Mordos genast tycker att jag ser det som ett rövslickeri-tillfälle att credda upp sig till en modpost. ______________ om den är värd lika mycket som europa så känner jag mig nöjd Funderat på det jag med, men vad skulle den jubelera över? När [insert country] gick med i EU 1998 kanske? Redigerad 28 januari, 2008 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Varför har det blivit så dålig stämning på forumet på sistone? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Varför har det blivit så dålig stämning på forumet på sistone? Mordos. Fast det är ju bara roligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Mordos. Fast det är ju bara roligt. Han har väl alltid betett sig som han gör, så varför dyker detta enorma hat upp just nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Han har väl alltid betett sig som han gör, så varför dyker detta enorma hat upp just nu? Därför. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Han har väl alltid betett sig som han gör, så varför dyker detta enorma hat upp just nu? Well, jag har aldrig gillat honom. Men jag tycker inte det är dålig stämning, det var bara att när du frågade om den "dåliga stämningen" visste jag att du grundade det på Mordos två diskussioner han skapat. Som han båda har helt fel i. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Öh... för att gå tillbaka lite till trådens egentliga ämne, så undrar jag om det är olagligt att begå självmord i Sverige? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 olagligt att begå självmord i Sverige? Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Vad menar du? Jag undrar om det finns någon svensk lag som förbjuder självmord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Jag undrar om det finns någon svensk lag som förbjuder självmord. Det tror jag väl ändå inte? Skulle låta alltför konstigt. "Jag är trött på livet, jag tror jag ska ta livet av mig" "Nej, för fan. Det är ju olagligt!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Det är inte olagligt med självmord i sverige däremot så måste du få vård (psykisk) efter att ha överlevt ett självmord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Vem var den första att kalla Hultenius för "Hultan"? Vem kom på det? Var det han själv som kallade sig det nån gång? En sökning (tidigaste inlägget först) visar att Stellan var först på forumet, men på Gtasajtens huvudsida då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Det är inte olagligt med självmord i sverige däremot så måste du få vård (psykisk) efter att ha överlevt ett självmord. Tack, då vet man lite mer om denna galna värld då. Vem var den första att kalla Hultenius för "Hultan"? Vem kom på det? Var det han själv som kallade sig det nån gång? En sökning (tidigaste inlägget först) visar att Stellan var först på forumet, men på Gtasajtens huvudsida då? Tror faktiskt att han var först ut, och att det var på forumet det föddes. Sen blev det ju lite överanvänt ett tag, så folk började åter köra på Hultenius för att sedan blanda de tu. Stell minns säkert bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 (redigerad) <a href="http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=380&hl=hultan" target="_blank">http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...0&hl=hultan</a> Hahah fy fan va jag älskar den tråden ;D tror stell va först med å säga Hultan Redigerad 29 januari, 2008 av FerkurZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 <a href="http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=380&hl=hultan" target="_blank">http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...0&hl=hultan</a> Hahah fy fan va jag älskar den tråden ;D tror stell va först med å säga Hultan Haha! Vad är posts? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Hahah fy fan va jag älskar den tråden ;D Nawww... Vad gulligt det är att titta i sån historia ibland Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Ni tror helt seriöst jag ska minnas detta? Men jo, det stämmer nog ganska väl att i just den tråden föddes det. Jag känner en Hultkvist som vi kallade Hultan i skolan på den tiden, och Hultenius var ganska likt. tyckte det passade bra (detta var dock 2002) för jag vet att jag kallade honom för Hultan på DH 2003. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 man ser det bara någon minut före raiden men här finns den. Alternativa avdelningar > Humor > Humorlänkar tackar tackar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Okej, kommer ni ihåg min intresseanmälan ett par sidor bak? Ni föreslog att jag skulle ha ett roligare slut då allt annat var tråkigt. Well, har gått runt och grubblat rätt länge men kommer inte på något. Det bästa jag kom på var detta (Läs qouten) och jag gillar det inte så mycket. Frågan är om det är ett bra slut eller har ni något bättre förslag? Tack på förhand! ........Det känns härligt att äntligen få till detta, kan resultera i att jag får hjärtattack och dör om jag faktiskt skulle få jobbet. Nej, självklart inte, jag hoppas ni tar er tid och läser igenom detta och jag får helt enkelt hoppas på att vi kommer träffas på i framtiden. Tack för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts