P-C Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Kan ju passa på att fråga om någon har koll på vad en penny från 1901 är värd? Ungefär 16:93:-. Eller så kanske det är 94 öre. Hm, från 1900 till 1902 användes ju 3,4% mer koppar i pennymynten så då höjs ju faktiskt priset lite. Jag skulle säga 16:94:- faktiskt. Duh. Redigerad 27 januari, 2008 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Har en fråga här. Vad är det här? (den färgade grejen till höger) http://pics.wigger.nu/upload/P1240006.jpg Lite osäker, men är det norrsken? Bilden togs i torsdags i Sälen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Har en fråga här. Vad är det här? (den färgade grejen till höger) Lite osäker, men är det norrsken? Bilden togs i torsdags i Sälen. Vem som helst ser väl att det är ett UFO?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Har en fråga här. Vad är det här? (den färgade grejen till höger) Lite osäker, men är det norrsken? Bilden togs i torsdags i Sälen. Kallas Pärlemomoln men fick inte upp någon info när jag googlade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Kallas Pärlemomoln men fick inte upp någon info när jag googlade. Okej, tack, det var pärlemormoln, man hittar en del info om man stavar rätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Okej, tack, det var pärlemormoln, man hittar en del info om man stavar rätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Tjena pojkar. hittade denna mystiska peng under bilsätet i min gamla saab, och fundelerat många timmar vad fan det kan va för ena konstigt stål. står ju ingen valör, och om den är värd lika mycket som europa så känner jag mig nöjd vad är det för peng? Den är från Grekland, antar att är något viktigt som hände med Grekland år 1998, har dock inte hittat något speciellt. Googla på du bara, så hittar du säkert. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Den är från Grekland, antar att är något viktigt som hände med Grekland år 1998, har dock inte hittat något speciellt. Googla på du bara, så hittar du säkert. Åh, tackar vad ska jag googla på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Tar skivan skada om man lämnar den i konsollen och låter konsollen vara på i typ en vecka? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Tar skivan skada om man lämnar den i konsollen och låter konsollen vara på i typ en vecka? Den skulle ju bli sliten, helt klart. Men någon annan fysiskskada tror jag inte. Som vanligt, har jag fel är det bara någon rättar mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Ungefär 16:93:-. Eller så kanske det är 94 öre. Hm, från 1900 till 1902 användes ju 3,4% mer koppar i pennymynten så då höjs ju faktiskt priset lite. Jag skulle säga 16:94:- faktiskt. Duh. Du råkar inte veta om det finns en pålitlig myntsamlare som skulle vilja ha det myntet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Har en fråga här. Vad är det här? (den färgade grejen till höger) http://pics.wigger.nu/upload/P1240006.jpg Lite osäker, men är det norrsken? Bilden togs i torsdags i Sälen. Så sjukt snygga ;D Nån som vet vart man kan köpa liknade ; http://caliroots.com/data/product/images/12564200710328172716190158_L.jpg Fast till ett lite vettigare pris Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Varför skulle man förbjuda dessa? är det inte samma sak som bekini? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Varför skulle man förbjuda dessa? är det inte samma sak som bekini? Det är snarare material för humortråden? Det står ju svaret på din fråga i artikeln du länkade: Boratbikinin är stötande för barnfamiljerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Det är snarare material för humortråden? Det står ju svaret på din fråga i artikeln du länkade: Boratbikinin är stötande för barnfamiljerna. Är det inte stötade för barnfamiljer om det går runt en dam med nakna bröst? eller om tjejer har bekini, är inte det lika stötande? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Är det inte stötade för barnfamiljer om det går runt en dam med nakna bröst? eller om tjejer har bekini, är inte det lika stötande? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) JÄMNSTÄLLDHET FÖR FAN! Redigerad 28 januari, 2008 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Varför ens bry sig om en regel på rugbymatcher i Nya Zeeland? Kom igen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Är det inte stötade för barnfamiljer om det går runt en dam med nakna bröst? eller om tjejer har bekini, är inte det lika stötande? Det står i artikeln att klädseln kanske passar på en strand, men inte på en rugbymatch. Samma sak gäller nog bikini (lär dig stava till ordet). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Vart är tråden där man ser vilket forum som skall raidas, på FB? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts