RavenE Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Får fortfarande: "Hämtning misslyckades kommunkationsfel Försök igen senare. Hm, men du har Telia? Ring kundtjänst och fråga. 90200 tror jag dom har. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Hm, men du har Telia? Ring kundtjänst och fråga. 90200 tror jag dom har. Jag har telia, Ja. Får testa att ringa kundtjänst. -- Vart sparas bilderna om jag trycker "Skärmbild" I VLC? Redigerad 27 januari, 2008 av iweX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jag har telia, Ja. Får testa att ringa kundtjänst. -- Vart sparas bilderna om jag trycker "Skärmbild" I VLC? My Documents --> My Pictures Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 My Documents --> My Pictures Finns inga där .. om det är Mina Dokument --> Mina bilder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jag är DEFINITIVT inte på ett humör för att ens ha diskusionen med dig, men jag tänker skriva utifrån ren förbannad jävla ilska. Så jag ursäktar om jag stavar fel. Sekunden du skriver att du reportar en person så begår du samma jävla misstag som 'jag' nu skulle begå som du påstår hela tiden. DU spammar genom att posta i den tråden. DU behöver inte posta i tråden. DU behöver endast reporta och inte skriva ett jävla dugg. Du skriver ENDAST för att slicka adminröv så du tror att du NÅGON GÅNG ens skulle få chansen att KANSKE bli mod. Vilket du INTE kommer att bli. DU är en förbannade jävla hycklare som INTE har något att komma med. DESSUTOM så skriver jag inte i VARJE tråd som någon ska 'reporta'. Skulle jag göra det skulle jag DEFINITIVT ha högre postcount, inte sant? Precis. Gå och lägg dig ditt jävla sär. Nu är ju visserligen inte det där helt sant. Jag minns att admins faktiskt sa att de inte ville att deras report-korg skulle bli helt nedspammad vilket den ofta blev när ingen skrev att de hade rapporterat eftersom nästa som såg tråden trodde att ingen sett den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Finns inga där .. om det är Mina Dokument --> Mina bilder Kolla om du råkar ha en mapp som heter My pictures i Mina dokument.. Det kan vara så att VLC gör mappen själv Annars kan du gå in i Inställningar -> Video -> Katalog för videoskärmbilder (eller filnamn) och skriva in vart du vill ha dom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Nu är ju visserligen inte det där helt sant. Jag minns att admins faktiskt sa att de inte ville att deras report-korg skulle bli helt nedspammad vilket den ofta blev när ingen skrev att de hade rapporterat eftersom nästa som såg tråden trodde att ingen sett den. Forumet har alltid aktivitet. Och om någon nu råkar se att en tråd ska reportas, så kan de reporta den. Men resten av folket beror det ju helt på hur vettiga i skallen de är. Titta på när tråden är skapad, hur många som är online. Så klart att det har blivit reportat om tråden har legat där i 3 timmar. Plus, det bara triggar folk som spammar och är trolls ändå. Ser de att någon blir grinig och skriver "Reported. " så blir de ju triggade att de tycker det är skitroligt och fortsätter. Fast det är ju inte säkert att det är som så men på de forumena jag har varit på är det exakt så det har fortsatt och blivit spammat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Forumet har alltid aktivitet. Och om någon nu råkar se att en tråd ska reportas, så kan de reporta den. Men resten av folket beror det ju helt på hur vettiga i skallen de är. Titta på när tråden är skapad, hur många som är online. Så klart att det har blivit reportat om tråden har legat där i 3 timmar. Men det där är ju inte så lätt att avgöra, plus att vem kollar på tiderna egentligen? Jag kollar bara till vänster om trådarna. "Är det ny post?" Sedan klickar jag bara in i en tråd. Man behöver ju inte vara tjurig bara för att man skriver "rapporterad". Visst, skriver man på ditt sätt så verkar man ju tjurig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Man behöver ju inte vara tjurig bara för att man skriver "rapporterad". Visst, skriver man på ditt sätt så verkar man ju tjurig. Men det brukar se som så ut, inte sant? En 'reported' post i allmänhet brukar ge spammare ett leende. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Men det brukar se som så ut, inte sant? En 'reported' post i allmänhet brukar ge spammare ett leende. Och den som skriver det får fett med respekt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Men det brukar se som så ut, inte sant? En 'reported' post i allmänhet brukar ge spammare ett leende. Ingen aning, jag är ingen spammare. Edit: RavenE, du ska nog inte säga allt för mycket. Du var precis lika oMordos som alla vi andra innan han kom hit. Redigerad 27 januari, 2008 av eXotic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Här Jag använder dock oftast Mediaplayer Classic, finns det något liknande där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Edit: RavenE, du ska nog inte säga allt för mycket. Du var precis lika oMordos som alla vi andra innan han kom hit. Jag använder dock oftast Mediaplayer Classic, finns det något liknande där? Prova en nyare version av VLC? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jag använder dock oftast Mediaplayer Classic, finns det något liknande där? Video > Skärmbild. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Tjena pojkar. hittade denna mystiska peng under bilsätet i min gamla saab, och fundelerat många timmar vad fan det kan va för ena konstigt stål. står ju ingen valör, och om den är värd lika mycket som europa så känner jag mig nöjd vad är det för peng? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Tjena pojkar. hittade denna mystiska peng under bilsätet i min gamla saab, och fundelerat många timmar vad fan det kan va för ena konstigt stål. står ju ingen valör, och om den är värd lika mycket som europa så känner jag mig nöjd vad är det för peng? Någon rysk/serbisk/något peng är det iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Någon rysk/serbisk/något peng är det iaf. Borde det inte vara någon valör på peningen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Kan ju passa på att fråga om någon har koll på vad en penny från 1901 är värd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Det är kanske ett jubileumsmynt av något slag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Det är kanske ett jubileumsmynt av något slag? Funderat på det jag med, men vad skulle den jubelera över? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts