Vice. Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) Hoppas inte detta blir fel nu. Skriver från mobilen. Victoria ska jobba imorgon så hon hutta bort mig som en pallevante från datorn @felshoe exakt. Det är det jag säger, du fick inget bidrag under sommaren eftersom du då inte gick i skolan. Fyller du år i februari får du förlängt bidrag. Men du får bara förlängt bidrag fram till juni. Sen börjar sommarlovet och ni blir utan pengar. Är du med?! :-) Redigerad 27 januari, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 + Hur tar jag kort från WMP, Alltså om jag använder Print Screen blir korten bara "Svarta", Vill ha en bild av det i WMP.. Har du VLC så kan du väl öppna filmen i det istället? VLC har ju en inbyggd printare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Har du VLC så kan du väl öppna filmen i det istället? VLC har ju en inbyggd printare. Come again? Hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 det där är svinigt beteende Bara för alla inte försöker slicka Hultans röv som dig. Fitta. Som vanligt? Haha, du är verkligen knullad på felsida sängen. Jag påpekade bara att du springer till varje tråd som du tror ska låsas, leker låstas moderatör för du tror att Tintin saves the day. Men icke sa nicke, du ska leka låstasmoderator, tro att folk får varningar för att de påpekar vilken rövslickande efterbliven fjolla du igentligen är. Och gå någon annanstans? Nä, jag gillar det här. Är du inte beredd på att få något kastat mot dig, stå då inte i vägen. Det är idioter som du som får forumet att se dåligt ut för nya medlemmar. Sopa rent framför egen dörr, jackass. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Come again? Hur? Om jag orkade skulle jag forska själv.. men men.. Öppna filmen i VLC högerklicka och se alternativet ta skärmbild eller va fan det står alternativt leta upp skiten i menyraden och kolla upp tangentbords genvägen. So there you have it! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Come again? Hur? Högerklick i bilden -> Skärmbild. Om jag uppfattat rätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Hoppas inte detta blir fel nu. Skriver från mobilen. Victoria ska jobba imorgon så hon hutta bort mig som en palletante från datorn @felshoe exakt. Det är det jag säger, du fick inget bidrag under sommaren eftersom du då inte gick i skolan. Fyller du år i februari får du förlängt bidrag. Men du får bara förlängt bidrag fram till juni. Sen börjar sommarlovet och ni blir utan pengar. Är du med?! :-) . Jag läste inte alls noga, sry! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Har du VLC så kan du väl öppna filmen i det istället? VLC har ju en inbyggd printare. Och det fungerar inte med WMP? Tankar väll ner VLC annars, Tackar iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Och det fungerar inte med WMP? Tankar väll ner VLC annars, Tackar iaf. Jag tror inte att WMP har den funktionen, jag har inte sett någon. Men så ser jag aldrig på film via WMP heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Sopa rent framför egen dörr, jackass. Du klagade på Vice för att han inte kunde något. Jag påpekade något för att du tror att du kan leka moderator utan att få skit för det. Helt olika scenarion, min dörrmatta har varit ren hela tiden. Men tyvärr lämnade jag lite av min skit på din dörrmatta. Kanske ska ta och göra rent där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jag hittar ingen printare i VLC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Du klagade på Vice för att han inte kunde något. Jag påpekade något för att du tror att du kan leka moderator utan att få skit för det. Helt olika scenarion, min dörrmatta har varit ren hela tiden. Men tyvärr lämnade jag lite av min skit på din dörrmatta. Kanske ska ta och göra rent där? Kom hit och slicka upp det då - det är inte min skit, nämligen. Jag gör som man ska göra är skittrådar kommer upp, du gör det motsatta och spammar så snart du får tillfälle. Jag tycker det är jävligt underligt att du inte fick en varning för den där tråden. Och vad beträffar Vice. kan han (och många andra) intyga att jag minsann inte är nån typ som skrattar åt andra och låter dem stå handfallna utan hjälp. Nope, jag har hjälpt honom med både det ena och det andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Kom hit och slicka upp det då - det är inte min skit, nämligen. Jag gör som man ska göra är skittrådar kommer upp, du gör det motsatta och spammar så snart du får tillfälle. Jag tycker det är jävligt underligt att du inte fick en varning för den där tråden. Jag är DEFINITIVT inte på ett humör för att ens ha diskusionen med dig, men jag tänker skriva utifrån ren förbannad jävla ilska. Så jag ursäktar om jag stavar fel. Sekunden du skriver att du reportar en person så begår du samma jävla misstag som 'jag' nu skulle begå som du påstår hela tiden. DU spammar genom att posta i den tråden. DU behöver inte posta i tråden. DU behöver endast reporta och inte skriva ett jävla dugg. Du skriver ENDAST för att slicka adminröv så du tror att du NÅGON GÅNG ens skulle få chansen att KANSKE bli mod. Vilket du INTE kommer att bli. DU är en förbannade jävla hycklare som INTE har något att komma med. DESSUTOM så skriver jag inte i VARJE tråd som någon ska 'reporta'. Skulle jag göra det skulle jag DEFINITIVT ha högre postcount, inte sant? Precis. Gå och lägg dig ditt jävla sär. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jag hittar ingen printare i VLC. Här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Akut problem; Någon som kan ge mig en MMS-profil till en k810i ? Jag kan inte öppna några MMS jag får eller skicka några? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Akut problem; Någon som kan ge mig en MMS-profil till en k810i ? Jag kan inte öppna några MMS jag får eller skicka några? Är det en ny mobil? Du måste ha rätt inställningar. Ring din operatör och be dem skicka inställningarna, de skickar 3 st medelande du klickar ja på alla tre. Sen skickar du ett mms till dig jälv, klart. Redigerad 27 januari, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 tack alla, då vet jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Är det en ny mobil? Du måste ha rätt inställningar. Ring din operatör och be dem skicka inställningarna, de skickar 3 st medelande du klickar ja på alla tre. Sen skickar du ett mms till dig jälv, klart. Det är en ny mobil, Hur får jag dem att skicka inställningarna då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Det är en ny mobil, Hur får jag dem att skicka inställningarna då? Är det telia så ska du skicka "Online" till 4466 och sedan "MMS" till 4466. Tror jag. Du får i alla fall tillbaka sms efter varje, där dom frågar om du vill installera något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Är det telia så ska du skicka "Online" till 4466 och sedan "MMS" till 4466. Tror jag. Du får i alla fall tillbaka sms efter varje, där dom frågar om du vill installera något. Får fortfarande: "Hämtning misslyckades kommunkationsfel Försök igen senare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts