Henkibojj Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Har testat nedräknaren, men finns det nåt sätt att få in den i RSS på Superstart? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 När jag vill lägga upp bilder på internet som jag har påm mobilen skickar jag dem som mms till min e-post. Nu har jag en inspelning jag vill få upp på nätet, de går (tydligen?) inte att skicka till e-posten. Hur skall jag få över dem till datorn? Jag har inte någon sladd, enbart mobilen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 När jag vill lägga upp bilder på internet som jag har påm mobilen skickar jag dem som mms till min e-post. Nu har jag en inspelning jag vill få upp på nätet, de går (tydligen?) inte att skicka till e-posten. Hur skall jag få över dem till datorn? Jag har inte någon sladd, enbart mobilen. Har du nån minneskortsläsare då? Annars kan du stoppa minneskortet i din PS3 och ladda upp på mailen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 När jag vill lägga upp bilder på internet som jag har påm mobilen skickar jag dem som mms till min e-post. Nu har jag en inspelning jag vill få upp på nätet, de går (tydligen?) inte att skicka till e-posten. Hur skall jag få över dem till datorn? Jag har inte någon sladd, enbart mobilen. Att skaffa en sladd kan ju inte vara så komplicerat, så det skulle jag göra. Annars kan du ju köpa en usb-sticka med bluetooth istället, så du kan föra över på det viset. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) När jag vill lägga upp bilder på internet som jag har påm mobilen skickar jag dem som mms till min e-post. Nu har jag en inspelning jag vill få upp på nätet, de går (tydligen?) inte att skicka till e-posten. Hur skall jag få över dem till datorn? Jag har inte någon sladd, enbart mobilen. Finns ju USB-sladdar i vilken elektronikaffär som helst. Bara att plugga i och vänta, behövs inga drivrutiner. Redigerad 25 januari, 2008 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Finns ju USB-sladdar i vilken elektronikaffär som helst. Bara att plugga i och vänta, behövs inga drivrutiner. Har inget usb uttag på min mobil. Z610i Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Har inget usb uttag på min mobil. Z610i Har du visst, USB-sladden har samma plugg till mobilen som laddaren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Har du visst, USB-sladden har samma plugg till mobilen som laddaren. Jasså, en sån. Jaha, ja jag har ändå inte en sån och vill ha upp den idag. Finns inget annat sätt att få upp den på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Jasså, en sån. Jaha, ja jag har ändå inte en sån och vill ha upp den idag. Finns inget annat sätt att få upp den på? Sitter du vid/kan du sätta dig vid en relativt modern laptop kan den ha IR-port eller BlueTooth. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Sitter du vid/kan du sätta dig vid en relativt modern laptop kan den ha IR-port eller BlueTooth. >< Tyvärr inte. Fasen varför kan man skicka bilder men inte ljudfiler till emailen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 >< Tyvärr inte. Fasen varför kan man skicka bilder men inte ljudfiler till emailen... Hade du inte grejerna på minneskortet då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Hahah yes! Jag HADE en sån sladd i min mobilkartong! Grejen är att formatet är helt sjukt. När jag klickar på den vill realplayer installera sig. Och när den är installerad funkar det ändå inte. Kan man göra om det till mp3 format på nått sätt? De funkar... Det är 118118 jag villl ha över Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Grejen är att formatet är helt sjukt. När jag klickar på den vill realplayer installera sig. Och när den är installerad funkar det ändå inte. Kan man göra om det till mp3 format på nått sätt? De funkar... Åh, hur kunde jag veta innan du postade det här att exakt den här frågan skulle komma!? JAG MÅSTE VARA SYNSK! Eh, testat google? Du vet, den här vanliga. "[format] to [format] converter"... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) Du vet, den här vanliga. "[format] to [format] converter"... Nej? Ska jag googla på [format] to [format]? Edit: jahaaa jag ska skriva AMR to mp3? Redigerad 25 januari, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Nej? Ska jag googla på [format] to [format]? Alltså, jag försöker och försöker. Men det slutar alltid med att jag är otrevlig. Jag vet inte om det är jag eller ni som är problemet (eller jo, jag vet vad jag tycker, men ni kanske har en annan uppfattning). Så, jag har kommit fram till att lägga ner GTAsajten, blir bara sur och otrevlig. Ses kanske senare när jag har blivit e-snällare eller när hjärnaktiviteten här tar ett skutt uppåt. Hejdå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Alltså, jag försöker och försöker. Men det slutar alltid med att jag är otrevlig. Jag vet inte om det är jag eller ni som är problemet (eller jo, jag vet vad jag tycker, men ni kanske har en annan uppfattning). Så, jag har kommit fram till att lägga ner GTAsajten, blir bara sur och otrevlig. Ses kanske senare när jag har blivit e-snällare eller när hjärnaktiviteten här tar ett skutt uppåt. Hejdå. . Du är så gullig. Vice. med. Du är så teknisk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) Jag klarade det!!!!! Tusen tack ni grabbar är fan stommen i mitt liv! Hade för fasen inte klarat dagens tekniska prylar utan er! Ah, hela kom ändå inte med! >< Redigerad 25 januari, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Nej? Ska jag googla på [format] to [format]? Edit: jahaaa jag ska skriva AMR to mp3? ... Du gjorde min tråkiga "sitta hemma kväll" mycket roligare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 ... Du gjorde min tråkiga "sitta hemma kväll" mycket roligare Hahah tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=TMCf7SNUb-Q Hur kan delfinerna dela på ringarna utan att dom går sönder, varför flyter ringarna inte uppåt? Hur kan delfinerna förstora ringarna? Redigerad 25 januari, 2008 av MyStiC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts