Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

När jag vill lägga upp bilder på internet som jag har påm mobilen skickar jag dem som mms till min e-post.

Nu har jag en inspelning jag vill få upp på nätet, de går (tydligen?) inte att skicka till e-posten. Hur skall jag få över dem till datorn?

Jag har inte någon sladd, enbart mobilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag vill lägga upp bilder på internet som jag har påm mobilen skickar jag dem som mms till min e-post.

Nu har jag en inspelning jag vill få upp på nätet, de går (tydligen?) inte att skicka till e-posten. Hur skall jag få över dem till datorn?

Har du nån minneskortsläsare då? Annars kan du stoppa minneskortet i din PS3 och ladda upp på mailen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att skaffa en sladd kan ju inte vara så komplicerat, så det skulle jag göra. Annars kan du ju köpa en usb-sticka med bluetooth istället, så du kan föra över på det viset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns ju USB-sladdar i vilken elektronikaffär som helst. Bara att plugga i och vänta, behövs inga drivrutiner. :>

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahah yes! Jag HADE en sån sladd i min mobilkartong!

Grejen är att formatet är helt sjukt. När jag klickar på den vill realplayer installera sig. Och när den är installerad funkar det ändå inte. Kan man göra om det till mp3 format på nått sätt? De funkar...

Det är 118118 jag villl ha över

j7b7qdojdq4n.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grejen är att formatet är helt sjukt. När jag klickar på den vill realplayer installera sig. Och när den är installerad funkar det ändå inte. Kan man göra om det till mp3 format på nått sätt? De funkar...

Åh, hur kunde jag veta innan du postade det här att exakt den här frågan skulle komma!? JAG MÅSTE VARA SYNSK!

Eh, testat google?

Du vet, den här vanliga. "[format] to [format] converter"...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej?

Ska jag googla på [format] to [format]?

sad44_853686_3.gif

Alltså, jag försöker och försöker. Men det slutar alltid med att jag är otrevlig. Jag vet inte om det är jag eller ni som är problemet (eller jo, jag vet vad jag tycker, men ni kanske har en annan uppfattning).

Så, jag har kommit fram till att lägga ner GTAsajten, blir bara sur och otrevlig. Ses kanske senare när jag har blivit e-snällare eller när hjärnaktiviteten här tar ett skutt uppåt.

Hejdå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sad44_853686_3.gif

Alltså, jag försöker och försöker. Men det slutar alltid med att jag är otrevlig. Jag vet inte om det är jag eller ni som är problemet (eller jo, jag vet vad jag tycker, men ni kanske har en annan uppfattning).

Så, jag har kommit fram till att lägga ner GTAsajten, blir bara sur och otrevlig. Ses kanske senare när jag har blivit e-snällare eller när hjärnaktiviteten här tar ett skutt uppåt.

Hejdå.

:> . Du är så gullig. Vice. med. Du är så teknisk :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...