Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Vad händer på fredag?

Blir unbannad från www.gubbklubben.se

De är inte riktigt kloka där, ni ska vara glada att Gtasajten har så ärliga Admins.

De på GK lider av grav hybris (storhetsvansinne). De bannar folk som inte tycker som dem, eller som de helt enkelt ogillar.

Jag blev mer eller mindre bannad 4 veckor för att jag kritiserade dem för att de bytte mapp på csz utan att höra med oss spelare först.

Något som Godfather med kan intyga.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför tror du han frågar om inte just för att lära sig det?

Om han nu läser franska, så ska han ha lärt sig uttal. Det är inte det att jag inte vill hjälpa honom, men Tux i sig är som att ta hand om en bäbis med tanke på att nästan varje skolarbete han har att göra kommer han hitdragandes med och vill ha hjälp med. Vi är inte hans lärare eller skola. Och visst, frivilligt att hjälpa, men postsen syns fortfarande för mig, så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om han nu läser franska, så ska han ha lärt sig uttal. Det är inte det att jag inte vill hjälpa honom, men Tux i sig är som att ta hand om en bäbis med tanke på att nästan varje skolarbete han har att göra kommer han hitdragandes med och vill ha hjälp med. Vi är inte hans lärare eller skola. Och visst, frivilligt att hjälpa, men postsen syns fortfarande för mig, så.

Spelar ingen roll. Kan vi så hjälper vi. Varför vara egoistisk och inte hjälpa andra, någon gång är det man själv som vill ha hjälp.

Och posten behöver inte synas för dig, bara till att blockera hans post, så syns de inte för dig... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar ingen roll. Kan vi så hjälper vi. Varför vara egoistisk och inte hjälpa andra, någon gång är det man själv som vill ha hjälp.

Och posten behöver inte synas för dig, bara till att blockera hans post, så syns de inte för dig... :lol:

Egoism =/= inte hjälpa andra.

"Egoism kräver inte att individer struntar i andras välbefinnande, inte heller kräver det att individen avstår från att ta andras välbefinnande i åtanke. Det tillåter möjligheten för bådadera så länge det som väljs är effektivt i att tillfredsställa egenintresset" ~ Wiki.

I vilket fall, det känns som om han kommer hit för varje liten grej utan att ens försöka själv. Vilket är det som stör mig. Men, men. Alla får ha sina åsikter och nu lämnar vi ämnet för dels att det är ett rätt dumt ämne eftersom jag vet att jag inte kan ändra på Tux och dels för att jag har inte orken för att argumentera om något så värdelöst som det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! Det är så att jag håller på att skriva en intresseanmälan till framtida sommarjobb och helgjobb och vill bara ha eran åsikt och vill veta vad som ska ändras och vad som ska tas bort :lol:. Jag drar in den i en qoute och skriver X för saker som är antingen privata eller personliga eller som inte behövs nämnas. Vad ska jag ändra och så? Ska den vara så kort? Det är ju ingen CW så..

Tack på förhand!

Bästa läsare!

Mitt namn är X och jag skriver en intresseanmälan för eventuellt sommarjobb.

Jag är X år, fyller X snart och studerar på den Samhällsvetenskapliga programmet på X .

Personligen är jag mycket intresserad av kommande sommarjobb samt möjliga inhopp på helger hos er.

Som person är jag väldigt social och beslutsam. Är även mycket lätthanterlig att jobba med. Har lätt att arbeta med andra och skapa en trevlig arbetsmiljö för både mig och mina medarbetare.

De senaste åren har jag sommarjobbat på flera ställen. Bl.a X och X.

På X fick jag bl.a svara i telefon, stå vid disken och agera som information. Även hålla koll på anläggningen och städa lite. På X gjorde jag i princip samma saker.

Jag kände då och kommer troligtvis känna nu i framtiden att jag växer med yrket. I början kan det vara svårt, men ju längre tid det går, desto bättre blir både jag och min omgivning.

Det känns som jag inte har så mycket mer att säga om mig, så jag får väl hoppas på att vi kommer träffas på i framtiden.

Med Vänliga Hälsningar, X

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! Det är så att jag håller på att skriva en intresseanmälan till framtida sommarjobb och helgjobb och vill bara ha eran åsikt och vill veta vad som ska ändras och vad som ska tas bort :lol:. Jag drar in den i en qoute och skriver X för saker som är antingen privata eller personliga eller som inte behövs nämnas. Vad ska jag ändra och så? Ska den vara så kort? Det är ju ingen CW så..

Tack på förhand!

"den Samhällsvetenskapliga programmet" låter ju inte helt rätt, om det nu är sånt du menar att vi ska kolla efter.

Och att direkt påstå att även omgivningen kommer att bli bättre med tiden om du jobbar där, det är väl lite väl högt satsat? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack på förhand!

Jävligt tråkigt och stelt. Avsluta med något kul så de fattar att du inte är en viljelös android som bara följer en mall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"den Samhällsvetenskapliga programmet" låter ju inte helt rätt, om det nu är sånt du menar att vi ska kolla efter.

Och att direkt påstå att även omgivningen kommer att bli bättre med tiden om du jobbar där, det är väl lite väl högt satsat? :lol:

Aa, tack. Jag överdriver väl lite, men jag vill att dom ska veta att jag ska jobba hårt och vara bra.

Jävligt tråkigt och stelt. Avsluta med något kul så de fattar att du inte är en viljelös android som bara följer en mall.

Åh, du har rätt, men hur ska man sluta med något kul? Förstår att jag ska dra in något roligt, men jag är dålig på sådant, men det var smart sagt, tack!

Well, om någon har tråkigt kan även någon göra en anmälan åt mig. Sätter in 100:- på erat konto om jag får jobbet. PM:a isåfall.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...