KalleR Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Så, 1.vilka surfar flashback. 2.Vilka tycker illa om WoW 3.och P-C/Marky? Förundersökningen kan börja. 1. Check 2. Check 3. Ingen åsikt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Phew. Jag trodde du bara var en fitta, men se där! Skönt att slippa vara bannad till 2021. Jag må ha varit FB-kändis i hallucinogendelen men ingen vet att jag går under P-C här och dessutom är jag registrerad med en annan e-postadress på GTAsajten än vad jag är på flashback. Klart dom inte vet vem du är på FB. "Hackaren(snyltarjäveln)" är någon som hänger/hängde(antagligen en bannad jävel) på detta forum, fick syn på FB tråden, leta upp mina uppgifter. Loggade in här för att förstöra. "Du" kommer inte komma undan med det här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 FU Hora.. One password to rule them all! FTW! Ne, nu har jag dock satt simpla skitlösen på alla jävla commies och andra skitsidor. Stell kan du inte se Ip adressen som hackade dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Stell kan du inte se Ip adressen som hackade dig? Jag tror man använder proxy då man använder någon annans konto. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 (redigerad) Någon som vet vart man kan köpa den här tavlan? Vet att brorsan har en, men den köpte han i Thailand eller Bali. Så, finns det en svensk butik så vore det uppskattat. Dålig kvalitet på bilden, men vad gör man? Redigerad 16 januari, 2008 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Någon som vet vart man kan köpa den här tavlan? Vet att brorsan har en, men den köpte han i Thailand eller Bali. Så, finns det en svensk butik så vore det uppskattat. Dålig kvalitet på bilden, men vad gör man? Min vän har också den tavlan. Ingen aning vart han fick den ifrån, kan fråga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Min vän har också den tavlan. Ingen aning vart han fick den ifrån, kan fråga. Gör så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Någon som vet vart man kan köpa den här tavlan? Vet att brorsan har en, men den köpte han i Thailand eller Bali. Så, finns det en svensk butik så vore det uppskattat. Hur fick du tag på bilden då? Var det inte från nån sida som sålde dem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Hur fick du tag på bilden då? Var det inte från nån sida som sålde dem? Högerklick -> egenskaper fick fram.. http://www.allposters.com/ Sen en sökning på jeans på hemsidan fick fram detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Hur fick du tag på bilden då? Var det inte från nån sida som sålde dem? Fick fram bilden av en slump då jag letade en bild till ett skoljobb. Högerklick -> egenskaper fick fram.. http://www.allposters.com/ Sen en sökning på jeans på hemsidan fick fram detta. Helst svensk butik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Helst svensk butik. AP funkar utmärkt, annars. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Okej, tyska 1-01, jag har hjärnsläpp. Hur säger man: jag heter X men kallas Y? Ich heiße X ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Okej, tyska 1-01, jag har hjärnsläpp. Hur säger man: jag heter X men kallas Y? Ich heiße X ... (Ich heiße X aber sie nennen mir Y) tror inte den är så bra eller Ich heiße X aber man nennt mich Y. Nennen är verbet iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 (Ich heiße X aber sie nennen mir Y) tror inte den är så bra eller Ich heiße X aber man nennt mich Y. Nennen är verbet iaf. Ja den andra låter bra, tusen och ett tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Och nu till en fråga som gör skäl för topicnamnet: Nord hade en gång förkortningen S.V.T. i sin signatur. Skickade ett PM till honom den gången, men fick inget svar. Vad betydde förkortningen, och vad handlade det om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Och nu till en fråga som gör skäl för topicnamnet: Nord hade en gång förkortningen S.V.T. i sin signatur. Skickade ett PM till honom den gången, men fick inget svar. Vad betydde förkortningen, och vad handlade det om? Sveriges Television Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Sveriges Television Fel. Jag frågade, och väntade mig inte att det var rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Och nu till en fråga som gör skäl för topicnamnet: Nord hade en gång förkortningen S.V.T. i sin signatur. Skickade ett PM till honom den gången, men fick inget svar. Vad betydde förkortningen, och vad handlade det om? jag vet jag vet jag vet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Och nu till en fråga som gör skäl för topicnamnet: Nord hade en gång förkortningen S.V.T. i sin signatur. Skickade ett PM till honom den gången, men fick inget svar. Vad betydde förkortningen, och vad handlade det om? Jag vet också. Han hade en siffra också, har för mig att jag googlade fram svaret på siffran och han berättade om S.V.T. Men han ville inte att man skulle föra det vidare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Vad är intressanta frågor att ställa till en faktaruta? Okej, felformulerat; man ska inte ställa frågorna till själva faktarutan, man ska ställa frågorna till personen om vilken faktarutan handlar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts