Sniper Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Jag har fått höra motsatsen. Genomsnittlig plasma-tv: 350 watt Genomsnittlig bakprojektions-tv: 211 watt Genomsnittlig LCD-tv: 222 watt 25" bildrörs-tv: 150 watt Oj, my bad... Förlåt alla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Detta får duga som random-fråga-tråd. Antar att bara tidigare Bloonsspelare kan hjälpa; hur klarar man denna? Har inga fler idéer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Detta får duga som random-fråga-tråd. Antar att bara tidigare Bloonsspelare kan hjälpa; hur klarar man denna? Har inga fler idéer. Skulle gärna berätta det med ord, men har inte riktigt orken. Här är en video istället. http://www.youtube.com/watch?v=-0htIqRqC44 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 http://www.uwsp.edu/PSYCH/dog/LA/DrP4.htm Det ja förstog av texten av min dåliga engelska är att de kan se lite färg och de är röd-grön blinda. Rätta mig om ja har fel. Btw finns det nåt program som man kan öva sin engelska med så man kan lära sej en del ord. För min engelska är inte så bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Det ja förstog av texten av min dåliga engelska är att de kan se lite färg och de är röd-grön blinda. Rätta mig om ja har fel. Btw finns det nåt program som man kan öva sin engelska med så man kan lära sej en del ord. För min engelska är inte så bra. Spela mycket datorspel och se filmer utan undertexter, det är min cup of tea. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Spela mycket datorspel och se filmer utan undertexter, det är min cup of tea. Spelar rätts så mkt spel på engelska eller ja gjiorde det på min förra data. Sen har ja sett några filmer/program utan undertexter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Skulle gärna berätta det med ord, men har inte riktigt orken. Här är en video istället. http://www.youtube.com/watch?v=-0htIqRqC44 Awww yeeah, fixade med en hemmagjord variant, dock så fick jag en del tips från den där. Skulle inte förvåna mig om jag spelat den i två timmar nu, konstigt nog så lackade jag aldrig ur på den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 (redigerad) Det ja förstog av texten av min dåliga engelska är att de kan se lite färg och de är röd-grön blinda. Rätta mig om ja har fel. Btw finns det nåt program som man kan öva sin engelska med så man kan lära sej en del ord. För min engelska är inte så bra. Spela mycket datorspel och se filmer utan undertexter, det är min cup of tea. Se engelska filmer med engelska undertexter, det är mitt tips. Då får man både lyssningsträning och förstår orden bättre eftersom de står på engelska. Hjärnan har mycket lättare för att lära sig tal+skrift än att lära sig från enbart tal. Dessutom, när du ska prata eller skriva på engelska kan du inte bara ha gjort den ena delen. Min brorsa lär sin engelska flickvän svenska och hon sken upp som en sol när vi bytte till SVT1, där Fem Myror Är Fler Än Fyra Elefanter var på, eftersom hon plötsligt kunde förstå nästan allt de sa. Jag slog på textningen (Text-tv s.199) och hon tyckte det var fantastiskt Redigerad 14 januari, 2008 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Se engelska filmer med engelska undertexter, det är mitt tips. Då får man både lyssningsträning och förstår orden bättre eftersom de står på engelska. Hjärnan har mycket lättare för att lära sig tal+skrift än att lära sig från enbart tal. Dessutom, när du ska prata eller skriva på engelska kan du inte bara ha gjort den ena delen. Min brorsa lär sin engelska flickvän svenska och hon sken upp som en sol när vi bytte till SVT1, där Fem Myror Är Fler Än Fyra Elefanter var på, eftersom hon plötsligt kunde förstå nästan allt de sa. Jag slog på textningen (Text-tv s.199) och hon tyckte det var fantastiskt Ja jo det är sant. Jag brukar köra med engelska subs ibland så man inte missar något. I Fear And Loathing In Las Vegas t.ex. Mycket snack men där en svensk översättning inte duger eftersom formuleringarna och ordvalen är halva grejen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Det svenska ordet "censur", stavas det "sensur" i Norge? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Det svenska ordet "censur", stavas det "sensur" i Norge? "Sensur betyr å holde noe borte fra allmennheten." Så, ja. Typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Hur mycket kostar en slang till en Vattenpipa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Hur mycket kostar en slang till en Vattenpipa? Tror det är svårt att köpa det separat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Hur många tror ni nuförtiden känner folk via Internet (alltså snackar ofta på MSN, men aldrig träffats)? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Hur många tror ni nuförtiden känner folk via Internet (alltså snackar ofta på MSN, men aldrig träffats)? 1337. Nej men du försöker få en omöjlig siffra här. Väldigt, väldigt, väldigt många är svaret. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Hur många tror ni nuförtiden känner folk via Internet (alltså snackar ofta på MSN, men aldrig träffats)? Massvis. Jag själv, "känner" 7 stycken via internet, och enbart därifrån En engelsman, skulle möta han direkt om han inte bodde på en öde ö. Och sex svenskar, som jag inte vill möta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Om jag har minnen som det står: Type: DDR Channels#: Dual Vilken typ av minne är det då?? DDR2 eller vanliga DDR?? Och vart skulle jag kunna se vilken typ av minne mitt moderkort har stöd för om jag inte har alla papper osv som medföljde?? (De ligger nämligen hemma hos farsan som slängt ut mig) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 (redigerad) 1337. Nej men du försöker få en omöjlig siffra här. Väldigt, väldigt, väldigt många är svaret. Dåligt formulerad fråga av mig, menade hur stor andel. Redigerad 15 januari, 2008 av Tackleberry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Vad har hänt med WoW tråden i Spel tråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Vad har hänt med WoW tråden i Spel tråden? Du vet, alla la av med WoW så dom drog bort klistret på det. lollolololol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts