Henkibojj Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Vill få tag på den låt som spelades under kvällens "Stjärnorna på slottet" Missade låtlistan i slutet och gick in på SVTs hemsida, men snart började alla möjliga mediespelare jag hade bråka, och nu funkar det inte ens att titta på filmen. Så, två frågor: Klick me och ta "Spela avsnitt 4/5". 1. Mot slutet sitter Stormare och berättar om Bergman, och det spelas en pianolåt jag så väl känner igen från nåt ställe. Vet ni vad den heter direkt? Säg det please! 2. Om ni inte vet, kan nån ta en fraps-dump på låtlistan i slutet så jag kan leta upp den själv? Kanske vore bättre i "söker namnet"-tråden, men jag hade ju en request Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Vill få tag på den låt som spelades under kvällens "Stjärnorna på slottet" Missade låtlistan i slutet och gick in på SVTs hemsida, men snart började alla möjliga mediespelare jag hade bråka, och nu funkar det inte ens att titta på filmen. Så, två frågor: Klick me och ta "Spela avsnitt 4/5". 1. Mot slutet sitter Stormare och berättar om Bergman, och det spelas en pianolåt jag så väl känner igen från nåt ställe. Vet ni vad den heter direkt? Säg det please! 2. Om ni inte vet, kan nån ta en fraps-dump på låtlistan i slutet så jag kan leta upp den själv? Kanske vore bättre i "söker namnet"-tråden, men jag hade ju en request Om det är den jag tror att du menar, är den gjord av Danny Elfman, och är med i Edward Scissorhands. Ice Dance heter den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Om det är den jag tror att du menar, är den gjord av Danny Elfman, och är med i Edward Scissorhands. Ice Dance heter den. Nej, det kan inte vara den. Lyssnade igenom en hel video och det enda som avlägset ens påminner om den är 03:27 och framåt, men det är inte den. Nu funkar SVT-spelaren igen, och det är vid 49:20 som låten jag vill ha börjar. Nån som vet? Fel tråd egentligen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Engelsk sida, liknande hitta.se? Vill veta vilka som bor på adressen 7 Legbourne Road Louth LN11 8ES, namn, telefonnummer och allt annat man kan få reda på gratis! : D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Engelsk sida, liknande hitta.se? Vill veta vilka som bor på adressen 7 Legbourne Road Louth LN11 8ES, namn, telefonnummer och allt annat man kan få reda på gratis! : D Verkar inte vara nån privatperson..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 OKej inte en sak som jag alltid velat veta men jag har iaf undrat i 5 minuter nu, vet nån vilket låt det här är? tyvärr måste ni nog höja lite.. http://www2.speedyshare.com/data/494564754...s%20%282%29.wma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Stämmer det att hundar ser svart vit? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Stämmer det att hundar ser svart vit? Kossor gör det i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 När "försvann" alla sharewares (när man talar om spel) Antagligen när spelen blev för dyra att tillvarka och man behövde fler personer för tillverkningen Stämmer det att hundar ser svart vit? nepp, de ser i färg vad jag minns Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Antagligen när spelen blev för dyra att tillvarka och man behövde fler personer för tillverkningen nepp, de ser i färg vad jag minns Wrong! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Varför använder vi bara 10% av våran hjärnkapacitet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 nepp, de ser i färg vad jag minns En del säger de ser färg och en del säger att de ser svart vit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Varför använder vi bara 10% av våran hjärnkapacitet? Det gör vi inte. http://www.snopes.com/science/stats/10percent.asp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Stämmer det att hundar ser svart vit? Lite osäkert men dom verkar kunna se lite färg. Till exempel skilja på gult från blått.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Stämmer det att hundar ser svart vit? http://www.uwsp.edu/PSYCH/dog/LA/DrP4.htm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 http://www.uwsp.edu/PSYCH/dog/LA/DrP4.htm Intressant! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Drar en LCD-TV mycket mer ström än en vanlig bildrörs TV? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 (redigerad) Drar en LCD-TV mycket mer ström än en vanlig bildrörs TV? Le Gone Vill du verkligen se min post så har Kebab quotat den Redigerad 13 januari, 2008 av Sniper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Mindre. Jag har fått höra motsatsen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Genomsnittlig plasma-tv: 350 wattGenomsnittlig bakprojektions-tv: 211 wattGenomsnittlig LCD-tv: 222 watt25" bildrörs-tv: 150 watt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts